آرنولد شوارتزنگر: آمریکا به نسل جدیدی از رهبران سیاسی نیاز دارد

آرنولد شوارتزنگر هنرپیشه هالیوود و فرماندار پیشین ایالت کالیفرنیا گفته است که آمریکا به نسل جدیدی از رهبران سیاسی نیاز دارد.

به گزارش مشرق، فرماندار پیشین کالیفرنیا با اشاره به پیچیدگی مشکلاتی که در حال حاضر آمریکا با آنها مواجه است، تصریح کرد: ایالات متحده به کسی نیاز دارد که انرژی مقابله با این مشکلات را داشته باشد.

وی افزود: این در حالی است که بایدن و ترامپ هیچ‌کدام یک رئیس جمهور تمام و کمال نیستند و از آن گذشته، سن بالای آنها نیز مشکل دیگری است که نباید از آن غافل شد.

شوارتزنگر همچنین با انتقاد از تمرکز رسانه‌های آمریکایی بر ترامپ و بایدن، یادآور شد که این رویکرد رسانه‌های آمریکایی مانع مطرح شدن سایر نامزدهای بالقوه ریاست جمهوری آمریکا می‌شود.

وی گفت: زمانی که بایدن یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار می‌کند همه آن را پوشش می‌دهند و وقتی ترامپ کاری انجام می‌دهد حتی زمانی که یک عطسه می‌کند، تمام رسانه‌های آمریکایی آن را پوشش می‌دهند.

فرماندار پیشین کالیفرنیا افزود: بنابراین من فکر می‌کنم ما باید رهبران جدیدی پیدا کنیم، چرا که هم بایدن و هم ترامپ دارای نقص‌هایی هستند در حالی که شرایط کنونی ما ایجاب می‌کند که یک رئیس جمهور قدرتمند داشته باشیم.

به نوشته راشا تودی، در نظرسنجی اخیر نیویورک تایمز/ کالج سینا، حدود سه چهارم پاسخ دهندگان (۷۱ درصد) گفتند که بایدن خیلی پیرتر از آن است که بتواند به طور مؤثر خدمت کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    1 1
    تا موقعی که خودش که یک بازیگرسینما بیش نبود،فرماندار کالیفرنیا بود که از این حرفا نمیزد!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس