کد خبر 1545335
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
خمز: گاهی وقت‌ها توپ درون دروازه حریف نمی رود!

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: پرسپولیس، سپاهان و استقلال نامزدهای قهرمانی هستند، اگر کسی نبیند، کور است.

به گزارش مشرق، پاکو خمز پس از شکست ۲ بر صفر تراکتور مقابل استقلال، درمورد اینکه تیمش بار دیگر برابر این تیم شکست خورد، اظهار داشت: در سطح خوبی رقابت کردیم و بچه‌ها خیلی تلاش کردند. سعی کردیم بازی خوبی انجام بدهیم. موقعیت‌هایی داشتیم که شاید یکی از آنها می‌توانست گل شود اما برخی مواقع توپ‌ها درون دروازه نمی‌رود.

وی افزود:‌ سعی کردیم نمایش در این سطح داشته باشیم و با وجود اینکه خیلی خوب تلاش کرده و رقابت کردیم باید خودمان را برای دیدار بعدی آماده کنیم.

*قضاوت داور را دوست داشتم

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سؤال که قبل از مسابقه در خصوص داوری حرف زد و اکنون چه نظری در مورد قضاوت وحید کاظمی دارد، گفت: داوری امروز خیلی خوب بود و آن را دوست داشتم.

وی در مورد اینکه ظاهراً بعد از ۱۰ بازی هنوز به ترکیب ثابتی برای تراکتور نرسیده و دلیل تغییرات زیاد در این تیم چیست، اظهار داشت: فکر می‌کنم تغییرات ما برای هر بازی مناسب است.

*لیزر باید از ورزشگاه ها جمع شود

خمز در مورد اینکه در جریان این بازی روی صورتش لیزر انداخته شد و آیا در فوتبال دنیا نیز چنین موضوعی وجود دارد یا یک حرکت ناجوانمردانه محسوب می‌شود، توضیح داد: نباید چنین اتفاقی بیفتد. لیزر باید از ورزشگاه‌ها جمع شود. تماشاگران بخش خیلی مهمی از بازی هستند اما برخی اتفاقات خوب نیست.

*۳ تیم مدعی قهرمانی هستند و اگر کسی نبیند، کور است

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به شکست تراکتور سه بازی بزرگ فصل مقابل پرسپولیس، استقلال و سپاهان آیا این تیم را مدعی قهرمانی و رقابت با چنین تیم‌هایی می‌بیند، عنوان کرد:‌ به نظر شما احترام می‌گذارم اما از الان زود است که بخواهم در مورد قهرمانی صحبت کنم و هیچ توضیحی در این مورد ندارم. وقتی با تیم‌های بزرگتر بازی می‌کنید احتمال باخت‌تان بیشتر است. اما پرسپولیس، سپاهان و استقلال نامزدهای قهرمانی هستند. اگر کسی نخواهد این را ببیند، کور است.

*نیمه دوم هم آلوز نبود

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سؤال که آیا قبول دارد تیمش تا حد زیادی به ریکاردو آلوز وابسته است، به صورتی که در نیمه اول هیچ موقعیتی روی دروازه استقلال ایجاد نکرد، گفت: پس چرا در نیمه دوم توانستیم موقعیت خلق کنیم در شرایطی که باز هم آلوز نبود؟ جواب سؤال من را بدهید.

خمز در واکنش به اظهارنظر خبرنگار مبنی براینکه استقلال به دلیل نیاز نداشتن به گل عقب نشست، تصریح کرد: با این نظر موافق نیستم. فکر می‌کنم ما آنها را به عقب و درون زمین خودشان بردیم.

سرمربی تراکتور در واکنش به این موضوع که آیا تراکتور به یک لیدر و رهبر در میانه زمین نیاز ندارد، گفت: خیر، فکر نمی‌کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناهید ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    4 1
    تراکتور مقابل استقلال موش می شود اما مقابل پرسپولیس شیر می شود!!!!!!!!!!!!
    • امیر الماسی ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      0 0
      منظورت این بنده خدا از شیر همون شیر۲/۵ درصد پاستوریزه است
  • ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    هیو دیدی ملوان قهرمان شد. فوتباله. ایران 3 برزیل 2

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس