تغییر موضع رئیس‌مجلس نمایندگان آمریکا درباره ترامپ

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در اظهاراتی که به تازگی مطرح کرده، خود را حامی سرسخت دونالد ترامپ در جریان انتخابات سال ۲۰۲۴ آمریکا خواند و گفته است، یکی از متحدان نزدیک وی در این رقابت خواهد بود.

به گزارش مشرق، «مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در جدیدترین موضع گیری‌هایش در مورد رئیس جمهور سابق آمریکا، علنا از وی حمایت کرده و خود را یکی از حامیان ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ معرفی کرده است.

به گزارش «اینسایدر»، اظهارت حمایتی جانسون از دونالد ترامپ در حالی مطرح می‌شود که وی پیشتر در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا جز یکی از مخالفان سرسخت ترامپ بوده و در چندین پست فیس بوکی خود به صراحت از عدم صلاحیت اخلاقی ترامپ برای ورود به کاخ سفید نوشته بود.

او در جریان انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان در سال ۲۰۱۶ از دونالد ترامپ انتقاد کرده و اظهار کرد: ترامپ از «شخصیت و صلاحیت اخلاقی لازم» برای رئیس‌جمهور شدن برخوردار نیست.

او اظهارات ضدترامپش را در جریان آن انتخابات بارها و بارها تکرار کرده و حتی در یکی از پست‌های صفحه فیس بوکش هم اینطور نوشت: نکته‌ای درباره دونالد ترامپ وجود دارد و آن این است که او فاقد شخصیت و صلاحیت اخلاقی لازمی است که برای ورود به کاخ سفید به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا به آن نیاز دارد».

با این حال اکنون وی به عنوان رئیس‌مجلس نمایندگان آمریکا از ترامپ حمایت کرده و در اظهاراتی جدید گفته است یکی از نزدیک‌ترین متحدان ترامپ در کنگره است.

جانسون در گفتگو با سی‌ان‌بی‌سی نیوز هم گفت: دوره اول ریاست جمهوری ترامپ فوق‌العاده بود و همانطور که می‌دانید در دو سال اول ریاست جمهوری وی ما بزرگ‌ترین ارقام اقتصادی در تاریخ جهان را به ارمغان آوردیم. چرا که سیاست‌های ترامپ جواب داد و اکنون من از همه نظر طرفدار وی هستم.

پیشتر هم جانسون در باب اظهارات پیشین خود در جریان رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۱۶ در مورد ترامپ به تایمز گفته بود از این جهت بارها از ترامپ انتقاد کرده است زیرا فرصتی برای آشنایی با این رهبر آینده جهان آزاد نداشته است.

مایک جانسون همچنین مدعی شده است که دونالد ترامپ بلافاصله پس از ورودش به کاخ سفید نظر وی را به خود جلب کرده است. به گفته او، «از سال ۲۰۱۷، زمانی که شخصا او را شناختم، قدردان شخصیت و ویژگی‌های او شدم چرا که به نظر من این ویزگی‌ها وی را به یک رئیس‌جمهور بسیار خاص تبدیل می‌کرد».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 1
    مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....
  • ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    1 0
    ناز پسریه واسه خودش
  • ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    1 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس