کد خبر 1546807
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
جدایی گل‌محمدی از درویش/ عمر مدیرعامل پرسپولیس به فرش دوم می‌کشد؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که در بازی رفت این تیم با النصر فرش نفیس و خبرسازی را به رونالدو هدیه کرد قبل از دیدار برگشت دو تیم در «آچمز» قرار گرفته و مشخص نیست به فرش دوم خواهد رسید یا نه!

به گزارش مشرق، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس پس از جریمه ۱۰ درصدی از سوی مدیریت باشگاه به دلیل کسب نتایج ضعیف در چند هفته اخیر تصمیم به اعتصاب تمرین چهارشنبه گذشته گرفتند تا این گونه نسبت به رفتارهای رضا درویش واکنش نشان دهند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که آتش اختلافاتش با سرمربی سرخپوشان از ابتدای فصل شعله ور بود حالا در تنهایی بیشتری به سر می‌برد. او که اواخر فصل گذشته جایگاه خود در هیات مدیره را از دست داد تنها به عنوان مدیرعامل فعالیتش را در باشگاه دنبال می‌کند و حالا نیز کمترین حامی را در جمع همان هیات مدیره دارد.

خبیری و شهریاری مخالفان سرسخت درویش هستند که رفتار او در قابل تیم را بدون ملاحظات فعلی شرایط تیم می‌دانند. از سوی دیگر مجید پوراحمدی، پیمان حدادی و محمد دلبری نیز نگاه‌های متفاوتی به ادامه فعالیت درویش دارند تا مدیرعامل فعلی سرخ‌ها در شرایط سختی قرار بگیرد.

درویش نه تنها از سوی کادر فنی حق حضور در تمرینات ۵۰ روز اخیر پرسپولیس را نداشته است بلکه در اردوهای تیم نیز حضور ندارد.

گل محمدی که عصبانیت خود از رفتارهای درویش را بارها علنی کرده بود پس از اعتصاب تمرین تیمش او و یکی از مدیران نزدیک به درویش را در فضای مجازی آنفالو کرد تا اینگونه پیغام واضحی به هواداران تیمش بدهد.

بازیکنان پرسپولیس که حالا باید برای بازی برگشت با النصر عربستان آماده می شوند خواهان برکناری درویش به طور علنی شده اند تا همه چشم‌ها به جلسه فوق العاده هیأت مدیره و همچنین تصمیم کیومرث هاشمی وزیر ورزش باشد.

درویش که عصر چهارشنبه در حاشیه گرامیداشت شهدای ورزشکار پایتخت با وزیر ورزش دیدار داشت فرصتی برای بیان اتفاقات اخیر تیم پیدا نکرد تا همچنان برای تعامل با وزیر ورزش منتظر فرصت دیگری باشد. وزیر ورزش تمایلی به پذیرش درویش ندارد چرا که نمی خواهد در امور فعلی دو باشگاه پرطرفدار پایتخت دخالت کند.

حال باید دید هیأت مدیره در جلسه فوق العاده خود چه تصمیمی در قبال این موضوع می‌گیرد یا درویش با پس گرفتن جریمه ۱۰ درصدی اعضای تیم همچنان فعالیتش را ادامه می‌دهد یا هیات مدیره فرد دیگری را به عنوان مدیرعامل انتخاب خواهد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    3 0
    درویش پرز خخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس