کد خبر 1547817
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
ترامپ: بایدن در سان‌فرانسیسکو گیج و گم بود

رییس جمهور سابق آمریکا باردیگر با حمله کلامی به جانشین وی در کاخ سفید، گفت که چینی‌ها مردم خیلی باهوشی هستند و متاسفانه با احمقی مثل جو بایدن سروکار دارند!

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که جو بایدن، جانشین او در کاخ سفید در ملاقات با شی جین‌پینگ، رییس جمهور چین در حاشیه اجلاس اخیر سازمان همکاری اقتصادی آسیا-اقیانوسیه(APEC) شبیه آدمی بود که انگار از همه‌جا بی‌خبر است!

ترامپ درباره حضور بایدن در اجلاس APEC در سان‌فرانسیسکو گفت: جو بایدن فاسد در اجلاس با چینی‌ها در سان‌فرانسیسکو، شبیه کسی بود که مطلقاً هیچ نظری ندارد که کجاست، دور و برش چه اتفاقی می‌افتد یا قرار است چه کار کند!

به اعتقاد ترامپ، جین‌پینگ در سوی مقابل درست شبیه یک تکه گرانیت (سنگ) بوده است. رییس جمهور سابق آمریکا دراین‌باره اضافه کرد: او به سختی گرانیت بود و من این را به خوبی می‌دانم. این (چینی‌ها) آدم‌های خیلی باهوشی هستند. رییس جمهور ما اما یک آدم احمق است.

رهبران کشورهای آمریکا و چین در حاشیه اجلاس سازمان همکاری اقتصادی آسیا-اقیانوسیه (۱۵ تا ۱۷ نوامبر) با یکدیگر دیدار کردند. باتوجه به نخستین سفر جین‌پینگ به آمریکا در ۶ سال اخیر، این دومین ملاقات وی با بایدن بود. جین‌پینگ و بایدن آخرین بار در نوامبر ۲۰۲۲ در اجلاس سران جی ۲۰ در جزیره بالی ملاقات کرده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس