دستگیری عامل تیراندازی در مهاباد

دادستان مهاباد گفت: عامل ناامنی و تیراندازی روز یکشنبه در خیابان جمهوری اسلامی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مشرق، دادستانی مهاباد طی اطلاعیه‌ای با اعلام خبر دستگیری عامل تیراندازی در خیابان جمهوری اسلامی این شهرستان افزود: از همان ابتدا موضوع شناسایی عامل تیراندازی در دستور کار مراجع قضائی و فراجا قرار گرفته و دستورات ویژه‌ای در این ارتباط از سوی دادستانی صادر و با تلاش مأموران انتظامی شهرستان در کمتر از ۴۸ ساعت هویت مظنون اصلی تیراندازی شناسایی و در یک عملیات ضربتی با ورود نسبت به دستگیری متهم و کشف دو قبضه سلاح از محل سکونت وی اقدام شد.

دادستان مهاباد همچنین در ادامه ضمن یادآوری مجازات قانونی حمل و نگهداری و قدرت نمایی با سلاح سرد (چاقو و …) و سلاح گرم که در مواردی تا ۵ سال حبس نیز در قانون پیش‌بینی شده است تاکید کرد با هرگونه اقدام مخل نظم و امنیت و تظاهر و قدرت نمایی با سلاح که امنیت و آسایش عمومی را سلب می‌نماید به شدت برخورد خواهد شد.

روز یکشنبه ۵ آذر در خیابان جمهوری اسلامی مهاباد، شخصی با سر و صورت پوشیده با استفاده از کلت کمری اقدام به تیراندازی کرده بود که در این رابطه یک نفر مصدوم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    3 0
    بیشرفها خط نا امنی رو در ایران پیش گرفتن این بی ناموس رو همون ورودی شهر اویزون کنید.
  • ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    1 0
    با برخوردهای غیر بازدارنده قوه قضاییه هفت تیر کشی در کشور بالا رفته است و زحمت نیروهای امنیتی را هدر میدهتد
  • ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    1 0
    افرادی که امنیت کشور را به هم میزنند نباید در شهر خود محاکمه شوند . پرسنل قوه قضاییه در شهرستان تهدید میشوند و باید این افراد به استان یا تهران منتقل شوند و در دادگاهی از طریق ویدیو کنفرانس محاکمه شوند که امکان شناسایی و تهدید قضات وجود نداشته باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس