کتاب «سربازان سردار» - کراپ‌شده

سردار سلیمانی به خاطر روحیه‌ای که دارد هر رزمنده‌ای را ترغیب می‌کند تا در اولین ورودش، فرمانده غیورشان را ببینند و رفتار و کردار و روحیه شهادت‌طلبی وی را سرمشق زندگی‌اش قرار دهند.

گروه جهاد و مقاومت مشرق – کتاب «سربازان سردار» را مرتضی کرامتی تنظیم و گردآوری کرده است و آن را انتشارات سه‌نقطه در قم، منتشر کرده است.

این کتاب، دو بخش دارد که در فصل اول به سراغ زندگی‌نامه و خاطراتی درباره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخته و در فصل دوم، خازرات کوتاهی از تعدادی از یاران حاج قاسم رد دفاع از حرم، همراه با تصاویری نقل کرده است.

آنچه در ادامه می‌خوانید، بخشی از فصل اول کتاب است.

**پیام حاج قاسم سلیمانی به تهدید مفتی‌های داعش

*پیام سرلشکر قاسم سلیمانی در سخنرانی میان سران ارتش و سپاه استان کرمان به گروهک تکفیری داعش

بسم رب شهداء والصدیقین... اگر می‌خواهید برای فرزندانتان خاطره‌ای از خود بجا بگذارید هر چه سریعتر به خانه‌های خود بازگردید... بی‌شک اگر پایمان به امر ولی و امامان به میدان نبرد باز شود به خدا سوگند که مادرانتان از به دنیا آوردنتان خود را لعنت می‌کنند چرا که قرن‌هاست نسل به نسل جوانان شیعه برای گرفتن انتقامی شدید از قاتلان حسین به شمشیرهای خود را تیز نگه‌داشته‌اند... والله که اگر پایتان به حرم حسین برسد سرهای بریده شما را برای حرم زینب به پیشکش خواهیم برد و نماز ظهر را در بقیع اقامه خواهیم کرد. لبیک یا حسین.

*عملیات روانی غرب علیه سردار

به دنبال فضاسازی‌های رسانه‌ای و عملیات روانی رسانه‌های بیگانه و نیز برخی مقامات آمریکایی پیرامون سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، فرمانده محبوب مردمی انقلابی و ولایتمدار نیروی قدس پاسداران انقلاب اسلامی وی بیانیه‌ای به این شرح منتشر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم... با اهدای سلام و درود خالصانه به محضر رهبر معظم و حکیم انقلاب اسلامی و ملت شریف و عزیز ایران در پاسخ به اظهارات تفرقه‌افکنانه اخیر دشمن و مطالبی که حول آن بیان و القا می‌شود، عرض می‌کنم جبهه دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی سخنان خود را همواره با هدف تفرقه و ایجاد تقابل بین صفوف متحد و یکپارچه مردم انقلابی و رشید بیان می‌کند؛ لذا هیچگاه نباید به آن توجه و اعتنایی کرد. حقیر سرباز صفر ولایت و نظام جمهوری اسلامی و ملت شجاع و عزیز تر از جانم بوده و ان‌شاء‌الله با استعانت از خدای سبحان تا آخر عمر در همین جایگاه سربازی خواهم بود. از همه برادران و خواهران عزیزم خواهشمندم با بی‌اعتنایی به اظهارات فریبکارانه و تفرقه‌افکنانه دشمنان اجازه ندهند وقت ارزشمند خدمتگزاران این ملت صرف اهداف و مقاصد شوم دشمنان گردد. والسلام

داعش از اسم کدام رزمنده در هراس است؟! +عکس

*رابطه رزمندگان با سردار سلیمانی

سردار سلیمانی به خاطر روحیه‌ای که دارد هر رزمنده‌ای را ترغیب می‌کند تا در اولین ورودش، فرمانده غیورشان را ببینند و رفتار و کردار و روحیه شهادت‌طلبی وی را سرمشق زندگی‌اش قرار دهند. اخلاق پسندیده و شجاعت وی باعث شده تا رزمندگان از وی به عنوان فرماندهی غیور یاد نمایند. سردار بر اساس روحیه رزمندگان با آنها معاشرت کرده و پدرانه نکات جنگی و ... را گوش زد می‌کنند و رزمندگان با دیدن صلابت و بزرگی ایشان، روحیه‌ای مضاعف را در خودشان میبینند. رابطه رزمندگان با سردار به مثابه رابطه پدر و فرزند است.

*تاثیر سردار در میان رزمندگان عراقی

حضور سردار سلیمانی در کنار افراد عادی دیگر در خط مقدم اثر فوق‌العاده‌ای بر روی مبارزین عراقی دارد. آنها با دیدن ایشان که دوش به دوش دیگران تیراندازی می‌کند به وجد می‌آیند و نشاط غیر قابل وصفی می‌گیرند. فرمانده سپاه قدس ایران با آرامش خاطری نیز که دارد قوت قلب بالایی به مبارزین عراقی می‌دهد. وی نماز خود را در اول وقت در میدان جنگ می‌خواند و سلوک وی نیز حامل آرامش است.

یکی از فرماندهان از زبان سربازی که سردار سلیمانی را همراهی می‌کرد نقل می‌کند وی پس از سه ساعت خوابیدن به هنگام نماز صبح بیدار شد و پس از اقامه نماز و شنیدن اخبار شبکه‌های عربی با خالد مشعل دبیر سیاسی جنبش حماس و مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق تماس تلفنی برقرار کرد و دوباره بلافاصله خود را به خط مقدم جبهه رساند. در تمام نبردهای سنگین فرماندهان عراقی به حضور و پشت گرمی سردار سلیمانی احتیاج دارند.

داعش از اسم کدام رزمنده در هراس است؟! +عکس

*سخنان هادی العامری فرمانده سپاه بدر عراق درباره سردار

هادی العامری، فرمانده سپاه بدر عراق درباره سردار گفته است: اگر حاج قاسم و امثال او نبودند هم اکنون نه اثری از حرم حضرت زینب بود و نه اثری حتی از سامرا و حرم عسکریین. همه عملیات‌های مهم از جمله آمرلی، جرف الصخر، سامراء، مناطق فلوجه و مناطقی از الانبار با همکاری مجاهدان از جمله حاج قاسم صورت گرفته است. حضور سردار سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس در عراق باعث محبوبیت چند برابری نیروهای پاسدار در بین مردم عراق شد. در فضای مجازی مردم عراق تصاویر ایشان را به همدیگر ارسال می‌کنند و وحدت میان نیروهای مقاومتی شیعه توانسته است کمر تکفیری‌ها را در عراق بشکند. یکی از آرزوهای حامیان داعش این است که حاج قاسم کشته شود. داعش از اسم این رزمنده در هراس است. اگر به رسانه‌های داعشی‌ها سری بزنید خواهید فهمید که چقدر تکفیری‌ها از این مجاهد قهرمان در هراس هستند. در اینجا جا دارد از مجاهدان ایرانی که به صورت

خودجوش پا به پای نیروهای مجاهد عراقی جنگیدند و به شهادت رسیدند یاد کنم و از خداوند برای آنها علو درجات را خواستار باشم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • رضا.پ ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    30 4
    روحشان قرین رحمت الهی وراهشان پر روهروباد.
  • عیسی ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    2 3
    اژه ای یار مددکار در قوه قضاییه
  • ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    4 3
    سردار یکی بود نه همتایی داشت و نخواهد داشت
    • ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
      3 0
      سردار در نوع و زمان خودش بی همتا بود، اما جوانان نخبه در هر زمان و مکانی این قابلیت را خواهند داشت زیرا تاریخ تکرار میشود
  • ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    1 5
    بنظر من تنها یاور امام زمان بود در این 45 سال
    • پریسا متفکر ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
      4 0
      خیلی کوری چون این همه جوان حزب اللهی پاک و مطهر و نورانی رو نمی بینی. التماس تفکر
  • ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    7 4
    باسلام درود بر امپراطور بلامناضع خاور میانه سید علی خامنه ای و شهیدان راه وطن و اسلام که باعث افتخار ملت ایرانند و ترس و حشت دشمنان از نگاه چپ به این اب و خاک.
  • مصطفی ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    5 3
    ای کاش کمی بیشتر از نور وجودشون استفاده می کردیم. شهید مالامیری بهترین دوست من بود
  • مصطفی ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    3 0
    روزگار را ببین ، یک زمانی پاسداران سپاه رو در عراق به بدترین وجه شهید می کردند ، امروز دورشان می گردند. درود خداوند بر امام راحل و سردار سلیمانی باد
  • ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    1 0
    حقیقتا سردار دلها و سرباز وطن بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس