کد خبر 1543706
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
گروگانگیری در خیابان مولوی؛ متهم دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل گروگانگیری در خیابان مولوی خبر داد.

به گزارش مشرق، رئیس پلیس پیشگیری فاتب از دستگیری فردی خبر داد که با تیراندازی باعث مجروح شدن و گروگان گرفتن همسایه خود در محله مولوی شده بود.

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری فاتب، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام گزارشی از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در ساعت 19 روز یکشنبه 14 آبان ماه ، مبنی بر تیراندازی در محله مولوی در آدرس معلوم، بلافاصله مأموران کلانتری 116 مولوی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که مشاجره بین دو همسایه منجر به تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان شده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به وی شده و نامبرده را پس از مجروح کردن در واحد خود گروگان گرفته است.

سرهنگ علی قاسم پورتصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس با حضور سرکلانتر هفتم و رئیس کلانتری در محل حادثه و محاصره محل توسط عوامل پلیس دریک عملیات منسجم پلیسی نامبرده دستگیر و از وی یک قبضه سلاح جنگی و تعدادی فشنگ کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار اختلافات قبلی با شاکی عنوان کرد، بیان داشت: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد و مصدوم به بیمارستان انتقال یافت.

قاسم پور خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمان نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 0
    جرایم خشن انتحاری روبه گسترش است طعا شیوه حکمرانی دراین دخیله
  • محمد قلی ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 0
    نگران نباشید.قوه بخشنده قضائیه، با یک عدد فتوکپی پروانه کسب شلغم فروشی، آزادش می کند. یا اینکه با پرداخت جریمه نقدی پانصد هزار ریالی، پرونده بسته می شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس