کد خبر 1547161
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

به گزارش مشرق، آیدی کوهین و دستگاه تبلیغاتی رژیم صهیونیستی با انتشار فیلمی مدعی شدند که نظامیان صهیونیست یک تونل عمیق حماس را کشف کرده و وارد آن شده‌اند، اما کاربران شبکه‌های اجتماعی در جهان سریع این دروغ اسرائیلی‌ها را بر ملا کرده و نوشتند این تونل یک مکان سیاحتی در جزیره شیوولمن سوئد است و تونل هم در جنگ جهانی دوم ساخته شده است.

چند روز قبل هم شبکه اسرائیلی ۱۴ نزدیک به نتانیاهو با انتشار یک ویدیو مدعی شد که ارتش «اسراییل» چند تونل را در غزه کشف کرده و نیروهای ارتش داخل تونل‌ها رفته و نیروهای حماس را کشته‌اند.

اما شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی سریع مچ شبکه ۱۴ را گرفته و به قدیمی بودن کشف این فیلم اشاره و اعلام کرد که این ویدیو مربوط به یکسال قبل بوده و از داخل غزه نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    1 0
    در تایید مواضع حماس و حزب الله و مقاومت و ابطال اسراییل و آمریکا ....عاقبت «ظلم» و همکاری با ظالم پرسش : از ديدگاه قرآن عاقبت «ظلم» و بیدادگری و همکاری با ظالمان چیست؟ پاسخ اجمالی: «قرآن»، ظالمان و بيدادگران را به آتش سوزانِ جهنّم تهديد كرده است. در يكي از اين آيات مى فرمايد: «ما براى ستمگران آتشی آماده كرده ايم كه آنها را از هر سو احاطه كرده و اگر تشنه شوند و تقاضاى آب كنند آبى برايشان مى آورند همچون فلز گداخته كه صورت ها را بريان مى كند! چه نوشيدنى بدى! و چه بد محل اجتماعى؟!». در تعبير تند ديگرى آمده: «اما ظالمان هيزم آتش دوزخند!». نه تنها ظلم و ستم، ظالمان را به دوزخ مى فرستند؛ بلكه به گفته «قرآن» كسانى كه بر آنها تكيه كنند و يا جزء اعوان و انصار آنان باشند نيز مشمول همين حكم خواهند بود.
  • ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 0
    خود شما هم به عنوان تصاویر خاص از تونل های حماس این خبر رو پخش کردی
  • ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    6 0
    در تایید مواضع حماس و حزب الله و مقاومت و ابطال اسراییل و آمریکا ....عاقبت «ظلم» و همکاری با ظالم پرسش : از ديدگاه قرآن عاقبت «ظلم» و بیدادگری و همکاری با ظالمان چیست؟ پاسخ اجمالی: «قرآن»، ظالمان و بيدادگران را به آتش سوزانِ جهنّم تهديد كرده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس