حمله پهپادی روسیه به اوکراین با ۷۰ هواپیمای بدون سرنشین

مقامات اوکراینی امروز از حمله پهپادی روسیه به کی‌یف با ۷۰ هواپیمای بدون سرنشین خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، مقامات اوکراینی امروز شنبه اعلام کردند که در پی شلیک بیش از ۷۰ فروند هواپیمای بدون سرنشین روسیه در شبانه روز گذشته به کی یف، حداقل ۵ نفر زخمی شدند.

به گزارش الجزیره، این موضوع به عنوان بزرگ ترین حمله هواپیماهای بدون سرنشین مسکو به کی یف از ابتدای عملیات ویژه روسیه علیه اوکراین گزارش شده است.

این مجموعه از حملات پهپادی در ساعات اولیه امروز شنبه آغاز و هشدار حمله هوایی نیز ۶ ساعت به طول انجامید. «ویتالی کلیچکو» شهردار کی‌ یف در این ارتباط گفت که در این حمله ۵ نفر زخمی شدند و به ساختمان‌ های شهر هم آسیب رسید.

وزارت دفاع روسیه پیشتر با انتشار بیانیه‌ ای اعلام کرده بود که ارتش اوکراین با استفاده از ۱۷ پهپاد قصد حملاتی علیه مواضع روسیه در شبه‌جزیره کریمه و دریای سیاه داشت، اما پدافند هوایی ارتش روسیه همه این پهپادها منهدم یا رهگیری کرد.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده بود که «صبح روز ۷ نوامبر، تلاش رژیم کی‌یف برای انجام یک حمله تروریستی با استفاده از ۱۷ هواپیمای بدون سرنشین به اهدافی در خاک روسیه دفع شد. پدافند هوایی ارتش روسیه ۹ پهپاد را منهدم و ۸ پهپاد دیگر را رهگیری و کنترل آنها را به‌دست گرفت.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • عمیر ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    0 1
    رسانه های اوکراینی میگن بیشتر از شصت تا از پهپادای تروریستی رو منهدم کردن دمشونم گرم
    • محمد ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      0 0
      حالیت نیست خودت تروریستی که از اسرائیل حمایت کردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس