رحیم یوسفی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: این روزها حساس‌ترین روزهای فوتبال برای تیم پرسپولیس است، چه در لیگ برتر و چه در آسیا، فقط باید روی فوتبال تمرکز کنیم.

سرویس ورزش مشرق - رحیم یوسفی بازیکن اسبق پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره دیدار حساس دوشنبه شب پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان اظهار داشت: ما در دیدار رفت دیدیم که تیم استقلال تاجیکستان تا چه اندازه قلدر و محکم بازی می‌کرد. برای مقابله با چنین تیم‌هایی باید بیش از هر چیز روی آمادگی جسمانی بچه‌ها تکیه کنیم.

وی افزود: بازی روی زمین و پاسکاری زیاد می‌تواند تیم استقلال تاجیکستان را خسته کند. آنها قطعاً همانطور که در آزادی آمدند تا پرسپولیس را تحت فشار بگذارند در زمین خودشان هم مسابقه را هجومی آغاز می‌کنند.

فوتبالیست قدیمی پرسپولیس تاکید کرد: یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به گل استفاده از ضد حمله در حین حملات مکرر تیم استقلال تاجیکستان است. ما باید از سرعت محمد عمری و نفوذهای شهاب زاهدی یا مهاجم سوئدی تیم مان استفاده کنیم تا به گل برسیم در غیر این صورت باید روی شوت زدن تکیه کنیم. ترابی هم می تواند در این زمینه خیلی به تیم کمک کند.

آقای گل محمدی! الان وقت خوبی برای دعوا نیست/ منتظر شکست النصر در خاک عربستان هستیم

یوسفی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به دروازه حتماً نباید توپ را به درون شش قدم ببریم و آنجا آن را به دروازه بزنیم، می‌توان از پشت محوطه هم شوت زد، حتی از درون محوطه. امیدوارم شوت زنی در دستور کار بچه‌های تیم پرسپولیس قرار بگیرد.

وی با اشاره به نتایج رقم خورده در گروه پرسپولیس در آسیا یادآور شد: حالا که ما توانسته‌ایم الدحیل و استقلال تاجیکستان را شکست بدهیم با یک برد دیگر ۹ امتیازی می‌شویم و تقریبا صعودمان قطعی است. نباید این فرصت خوب را از دست بدهیم. بازی با استقلال تاجیکستان نباید برای کسب یک امتیاز برگزار شود. ما باید کار صعود را در شهر دوشنبه یکسره کنیم.

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس در رابطه با تنش‌هایی به وجود آمده بین سرمربیان پرسپولیس و استقلال تصریح کرد: الان وقت این حرف‌ها نیست. هر اتفاقی بوده، هر صحبتی مطرح شده و هر کسی چیزی به دیگری گفته تمام شده و رفته است. الان باید به جای دعوا به فکر صعود باشیم. پرسپولیس باید تمرکز کند. نباید با این قبیل مسائل تمرکز بچه‌های تیم را بر هم بزنیم.

آقای گل محمدی! الان وقت خوبی برای دعوا نیست/ منتظر شکست النصر در خاک عربستان هستیم

یوسفی همچنین درباره بیماری سرماخوردگی تعدادی از بازیکنان پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس قطعاً در صورت سرماخوردگی از لحاظ بدنی ضعیف می‌شوند بنابراین باید با استراحت کافی به میدان بروند. امیدوارم تا سه‌شنبه شب همه رو به راه باشند و با قدرت مقابل استقلال تاجیکستان قرار بگیرند. ما در بازی رفت ثابت کردیم که چیزی جز برد بچه‌های پرسپولیس را خوشحال نمی‌کند اما باید بدانیم بازی در زمین حریف آسان نیست و قطعاً کار سختی در پیش داریم.

یوسفی در پایان افزود: شخصاً به پیروزی تیم پرسپولیس امیدوارم و البته بیشتر از هر چیز منتظرم تا روز بازی پرسپولیس مقابل النصر برسد. چون دوست دارم تیم عربستانی را در خانه خودش شکست بدهیم و انتقام بازی رفت را بگیریم. مطمئنم بچه‌های پرسپولیس این کار را در خاک عربستان انجام می‌دهند. در دیدار رفت اتفاقاتی رخ داد که خیلی از هواداران پرسپولیس از این بابت رنجیدند و گزارشگران عربستانی حرفهایی زدند که در شأن خودشان بود. حتم دارم بچه های پرسپولیس برای آن مسابقه برنامه ریزی خاصی دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    4 2
    منتظر 8تایی شدن پیروزی جلوی النصر باش
  • رحمت ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 1
    با امید شکست و حذف پیروزی: تیم خلافکاران و دزدان بیت المال
  • وحید ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    یحیی باید از پرسپولیس برود. جواد چکش در استقلال بماند. ای کاش ساپینتو نمی رفت.
  • حمید ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 1
    این کیسه ای با دعایش نشان داد ششتقلالی ها خیانتکار هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس