کد خبر 1548531
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
رازی که فرمانده وقت سپاه قدس فاش کرد!

در نامه فرمانده وقت سپاه قدس برآورد مالی جنایات اقتصادی داعش، گروهک تروریستی تحت امر آمریکا، اسرائیل و انگلیس حداقل ۵۰۰ میلیارد دلار برآورد شد.

به گزارش مشرق، امروز سی‌ام آبان ششمین سالروز نامه سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی به مقام معظم رهبری و اعلام پایان داعش و پاسخ ایشان به نامه سردار در سال ۱۳۹۶ است.

افزایش گسترده و بدون مرز قتل‌عام مردم عادی و مدافعان و مستشاران از جان گذشته بسیجی توسط جنایتکاران داعش در عراق و سوریه چنان بر حاج قاسم سلیمانی فرمانده وقت سپاه قدس ایران که ماموریت داشت این لکه ننگ را از دامن اسلام پاک کند، سخت آمد که شبانه‌روز به فکر یافتن شیوه‌ها و روش‌های جدید برای رسیدن هر چه سریعتر به این هدف بود.

او علاوه بر اشراف اطلاعاتی بر مناطق تحت اشغال داعش در سوریه و عراق و توجه کامل به حجم پشتیبانی‌های لجستیکی و جنگ‌افزاری آمریکا و کشورهای غربی از این گروهک تروریستی جنایتکار، از یک توان ویژه و منحصر به فرد بومی شده استفاده کرد، توانی که در ابتدا نسبت به استفاده از آن مقاومت داشت، اما پس از به خدمت گرفتن آن، سرعت نابود کردن داعش را به طور چشمگیری افزایش داد.

رهبر و حاج قاسم

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در تاریخ ۲۱ آبان ۱۴۰۲ در مستند «پرچمدار» با تشریح ویژگی‌های این نیروی منحصر به فرد، گفت: «با وجودی که هواپیماهای بدون سرنشین و پهپادهای ابابیل ۳ را در سال ۱۳۹۰ و شاهد و صادق ۱۲۱ را در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ را ساختیم و با موفقیت تست کردیم و برای مبارزه با داعش راهی عراق و سوریه کردیم، اما حاج قاسم سلیمانی در ابتدا مخالف این کار بود، چون فکر می‌کرد این پرنده‌ها برایش دردسرساز می‌شود و غیرعملیاتی هستند.

مقاومت‌های حاج قاسم موجب برگزاری جلسات چند باره با ایشان و روشن کردن مزیت‌های استفاده از این پرنده‌ها توسط همکارانم در پروژه شاهد شد. نتیجه این جلسات، جلب موافقت نسبی سردار سلیمانی بود.

اقدامات یگان پهپادی سپاه در توسعه پرنده‌های بدون سرنشین ادامه یافت تا در سال ۱۳۹۴ شاهد ۱۲۹ را برای اولین بار به سوریه فرستادیم. با موفقیت‌آمیز بودن ماموریت‌ها و عملیات‌های تجسسی و رزمی شاهد ۱۲۹ بر علیه داعش، سردار سلیمانی با این تعبیر که «چشم ما را در میدان جنگ با عکس‌های واضح از مواضع دشمن، روشن‌تر کردید» از این اقدام ما تشکر کرد و از آن پس این سردار سلیمانی بود که شب و روز برای بکارگیری پهپادها در عملیات‌های شناسایی از ما درخواست همکاری داشت.

عملیات‌های ایران علیه مواضع داعش در سوریه قبل از انجام توسط پهپادها شناسایی می‌شد. در همین عملیات‌ها بود که برای اولین بار روی بمب‌های پهپادها، فرستنده نصب کردیم و اطلاعات دقیق‌تری از مواضع و یگان‌های داعش به دست آوردیم که دقت هدف قرار گرفتن اهداف را بسیار بیشتر کرد.»

رازی که فرمانده وقت سپاه قدس فاش کرد!+ عکس

خبر سری

شهادت مستشاران نظامی و مدافعان حرم حضرت زینب (س) و شهادت فجیع رزمنده بسیجی محسن حججی در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ به دست جانیان داعشی در سوریه، چنان خون سردار سلیمانی را به جوش آورد که در مراسم بزرگداشت این شهید والامقام که همزمان با چهلمین روز شهادت مرتضی حسین پورشلمانی معروف به حسین قمی فرمانده عملیات حیدریون در سوریه بود، یک خبر مهم و سری را به طور علنی فاش کرد.

او در این مراسم گفت: «کمتر از سه ماه دیگر اعلام پایان داعش و حکومت داعشی در این کره خاکی خواهد بود و به زودی شاهد این جشن اسلامی و ملی در منطقه خواهیم بود.»

جنایات مستمر داعش در سوریه چنان بر حاج قاسم فشار آورد که ساعتی بعد از سخنرانی در مراسم بزرگداشت شهید حججی در صفحه اینستاگرام منصوب به خودش، پیام دیگری منتشر کرد. «خانواده شهید حججی و عموم مردم و امت حزب‌الله وعده می‌دهم فرزندان دلیرشان انتقام این اقدام ددمنشانه را با ریشه‌کن کردن شجره خبیثه وهابیت و تروریسم می‌گیرند.»

شهادت حججی چنان برای حاج قاسم غم‌بار بود که در همین پیامِ اینستاگرامی به حلقوم بریده شهید حججی قسم خورد که از تعقیب این شجره ملعونه و نابودی غده خطرناکِ برآمده از پیکر جهان اسلام تا آخرین نفر، از پا ننشیند.

رازی که فرمانده وقت سپاه قدس فاش کرد!+ عکس

افتخارات حاج قاسم

پاسدار قاسم سلیمانی در چهارم بهمن ۱۳۸۹ درجه سرلشکری را از دستان فرماندهی کل قوا دریافت کرد و در ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ به دلیل موفقیت‌ها و رشادت‌هایی که در سوریه و عراق کسب کرد موفق به دریافت عالی‌ترین نشان نظامی جمهوری اسلامی یعنی نشان «ذوالفقار» شد.

حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس و فرماندهی لشکر ۴۱ ثارالله نیز مفتخر به دریافت دو نشان «فتح» به رنگ‌های طلایی و نقره‌ای از رهبر معظم انقلاب شده بود.

رازی که فرمانده وقت سپاه قدس فاش کرد!+ عکس

ریشه‌های داعش

فرقه ضاله و جنایتکار داعش که در ابتدا با نام «حکومت اسلامی عراق و شام» شناخته شد، پس از همه‌گیری بیداری اسلامی در جهان عرب در سال ۲۰۱۴ متولد شد.

این گروهک تروریستی با مشارکت عناصر باقی مانده از حزب بعث، سلفی‌ها و تکفیری‌هایی که از سراسر جهان در عراق گرد هم آمده بودند، تشکیل شد و به سرعت دامنه فعالیتهایش را از عراق به سوریه گسترش داد و بخش وسیعی از این دو کشور را اشغال کرد.

موسس و اولین رهبر این گروهک جانی، ابوبکر البغدادی از مجاهدین سلفی جدا شدهِ از گروهک القاعده بود که با دولت‌های عراق و سوریه وارد جنگ شد. تجاوزات او و گروه تحت فرمانش به سطحی رسید که حتی بخش‌هایی از دو کشور لیبی و نیجریه را نیز اشغال کرد.

نوآم چامسکی، متفکر و زبان‌شناس مطرح آمریکایی با بررسی ریشه‌های شکل‌گیری داعش و حامیان فکری و مالی سعودی و غربی آن، گفت: «پیدایش داعش و گسترش عمومی رادیکالیزم نتیجه دست‌اندازی واشنگتن در جامعه شکننده عراق است؛ جامعه‌ای که به سختی و بعد از یک دهه تحریم‌های شدید آمریکا و انگلیس در کنار هم مانده بود.... ظهور داعش و دیگر گروه‌های تروریستی مشابه، نتیجه تهاجم سال ۲۰۰۳ آمریکا به عراق بود.... یکی از نتایج شوم تهاجم آمریکا و انگلیس به عراق شعله‌ور کردن درگیری‌های طایفه‌ای و فرقه‌ای عراق بود که نظام سیاسی این کشور را چند پاره کرد و درگیری‌ها را به دیگر نقاط منطقه خاورمیانه سرایت داد.»

... عربستان سعودی، متحد آمریکا یکی از افراطی‌ترین کشورهای اسلامی در جهان است. کشوری که با استفاده از منابع غنی نفتی خود و با تاسیس مدارس مذهبی و مساجد خود به دنبال ترویج دکترین و آموزه‌های وهابی سلفی خود است.»

جی سی ورلمان، نویسنده و تحلیلگر سیاسی آمریکایی نیز در مقاله‌ای با عنوان «داعش؛ زاییده اتحاد نامیمون غرب و سکولارهای بعثی» در میدل ایست آی، وبسایت خبری رویدادهای خاورمیانه، نوشت: «نشریه آلمانی اشپیگل اسنادی را منتشر کرده بار دیگر تئوری اسلامی بودن داعش داعش را رد کرده است. این اسناد از خانه‌ای در سوریه به دست آمد که توسط یکی از مقامات اطلاعاتی سابق عراقی اشغال شد.

این اسناد حاکی از طرحی است که برای تاسیس و فعالیت داعش ارائه شده و نشان می‌دهد که تشکیل داعش تا چه حد از تشکیل یک گروه مذهبی فاصله دارد. بر اساس این اسناد - و همانگونه که برخی فرضیات نیز مطرح شده بود- گروهی از بعثی‌ها و سکولارهای طرفدار صدام، استراتژی تاسیس گروهی تحت عنوان «دولت اسلامی» را بنیان‌گذاری کرد تا با استفاده از آن، قدرت سیاسی را به این حزب معدوم بازگردانند.»

رازی که فرمانده وقت سپاه قدس فاش کرد!+ عکس

پایان داعش

با موفقیت‌های سپاه قدس در زمین‌گیر کردن داعش در عراق و سوریه، سرلشگر پاسدار قاسم سلیمانی خبر از پایان این گروهک جعلی و ساخته دست استکبار داد.

حاج قاسم سلیمانی دو سال و ۴۳ روز قبل از شهادتش به دست نیروی هوایی آمریکا در عراق در نامه‌ای به مقام معظم رهبری، نوشت:

«بسم الله الرحمن الرحیم، انّافَتَحنا لَکَ فتحاً مُبینا. شش سال قبل (۱۳۹۰) فتنه‌ای خطرناک شبیه فتنه‌های زمان امیرالمؤمنین (ع) که فرصت و حلاوت درک حقیقی اسلام ناب محمدی (ص) را از مسلمانان سلب نمود این بار پیچیده و آغشته به سمّ صهیونیسم و استکبار همچون طوفانی ویرانگر، عالم اسلامی را درنوردید.

این فتنه خطرناک و مسموم با هدف آتش‌افروزی وسیع در عالم اسلامی و درگیر نمودن مسلمانان با یکدیگر توسط دشمنان اسلام ایجاد گردید.

حرکت خبیثانه‌ای که تحت نام «حکومت اسلامی عراق و شام» در همان ماه‌های اولیه موفق شد با اغفال ده‌ها هزار جوان مسلمان، دو کشور بسیار اثرگذار و سرنوشت‌ساز عالم اسلامی عراق و سوریه را دچار بحران بسیار خطرناکی کند و صدها هزار کیلومتر مربع از اراضی این کشورها را همراه با هزاران روستا، شهر و مراکز مهم استانی به تصرف درآورد و هزاران کارگاه و کارخانه و زیرساخت‌های مهم این کشورها از جمله، راه‌ها، پل‌ها، پالایشگاه‌ها، چاه‌ها و خطوط نفت و گاز و نیروگاه‌های برق و موارد دیگری از این نوع را تخریب نمودند و شهرهای مهمی همراه با آثار گران‌بهای تاریخی و تمدن ملی آن‌ها را با بمب‌گذاری از بین برده و یا سوزاندند.

اگرچه آمار خسارت‌های وارده قابل احصاء نیست، اما بررسی‌های اولیه حاکی از ۵۰۰ میلیارد دلار می‌باشد.

در این حادثه، جنایات بسیار دردناکی که غیر قابل نمایش است رخ داد از جمله: «سربریدن کودکان یا پوست کندن زنده زنده مردان در مقابل خانواده‌های‌شان، به اسارت گرفتن دختران و زن‌های بی‌گناه و تجاوز به آنان، سوزاندن زنده زنده افراد و ذبح دسته‌جمعی صدها جوان.»

مردم مسلمان این کشورها متحیر از این طوفان مسموم، بخشی گرفتار خنجرهای برنده جنایتکاران تکفیری گردیدند و میلیون‌ها نفر دیگر خانه و کاشانه خود را رها کرده و آواره شهرها و کشورهای دیگر شدند.

در این فتنه سیاه، هزاران مسجد و مراکز مقدس مسلمانان تخریب و یا ویران گردید و بعضا مسجد را به همراه امام جماعت و نمازگزاران آن با هم منفجر نمودند.

بیش از ۶۰۰۰ جوان فریب خورده به نام دفاع از اسلام به صورت انتحاری با خودروهای پر از مواد منفجره خود را در میادین، مساجد، مدارس، حتی بیمارستان‌ها و مراکز عمومی مسلمان‌ها منفجر کردند که در نتیجه این اعمال جنایتکارانه ده‌ها هزار مرد، زن و کودک بی‌گناه به شهادت رسیدند.

تمامی این جنایت‌ها بنا به اعتراف عالی‌ترین مقام رسمی آمریکا که هم‌اکنون ریاست جمهوری این کشور را بر عهده دارد – دونالد ترامپ - توسط رهبران و سازمان‌های مرتبط با آمریکا طراحی و اجرا گردیده است کما اینکه همچنان این روش توسط رهبران کنونی آمریکا در حال طراحی و اجراست.

آنچه پس از لطف خداوند سبحان و عنایت خاص رسول معظم اسلام (ص) و اهل‌بیت گرانقدرش باعث شکست این توطئه سیاه و خطرناک گردید، رهبری خردمندانه و هدایت‌های حکیمانه حضرت مستطاب عالی و مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی بود که موجب بسیج کلیه امکانات برای مقابله با این طوفان مسموم گردید.

یقینا پایداری دولت‌های عراق و سوریه و پایمردی ارتش‌ها و جوانان این دو کشور خصوصا حشدالشعبی مقدس و دیگر جوانان مسلمان سایر کشورها با حضور مقتدرانه و محوری حزب‌الله به رهبری سید پر افتخار آن، جناب سید حسن نصرالله (حفظه‌الله‌تعالی) نقش تعیین‌کننده‌ای در به شکست کشاندن این حادثه‌ی خطرناک داشتند.

قطعا نقش ارزشمند ملت و دولت خدمتگزار جمهوری اسلامی خصوصا ریاست محترم جمهوری اسلامی، مجلس، وزارت دفاع و سازمان‌های نظامی و انتظامی و امنیتی کشورمان در حمایت از دولت‌ها و ملت‌های کشورهای فوق‌الذکر قابل تقدیر است.

حقیر به‌عنوان سرباز مکلف شده از جانب حضرت‌عالی در این میدان، با اتمام عملیات آزادسازی ابوکمال آخرین قلعه داعش با پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی - صهیونیستی و برافراشتن پرچم سوریه، پایان سیطره این شجره خبیثه ملعونه را اعلام می‌کنم و به نمایندگی از کلیه‌ی فرماندهان و مجاهدان گمنام این صحنه و هزاران شهید و جانباز مدافع حرم ایرانی، عراقی، سوریه‌ای، لبنانی، افغانستانی و پاکستانی که برای دفاع از جان و نوامیس مسلمانان و مقدسات آنان جان خود را فدا کردند، این پیروزی بسیار بزرگ و سرنوشت‌ساز را به حضرت‌عالی و ملت بزرگوار ایران اسلامی و ملت‌های مظلوم عراق و سوریه و دیگر مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و پیشانی شکر را در مقابل پیشگاه خداوند قادر متعال به شکرانه‌ی این پیروزی بزرگ بر زمین می‌سایم؛ و مَا النَّصرالّا مِن عِندِالله العَزِیزِ الحَکِیم، فرزند و سربازتان قاسم سلیمانی»

رازی که فرمانده وقت سپاه قدس فاش کرد!+ عکس

پاسخ رهبری

آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب نیز در واکنش به این نامه پاسخ دادند:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم، سردار پر افتخار اسلام و مجاهد فی سبیل‌الله آقای سرلشکر حاج قاسم سلیمانی (دام توفیقه)

خدای بزرگ را با همه وجود سپاسگزارم که به مجاهدات فداکارانه‌ی شما و خیل عظیم همکارانتان در سطوح مختلف، برکت عطا فرمود و شجره خبیثه‌ای را که به دست طواغیت جهان غرس شده بود، به دست شما بندگان صالح، در کشور سوریه و عراق ریشه‌کن کرد.

این تنها ضربه به گروه ستمگر و روسیاه داعش نبود؛ ضربه سخت‌تر به سیاست خباثت‌آلودی بود که ایجاد جنگ داخلی در منطقه و نابودی مقاومت ضد صهیونیستی و تضعیف دولت‌های مستقل را به وسیله‌ی روسای شقی این گروه گمراه هدف گرفته بود؛ ضربه بود به دولت‌های قبلی و کنونی آمریکا و رژیم‌های وابسته به آن در این منطقه که این گروه را به وجود آوردند و همه‌گونه پشتیبانی کردند تا سلطه‌ی نحس خود را در منطقه‌ی غرب آسیا بگسترانند و رژیم غاصب صهیونیست را بر آن مسلط سازند.

شما با متلاشی ساختن این توده سرطانی و مهلک، نه فقط به کشورهای منطقه و به جهان اسلام بلکه به همه ملت‌ها و به بشریت خدمتی بزرگ کردید. این نصرتی الهی و مصداق «وَ ما رَمَیتَ اِذ رَمَیتَ وَ لٰکِنَّ اللهَ رَمیٰ» بود که به‌خاطر مجاهدت شبانه‌روزی شما و همرزمان تان به شما پاداش داده شد.

اینجانب صمیمانه به شما تبریک می‌گویم و با این حال تأکید می‌کنم که از کید دشمن غفلت نشود. آن‌هایی که با سرمایه‌گذاری سنگین، این توطئه شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست، سعی خواهند کرد آن را در بخشی دیگر از این منطقه و یا به شکلی دیگر دوباره به جریان افکنند.

حفظ انگیزه، حفظ هوشیاری، حفظ وحدت، زدودن هر پسماند خطرناک، کار فرهنگی بصیرت‌افزا و خلاصه، آمادگی‌های همه‌جانبه نباید فراموش شود.

شما را و همه برادران مجاهد از کشورهای عراق و سوریه و دیگران را به خدای بزرگ می‌سپارم و به همه شما سلام و دعا می کنم.»

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 28
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • محمد ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    36 49
    البته داعش به گفته خود ترامپ ساخته و پرداخته مستقیم امریکاست
    • ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      20 50
      مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....
    • ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      0 0
      داعش را هیلاری کلینتون زائید و عرعردوغان پوشک آنرا عوض میکرد بن اره جات مخارجش را میپرداختند و صهیون چی ؟! گویند دواعش را چو زائید هیلاری ...صهیون دستش بگرفت و پابه برد ...تا شیوه جرم و جُنهه آموخت . شبها برِ گاهواره او عوزه بکشید و عرعر آموخت.....یک تیر و دو تیر در خشابش تا شیوه قتل و جُنهه آموخت. چون نیستی خیلی ها از اوست باید زِ سرش همی کَنیم پوست ......ای دوست.
    • ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      47 4
      ای قدس ای قدس ای قدس لنا قدس لنا قدس ای قدس لنا قدس لنا قدس لنا قدس ای قدس ای جان و مال و وجود حماس گرایان به فدای تو
    • انقلابی ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      0 0
      خیلی خوب گفت اونی که گفت داعش رو هیلاری کلینتون زایید. دمت گرم خیلی خوب گفتی
  • ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    37 46
    خبر و گزارش هر چی باشه من میگم لعنت بر ریشه شوم خاندان سعود.
  • ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    14 40
    ترامپ گفت باراک اوباما و هیلاری کلینتون سازمان یافته کردنش و حمایت کردنش
  • ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    8 47
    این قضیه معلم بلاگرها را جدی بگیریم
  • ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    52 18
    داعش راائتلاف نابود کرد
  • ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    14 1
    داعش غده ضدبشربود
  • محمد ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    23 7
    روح حاج قاسم عزیز و همه مجاهدان خدا شاد
    • ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      18 8
      الهی آمین
  • علی ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    12 63
    نیستی ببینی بچه‌های غزه مثل یتیم های کوفه امیدشون ناامید شده .صدای ناله شون رو فقط رو بخدا بلند میکنن
  • ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    15 12
    سلام ودرودخداوند برارواح طیبه همه شهیدان علی الخصوص سردار شهیدومجاهدفی سبیل الله حاج قاسم سلیمانی( رضوان الله تعالی علیه) وبرتمام زنان ومردان مجاهدی که برای ریشه کن کردن شجره ملعونه داعش ازبذل جان ومال وهست ونیستشان دریغ نکردند.
  • ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    53 12
    واقعن داعش تموم شده؟ شما باور میکنید؟
    • ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      3 52
      نه باور نمی کنم نمونه اش خودت!!
    • ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      1 0
      داعش تموم نشده . اما حکومتش نابود شد و تمام شد . هر فرقه ای که به وجود میاد به هر حال طرفدارانی داره . اما مهم اینه که حکومتی دیگه ندارن و نمی تونن خطر جدی ایجاد کنن چون وقتی حکومتشون پاشیده شد پراکنده شدن .
    • چــاوشــــــــی ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      59 3
      روح برادر عزیزم حاج قاسم شاد. کسی که خواب هست رو با یک تکان بیدار میشه کرد ولـــــــی کسی که خودشو بخواب زده نمیشه بیدار کرد. روی سخنم با آنـدسته از عزیزانیست که هنوز نفهمیدن سردار سلیمانــی بـا شَــــرف، برای مسلمانان و ایران چه کاری کرد. اینقدر بزرگ بود که آمریکا مجبور به تـــرور ناجوانمردانه ایشون شد....! یکم با دقت و بدون بغض و کینه نظر بدید. روح فرمانده بزرگ اسلام شاد و سایه رهبری معظم مستدام باد.
    • ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      4 0
      حکومت داعش بله ، تمام شد . اما هسته های پراکنده آن باقی ماندند .
    • ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      0 0
      خورده شیشه هاش هنوز هستن ولی حکومت قدرتمند داعش را قاسم سلیمانی تار و مار کرد
  • ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    14 37
    دنیا امنیت و صلحش را مدیون ایران و ازادگانی است که در زیر این پرچم می جنگند از هر ملیت و دینی
  • علی ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    7 59
    کاش یکی مثل خود حاج قاسم بود تا خونش به جوش میومد و انتقام خون شهید سلیمانی رو می‌گرفت...
  • ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    17 6
    روح سردار دلها شاد!
  • ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    10 54
    داعش برای تخریب اسلام ساخته شد و صهیونیزم برای تخریب یهود
    • انقلابی ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
      0 0
      دقیقا. اسم یهود هارو این سگیونیست ها خراب کردن.
  • ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    دقت کنید پروژه داعش یک پروژه صهیونیسم جهانی بود. اگه پیروز شده بود الآن فلسطینی ها رو از غزه کوچ می‌دادند به داعش و کل کل فلسطین رو نابود میکردن. پروژه های بعدی اوکراین و کردستان بود. همونطور که دیدید بعد از جنگ اخیر غزه بارزانی رو احضار کردن که به صهیونیست ها کمک کنه یا فلسطینی ها رو ببره کردستان ساکن کنه.
  • ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    54 0
    نظر منم با کامنت 20:24 کاملاً یکیه. همین که در این روزگار عده ای متوجه این موضوع هستند بسیار جای شکر داره.
    • ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
      53 0
      برادر حـاج قاسـم از جبـهه داخلی ضـربه خورد. کس یا کسانی که در تـرور ایشان دخیل بودن و الان همان افراد در اتاق فکر و جنگ روانی دشمن هستند نمونش هم کسانی که منفی دادن. خدا آن روز را نیاورد ولی اگر داعش یا صهیونیست ها وارد کشور میشدن حال و روز این آدما دیدنی بود!!! مثل دستمال کاغذی، یه آشغال مینداخـتـنـتـون دور. سـر از بدنتون جدا میکردن شک نکنید که قطعاً این کارو میکردن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس