کد خبر 1545331
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
کارشناسی داوری دیدار استقلال و تراکتور

حیدر سلیمانی معقتد است تیم داوری قضاوت خوب و بدون ایرادی را در بازی استقلال و تراکتور داشتند.

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی، کارشناس داوری در خصوص قضاوت وحید کاظمی در دیدار استقلال و تراکتور که با پیروزی ۲ بر صفر آبی‌پوشان در هفته دهم لیگ برتر اظهار کرد: تیم داوری خیلی خوب عمل کرد و چند صحنه حساس تصمیمات درستی گرفتند. قضاوت تیم داوری بدون ایراد بود.

وی درباره صحنه های حساس این دیدار گفت: در دقیقه ۲۰، دروازه‌بان تراکتور با اشتباه محاسباتی بیرون آمد و برخوردی با مهاجم استقلال به وجود آورد اما پنالتی نبود و این برخورد جزو برخوردهای طبیعی بازی به حساب می‌آمد. در دقیقه ۴۷ مهرداد محمدی درون محوطه جریمه تراکتور سرنگون شد و مدعی بود که خلیل‌زاده روی او خطا کرده است اما هیچ‌گونه خطای پنالتی رخ نداده بود و تصمیم داور درست بود.

این کارشناس داوری در ادامه اذعان کرد: در دقیقه ۶۲ نیز پورحمیدی به درستی توپ را دفع می‌کند و نه او روی مهاجم استقلال خطا می‌کند و نه مهاجم استقلال روی پورحمیدی مرتکب خطا می‌شود. در لحظات پایانی، سیامک نعمتی معتقد بود که مدافع استقلال روی او مرتکب خطا شده است اما تصاویر نشان می‌دهد مدافع استقلال پایش را تنها به عنوان ستون قرار داده و خطایی مرتکب نمی‌شود و این تصمیم وحید کاظمی و تیمش نیز درست بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس