خروج ۱۲۰ شهروند روسیه از غزه+ فیلم

وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه امروز از خروج ۱۲۰ شهروند این کشور از نوار غزه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه امروز پنجشنبه اعلام کرد که ۱۲۰ نفر دیگر را از غزه خارج کرده و به این کشور بازمی گرداند.

در بیانیه صادره از سوی وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه در این خصوص آمده است که افراد مذکور تبعه این کشور بوده و از منطقه تنش آفرینی های اشغالگران قدس تخلیه شده اند.

بیانیه وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه اضافه می کند که این گروه مرکز عملیاتی را ترک کرد و عازم فرودگاه قاهره شده اند.

واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد پیشتر اعلام کرده بود که در بحبوحه حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، در این باریکه هیچ مکان امنی وجود ندارد.

نبنزیا در جریان نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره شرایط غرب آسیا گفت: حملات عامدانه اسرائیل علیه زیرساخت‌های غیرنظامی (غزه) نقض فاحش قوانین بشردوستانه بین‌المللی است. مساجدی که چندی پیش هدف حمله قرار گرفت، در جنوب نوار غزه واقع شده و مهر تأییدی است بر اینکه به زبان ساده دیگر هیچ جای امنی برای غیرنظامیان در این منطقه وجود ندارد.

پس از عملیات بزرگ حماس موسوم به «طوفان الاقصی» علیه رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر)، اشغالگران حملات گسترده‌ای را علیه غزه انجام داده‌اند. در پی این تجاوزها، تاکنون شمار شهدای غزه به بیش از ۱۱ هزار نفر و شمار زخمی‌ها نیز حدود ۳۰ هزار تن رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس