کوه ادعای تل آویو موش زایید؛ رسوایی جهانی برای نتانیاهو+سند

رژیم صهیونیستی بیمارستان شفا را اشغال کرد و ادعا کرد در زیر بیمارستان شفا، سازه‌ها و تونل‌هایی وجود دارد که حماس از آنها استفاده نظامی می‌کند.

به گزارش مشرق، رژیم تل آویو بارها بیمارستان‌های غزه را بمباران کرده و عرصه نجات مجروحان را به گروه‌های امدادی فلسطین تنگ کرده است. علاوه بر بمباران بیمارستان‌ها، راه‌های رساندن سوخت به بیمارستان‌ها را بسته تا ژنراتورهای برق بیمارستان‌های غزه به علت نبود سوخت از کار بیافتند و فاجعه انسانی به وجود آید.

بیماران مراقبت‌های ویژه، بیمارستان قلبی عروقی و ده‌ها کودک نارس در اخیرا جان باخته‌اند و یا در شرایط اضطراری قرار دارند.

ویدیویی ناراحت کننده از وضعیت بحرانی نوزادان نارس در بیمارستان شفا بخاطر نبود برق

تاکنون توجیه رژیم اشغالگر قدس از محاصره و بمباران بیمارستان‌ها این بوده که بیمارستان‌های غزه محل ورودی تونل‌های حماس در عمق زمین است. ارتش رژیم تلاویو ادعا می‌کند در زیر «بیمارستان شفا» مقر فرماندهی حماس وجود دارد که دهانه‌های تونل از قسمت اورژانس بیمارستان و چند جای دیگر در داخل بیمارستان حفر شده است.

کوه ادعای تل آویو موش زایید؛ رسوایی جهانی برای نتانیاهو+سند

ادعای وجود مقر فرماندهی حماس در زیر بیمارستان شفا توسط رژیم صهیونیستی

کوه ادعای تل آویو موش زایید؛ رسوایی جهانی برای نتانیاهو+سند


روز گذشته نیروهای رژیم صهیونیستی وارد شفا شدند و برخلاف آنچه که هفته‌ها ادعا می‌کردند، مدرکی برای ادعای خود نیافتند. ارتش اسرائیل مدعی بود در بیمارستان شفا مکان‌های ورودی تونل حماس حفر شده است ولی تنها چیزی که ادعا می‌کنند در این بیمارستان یافته‌اند چند اسلحه کلاشینکف، خشاب، نارنجک، لپ‌تاپ و... بود.

کوه ادعای تل آویو موش زایید؛ رسوایی جهانی برای نتانیاهو+سند


آش این رسوایی اسرائیل آنقدر شور بود که شبکه آمریکایی CNN در این‌باره نوشت: «هیچ مدرکی دال بر کشف شبکه تونلی حماس در زیر بیمارستان الشفاء و صحت ادعای ارتش اسرائیل وجود ندارد.»

کوه ادعای تل آویو موش زایید؛ رسوایی جهانی برای نتانیاهو+سند


یک خبرنگار مطرح رژیم صهیونیستی نوشت: «حس بدی دارم، بچه‌بازی درآوردیم/ آیا ارزش تخریب وجهه بین‌المللی را داشت؟»

کوه ادعای تل آویو موش زایید؛ رسوایی جهانی برای نتانیاهو+سند


کاخ سفید رسوایی رژیم صهیونیستی را به گردن نگرفت، جان کربی سخنگوی امنیت ملی گفت: « اسرائیل نباید بیمارستان های غزه را از هوا هدف قرار دهد، بزرگترین مرکز پزشکی (شفا) از این آتش سوزی باید محافظت شود.»

کربی گفت که ایالات متحده در عملیات ویژه در اطراف بیمارستان الشفا امضا نکرده است و هیچ یک از برنامه‌های نظامی اسرائیل را تأیید نمی‌کند!

کوه ادعای تل آویو موش زایید؛ رسوایی جهانی برای نتانیاهو+سند


حتی یافته‌های رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا نیز مورد استهزای کاربران قرار گرفت. زیرا حساب ارتش رژیم صهیونیستی ویدیویی را از بیمارستان شفا منتشر کرده که در این ویدیو یک سرباز اسرائیلی اذعان می‌کند که از داخل بیمارستان لپ‌تاپی پیدا کرده‌اند که متعلق به حماس است.

این سرباز در این ویدیو ادعا می‌کند عکس یک زنی روی لپ‌تاپ است که از ۷ اکتبر به اسارت حماس در آمده. ولی در مراجعه به اکانت این زن صهیونیستی در فیسبوک مشخص می‌شود که این زن در ۲۰ اکتبر در فیسبوک فعالیت داشته است.

با این حساب این زن اصلا در اسارت حماس نبوده و ارتش اسرائیل در این باره نیز دروغ گفته است.


جالب است که بعد از مشخص شدن دروغ رژیم صهیونیستی و استهزاء کاربران، این ویدیو بدون هیچ توضیحی حذف می‌شود و همان ویدیو را با مات کردن عکس آن زن صهیونیستی در صفحه ارتش رژیم صهیونیستی دوباره به اشتراک گذاشته می‌شود!

کوه ادعای تل آویو موش زایید؛ رسوایی جهانی برای نتانیاهو+سند


رسوایی رژیم صهیونیستی از وجود تونل‌ها و مقر فرماندهی حماس در زیر بیمارستان شفا، در حالی اتفاق می‌افتد که این رژیم بارها مرتکب جنایت علیه این بیمارستان شده و صدها نفر در پی ادعای واهی اسرائیل به شهادت رسیده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    3 11
    برعکسه
    • ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
      10 7
      پدرت پیدا کردی جهود؟!
    • ebi ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
      1 2
      مثل خودت .......
    • ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      0 0
      . پاسخ تفصیلی: در آيات بسيارى از «قرآن مجيد»، ظالمان و بيدادگران به آتش سوزانِ جهنّم تهديد شده اند و تعبيراتى كه درباره آنها وارد شده درباره كمتر گروهى ديده مى شود. اين، نشان مى دهد كه تا چه حدّ، اسلام براى ترك ظلم و ستم اهميت قائل است. در آيه 29 سوره «كهف» در شديدترين تهديدات مى فرمايد: «اِنّا اَعْتَدْنَا لِلظّالِمِينَ نَاراً اَحَاطَ بِهِمْ سُرادِقُهَا و اِنْ يَسْتَغِيثُوا يُغاثُوا بِمَاءٍ كَالْمُهْلِ يَشْوِی الْوُجُوهَ بِئْسَ الشَّرَابُ وَ سَاءَتْ مُرْتَفِقاً»؛ (ما براى ستمگران آتش آماده كرده ايم كه آنها را از هر سو احاطه كرده و اگر تشنه شوند و تقاضاى آب كنند آبى براى آنها مى آورند همچون فلز گداخته كه صورتها را بريان مى كند! چه نوشيدنى بدى! و چه بد محل اجتماعى؟!). در تعبير كوبنده ديگرى در آيه 15 سوره «جنّ» مى خوانيم: «وَ اَمَّا الْقَاسِطُونَ فَكانُوا لِجَهَنَّمَ حَطَباً»؛ (اما ظالمان، هيزمِ آتشِ دوزخند!). اين تعبير نشان مى دهد كه آتش دوزخ از درون جان آنها زبانه مى كشد و همان گونه كه در اين عالم آتش سوزانى بر مظلومان بودند در آنجا كه عالَم تجسّم اعمال است وجودشان يك پارچه آتش مى شود و تعبيرى از اين گوياتر و رساتر درباره قوم ستمگر و ظالم وجود ندارد.(1) نه تنها ظلم و ستم، ظالمان را به دوزخ - آن كانون قهر و غضب الهى - مى فرستند؛ بلكه به گفته «قرآن مجيد» كسانى كه بر آنها تكيه كنند و يا جزء اعوان و انصار آنان باشند نيز مشمول همين حكم خواهند بود، مى فرمايد: «وَ لَا تَرْكَنُوا اِلَى الَّذِينَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّكُمُ النَّارُ وَ مَا لَكُمْ مِنْ دُونِ اللهِ مِنْ اَوْلِياءَ ثُمَّ لَا تُنْصَرُونَ»(2)؛ (تكيه بر ظالمان نكنيد كه آتش شما را فرا مى گيرد و جز خدا ولىّ و سرپرستى نخواهيد داشت و از سوى هيچ كس يارى نمى شويد). «تركنوا» از ماده «ركون» به گفته ارباب لغت به معناى اعتماد و تمايل به چيزى است كه لازمه آن قوّت و قدرت است؛ زيرا انسان به چيزى اعتماد مى كند كه داراى قوّت است و لذا واژه «ركن» به ستون يا ديوارى كه ساختمان يا اشياء ديگر را سرپا نگه مى دارد اطلاق مى شود.(3) با توجه به اينكه آيه فوق هم از نظر عنوانِ «ظالمان»، مطلق است و هم از نظر تعبير به «ركون» شامل هرگونه وابستگى و اعتماد به هر ظالم و ستمگرى مى شود و مى گويد: سرانجام همه آنها، گرفتارى در چنگال عذاب الهى است؛ بلكه در
  • ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    7 4
    در تایید مواضع حماس و حزب الله و مقاومت و ابطال اسراییل و آمریکا ....عاقبت «ظلم» و همکاری با ظالم پرسش : از ديدگاه قرآن عاقبت «ظلم» و بیدادگری و همکاری با ظالمان چیست؟ پاسخ اجمالی: «قرآن»، ظالمان و بيدادگران را به آتش سوزانِ جهنّم تهديد كرده است. در يكي از اين آيات مى فرمايد: «ما براى ستمگران آتشی آماده كرده ايم كه آنها را از هر سو احاطه كرده و اگر تشنه شوند و تقاضاى آب كنند آبى برايشان مى آورند همچون فلز گداخته كه صورت ها را بريان مى كند! چه نوشيدنى بدى! و چه بد محل اجتماعى؟!». در تعبير تند ديگرى آمده: «اما ظالمان هيزم آتش دوزخند!». نه تنها ظلم و ستم، ظالمان را به دوزخ مى فرستند؛ بلكه به گفته «قرآن» كسانى كه بر آنها تكيه كنند و يا جزء اعوان و انصار آنان باشند نيز مشمول همين حكم خواهند بود.
  • ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    3 2
    در تایید مواضع حماس و حزب الله و مقاومت و ابطال اسراییل و آمریکا ....عاقبت «ظلم» و همکاری با ظالم پرسش : از ديدگاه قرآن عاقبت «ظلم» و بیدادگری و همکاری با ظالمان چیست؟ پاسخ اجمالی: «قرآن»، ظالمان و بيدادگران را به آتش سوزانِ جهنّم تهديد كرده است.
  • ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    6 1
    اسرائیل هر چه هم رسوا شود باز هم دولتهای اسلامی خودشان را به خواب میزنند!
  • ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    5 14
    اسرائیل پیروزه
    • ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
      4 4
      تا پیروزی رو چی بدونی
    • ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
      7 3
      در مقابل کودکان مدرسه ای و کودکان سرطانی بستری در بیمارستان غزه .
    • ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
      8 4
      به این وعده شیطان دو سه روزی خوش باش کثافت
  • ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    6 3
    به خدا قسم اگه ی کم شک داشتن حماس آنجاست از ترسشون جرأت نزدیک شدن به بیمارستان را پیدا نمی کردن
  • ebi ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    7 4
    رژیم کودک کش.....
  • ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    1 4
    ما هم باید قدرت تخریب موشک و بمب هایمان را خیلی خیلی ارتقا دهیم، مانند این ملاعین، یادم هست موشک ما قدرت تخریب مناسب در هدف قرار دادن لانه موساد و حزب دموکرات کردستان در اربیل نداشت.
  • یزدان ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    3 5
    خوشم میاد که حرف و عملش یکیه و الکی لاف نمیندازه دمش گرم
    • ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      0 0
      سگ جهود باید از اربابش تعریف کنه بیشتر زوزه بکش نتان م... بخوری
  • ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    7 1
    به امید خدا سال دیگه اسراییل وجود ندارد و سال دیگر امریکا از منطقه بیرون رفته
  • ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    آنقدر بازی میخورید ای صهیونیستها تا بهتون بفهمانند سازوبرگ نظامی دریک باریکه کارایی نداره .دوهفته خاتمه پیدا نخواهد کرد شما همه چیز را ازبین بردید انتظار دارید که دوهفته خاتمه بدهید اینها مثل شیشه صاف هستند که وقتی شکسته شدند تیزترشده اند وهرقسمتی ازآن را دربدنتان فرو میکنند آنها پیشبینی این روزها را ازقبل کرده اند وبرای آنها فکر شده است حتی توخیابانها هم حرکت کنید بازهم دراین محیط کوچک بهدف نخواهی رسید اول ماجرا ازالان شروع شده است .۷ اکتبر های دیگری توراه هست 🤣🤣🤣🤣نمیدانید کی وکجا 🤣🤣🤣
  • هم وطن. ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    مرگ بررژیم صهیونیستی کودک کش.چه بدبخت و نکبت هستن ایرانیانی که به خاطر لجبازی با جمهوری اسلامی از اینا دفاع میکنن.کل جهان دارن مرگ بر اسرائیل میگن.ان شالله نابودی رژیم کودک کش رو جشن بگیریم به زودی.
  • ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    0 0
    ادعای دروغ رژیم صهیونیستی مثل ادعای آمریکا در مورد سلاح های کشتار جمعی در عراق بود که سالها کشتار کردند و چیزی برای اثبات ادعای خودشون بدست نیاوردند الا اینکه به سرقت نفت این کشور پرداختند / خاک تو سر سازمانهای اطلاعاتی آمریکایی و اسرائیلی /

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس