وزارت کشور: نعمت وجود بسیج بیش از هر زمان دیگری پررنگ شده است

وزارت کشور به مناسبت هفته بسیج مستضعفین بیانیه ای با تاکید بر نقش پررنگ تر از همیشه این نهاد انقلابی صادر کرد.

به گزارش مشرق، وزارت کشور به مناسبت هفته بسیج مستضعفین بیانیه ای با تاکید بر نقش پررنگ تر از همیشه این نهاد انقلابی صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسیج نماد حضور ملی و مقاومت ملی و آگاهی یک ملت است؛ آن هم آگاهی همراه با تحرک، همراه با معنویت و همراه با اخلاص. بسیج، حقیقت است؛ اما شبیه افسانه ‏هاست. بسیج برای جوانان، شورآفرین است؛ برای دوستان، امیدآفرین است؛ برای دشمنان، بیم ‏آفرین است. امروز اگر شما جلوه ‏های زیبای پُرشور حضور جوانان را در صحنه‏ های پُرخطر فلسطین و لبنان مشاهده می ‏کنید، این الگوگیری از بسیج است. امروز اگر بیداری جوانان دانشجو را در سرتاسر دنیای اسلام می‏ بینید، این الگوگیری از بسیج است. (مقام معظم رهبری)

۴۴ سال از تاسیس بسیج مستضعفین با فرمان امام خمینی (ره) در ۵ آذر ۱۳۵۸ می گذرد و امروز آن نهال کاشته شده به دست امام روح الله، تبدیل به شجره طیبه تنومند، ستبر، ولایتمدار، دشمن شناس و حماسه سازی شده است که نه تنها در گزند ناملایمات و سختی ها در آماج توطئه ها، جنگ، تحریم ها، تهدیدها و فتنه ها، استوارتر و بالنده تر شده، بلکه سایه پربرکت خود را بر سر مظلومان جهان گسترده است.

امروز در فضایی که مستکبران عالم، از همه خط قرمزهای ارزش های الهی و کرامت انسانی به ویژه علیه مردم مظلوم فلسطین عبور کرده اند و رژیم کودک کُش صهیونیستی با حمایت شیطان بزرگ و اذناب آن، نسل کشی را پیشه این روزهای خود ساخته، نعمت وجود بسیج بیش از هر زمان دیگری، پررنگ و مایه نگرانی جهانخواران دشمن بشریت، شده است.

معمار انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) بیش از ۴ دهه پیش، می دانستند که روزی بسیج، بازوی بزرگ و ورزیده حق طلبان عالم در برابر تمامیت باطل و جلوه های آن خواهد بود و به همین دلیل است که فرمودند: «این بزرگترین ساده اندیشی است که چه در جنگ و چه در صلح تصورکنیم جهانخواران و خصوصاً امریکا از عناد با اسلام عزیز دست برداشته‌اند» و در جایی دیگر می فرمایند: «در هنگامه خطر، ملتی سربلند و جاوید است که اکثریت آن، آمادگی لازم رزمی داشته باشد».

در کنار آمادگی های رزمی در دفاع از تمامیت کشور، در عرصه‌های مختلف از علم، فناوری و جهاد دانش بنیانی گرفته تا محرومیت زدایی و کارآفرینی و سازندگی و نیز از امدادرسانی ایثارگرانه و داوطلبانه در بلایا اعم از سیل و زلزله تا تقدیم جان های عزیز در مبارزه با بیماری های مرگبار مانند کرونا، این رویکرد و روحیه در بسیجیان جهادی و با بصیرت، تاریخ ساز، ماندگار و تغییر دهنده معادلات داخلی و بین المللی به ویژه با مشارکت در طرح‌های بزرگ ملی و گام دوم انقلاب اسلامی است. این ترجمه عینی و عملی فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری است که «بسیج مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل، برای سربلند کردن کشور و ملت است.»

به روح امام شهیدان و بنیانگذار این نهاد پاک، خالص ترین درودها و تحیات را تقدیم می کنیم، یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس را گرامی می داریم، روز بسیج را به همه ملت عزیز ایران، تبریک و تهنیت می گوییم و از خداوند، سرافرازی روزافزون همه بسیجیان افتخارآفرین را مسالت می کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس