توقیف خودرویی که پلاک خود را با آدامس مخدوش کرده بود

رییس پلیس راه استان یزد از توقیف یک دستگاه خودرو سواری پراید در محل پلیس راه مسیر جاده تفت به یزد خبر داد که پلاک خود را با استفاده از آدامس، مخدوش کرده بود.

به گزارش مشرق، سرهنگ "رحیم حاجی ده آبادی" گفت: این خودرو در ساعت ۱۳ و ۳۰ مورخه ۱۴۰۲/۰۸/۱۹ توسط عوامل گشت پلیس راه یزد- شیراز (جاده تفت) توقیف شد.

وی ادامه داد: ماموران در حین گشت زنی در این محور متوجه تردد یک دستگاه سواری پراید با شماره معلوم می شوند که به نظر می رسید پلاک خودرو دستکاری شده است.

وی اضافه کرد: در این راستا با رعایت جوانب احتیاط با استفاده از تجهیزات در اختیار به راننده دستور ایست صادر و پس از توقف در پارکینگ و بررسی بیشتر مشخص گردید شماره پلاک جلو مخدوش و پلاک عقب نیز به با استفاده از آدامس تغییر یافته است.

سرهنگ حاجی ده آبادی اظهار داشت: وی راننده خودرو اسنپ بوده و برای جلوگیری از اعمال قانون، دست به چنین کاری زده است که با عنایت به مراتب فوق با توجه به ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی، خودرو در پارکینگ توقیف و راننده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

تفت در ۲۰ کیلومتری شهر یزد در مسیر یزد به شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    عدم برخورد مناسب با خودروهایی که پلاک مخدوش شده دارند باعث رشد روز افزون این موضوع شده فقط کافیه به خودروهایی که در اثر استفاده از موادی که باعث تغییر رنگ پلاک جهت گمراه کردن دوربین های کنترلی می شود توجه کنید ، ما هیچ وقت توی این کشور با نقض کننده های قانون درست برخورد نمی کنیم که اگر درست برخورد میشد شاهد این همه ناهنجاری نبودیم
  • ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    بارها در حالی که در خانه بودم فبض جریمه برایم آمد بدلیل همین بی شرفی ها ست
  • تندر ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    متاسفم برای سرهنگ نیروی انتظامی که هنوز مبتدی ترین موارد قانونی را نمی داند عزیز من ماده 720 مخدوشیت را با مصادیق تراشیدن و تغییر مادی غیر قابل تصحیح را بیان می کند ، رفتار این راننده غیر قانونی است ولی جرم نیست تخلف است خواهشا وقتی خبری را در دیدگاه عمومی قرار می دهید از تطبیق آن با واقعیت اطمینان پیدا کنید.
  • قوی سپید ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    بیچاره بخاطر یه لقمه نون مجبور شده چه کارایی بکنه. حالا هم باید کلی جریمه بده و بدبختی بکشه در حالیکه مجرم حقیقی خود حکومته که ثروت مردم رو میدزده و ثروتمندترین مردم دنیا باید اینطور با نکبت زندگی کنن و مسئولین نظام در کمال امنیت مشغول تاراج حق همین فرد و امثالش باشن.
  • فرید ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    خیلی ممنون از اطلاع رسانی واقعا خبر مهمی بود پسر عمه من هم دیروز پاش پیچ خورد دکتر گفت چیزی نیست خوب میشه این چرت و پرت ها چیه بجای خبر به خورد مردم میدین !
  • محمدایوب ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    خیلی خوبه پلاک را سیاه کرده اید که متقلب شناخته نشود که بازهم این کار شریف را ادامه دهد احسنت البته اگر پلیس همت داشته باشد در سطح شهر تهران اکثر موتورها پلاکهایشان را با تلق های تیره ویا با ماسک پوشانده وپلیس محترم هم با رفاقت نادیده می گیرد این یک اپیدمی وفراگیر است شرق به عنوان خبر مهم نزنید پلیس شق القمر نکرده
  • ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    این همه شوتی تو مسیر تهران ساوه میرن و میان هر روز بیشتر هم میشن اونها را کی میگیره ؟؟؟؟ یه پراید بد بخت.....
  • گواه صادق ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    میلیارد میلیارد دزدی از جیب مردم .بعدش پلاک پراید با آدامس مخدوش شده واین همه بگیر وببند ،حالا 4 سال زندان ودر بوق وکرنا ....واقعا متاسفم این خبر بود ؟؟
  • ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    راننده این پراید اگه فرهنگ و عقل داشت که روزگارش این نبود!!!!!!!!
  • طاها ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    چه خبر مهمی?
  • alir ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    برای من واقعا شکه اور است . در بسیاری از جاده و ها و ازاد راهها - بارها خودروهایی با پلاک مخدوش - بی پلاک - دستکاری شده ... دیه شده است و به راحتی و سرعت سر سام اور رانندگی می کنند... اینها علاوه بر نا امنی اجتماعی و جاده ای می تواند نا امنی امنیتی را بهمراه داشته باشد! جالب اینکه پلیس برای ده کلیومتر سرعت بیشتر از مجاز جریمه می کند اما اینخا چه راحت جولان می دهند!؟
  • حسیبن منصور حلاج ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    اشکالش چیه ؟!!
  • ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    واقعاً چه کار خطرناکی کرده ! و از چه خطر بزرگی جلوگیری شده ! چه خبر مهیجی !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس