کد خبر 1542966
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
برزگر: گل‌محمدی در فوتبال جلوتر از نکونام است/ نبود پورعلی‌گنجی مشکل‌ساز شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: یحیی گل‌محمدی در فوتبال از جواد نکونام جلوتر است و سرمربی پرسپولیس باید این بحث‌ها را تمام کرده و تمرکزش به تیم باشد.

به گزارش مشرق، محمد برزگر درباره بازی بعدی پرسپولیس در روز سه‌شنبه در لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال تاجیکستان، اظهار داشت: چند سال پیش هم پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان بازی کرد و با تک گل مهدی ترابی توانست برنده شود. البته بازی آسانی نبود و نباید استقلال تاجیکستان را دست کم بگیریم چون تیم دونده‌ای است. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس در آسیا هم عملکرد خوبی داشته و از گروه صعود کنند. باز هم می‌گویم تیم نیاز به یک مهاجم باکیفیت دارد که بتواند مشکل گل‌زنی پرسپولیس را حل کند.

وی در خصوص حواشی ایجاد شده بین سرمربیان استقلال و پرسپولیس، یادآور شد: برای هر دو تا تیم حاشیه درست شده و ناخودآگاه همه هواداران و کادرفنی دو تیم وارد حاشیه می‌شوند. جواد نکونام باید به بزرگ‌تر از خودش احترام بگذارد چون هر دو در تیم‌ملی همبازی بودند و درست نیست که با هم دعوا داشته باشند. جواد نکونام و یحیی‌ گل‌محمدی هر دو سرمربی بهترین تیم‌های ایران هستند و در شان فوتبال ایران نیست که دو مربی با همدیگر بحث کنند و امیدوارم نکونام هر چه زودتر عذرخواهی کند تا این حواشی خاتمه یابد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر نکونام در این بحث‌ها کوتاه نیاید، باید گل‌محمدی بزرگی کند و کوتاه بیاید که حاشیه از این بیشتر برای تیم دوباره ایجاد نشود. قطعا یحیی گل‌محمدی در فوتبال جلوتر از نکونام است. او برای امتیاز گرفتن در لیگ و آسیا نیاز به تمرکز دارد و اگر این بحث‌ها ادامه یابد قطعا آسیا از دست خواهیم داد.

برزگر در مورد فرصت سوزی‌های پرسپولیس در این چند هفته اخیر بیان کرد: زیبایی‌های فوتبال همین است که هیچ تیمی از قبل پیروز نیست. در بازی مقابل صنعت نفت آبادان از لحاظ فنی تیم مشکل داشت. امیدوارم نفرات تیم در آسیا اشتباه نکنند تا بتوانند ۳ امتیاز را کسب کنند. شک ندارم پرسپولیس امسال دوباره قهرمان لیگ می‌شود.

وی درباره مشکلات فاز دفاعی پرسپولیس خاطرنشان کرد: از زمانی که مرتضی پورعلی گنجی مصدوم شده، دفاع پرسپولیس عملکرد خوبی از خود نشان نمی‌دهد. در این دو بازی دیدیم که دفاع تیم به شدت مشکل دارد و امیدوارم کادرفنی تدابیری داشته باشد تا در بازی‌های آینده به مشکل نخوریم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد جدید و خارجی تیم، تصریح کرد: نبیل باهویی اولین بازی را مقابل صعنت نفت‌آبادان انجام داد و متاسفانه چیزی از او ندیدم. البته طبیعی است چون او به تازگی به تیم آمده و هنوز با تاکتیک‌های یحیی گل‌محمدی آشنایی کامل ندارد. امیدوارم در بازی‌های آینده او بتواند به آمادگی لازم برسد و برای پرسپولیس گل بزند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    12 4
    برزگر تو کجای این فوتبال هستی .
    • لنگ ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      2 3
      پر روئی و تفاخر و توهم استغنا از وجود لنگی ها می باره چرا جواد عذر خواهی کنه... باید ها رو برای خودت و یحیی بذار که شروع کننده دعوا هستید... چقدر پررو و بی حیائید
    • ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      2 2
      لنگیه دیگه بهش سخت نگیر
  • ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    7 9
    گل محمدی چی به نکونام گفت!؟ عملا نکونام بهش توهین کرد گفت در حد من نیست بعد هم این گفت جواب چنین توهینی رو نمی دم این شد ادبیات بد!!
    • روی ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
      7 4
      یحیی داره با طناب پیروانی تو چاه میره وگرنه بحیی ادم بی حاشیه ای هست . جناب پیروانی تو ادم دورویی هستی حتی یحیی تو یه جلسه خصوصی هم این حرف را زده.
    • ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      2 0
      نکوناک چی به گلممد گفت؟ نکونام حرفو انداخت زمین صاحبش خودش برش داشت نکونام اصلی در مورد قهریا حرفی نزد
  • ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    3 6
    اگر نکونام در این بحث‌ها کوتاه نیاید، باید گل‌محمدی بزرگی کند و کوتاه بیاید!!!
    • ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      2 1
      گلممد و بزرگی؟ خخخخخ
  • ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    14 13
    گل محمدی عدد این حرفها نیست قهرمانی های پوشالی حمایتی مطمئنا ارزش ها را بالا نمی برد میتونید داخل جامعه بدون غرض از مردم بشنوید
    • نادر ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
      5 8
      با جوسازی و ادعای قهرمانیهای پوشالی نمیتونید چیزی رو پیش ببرید و قطعا مصدومیت بازیکنان اصلی پرسپولیس برطرف بشه دو باره شاهد بازی با کیفیتتشون خواهیم بود .متاسفانه برای جواد هم مربی گری خیلی زوده و از حرکات هیجانی و عصبی و گفتارش یطور واضح میشه دید.
    • شهرام ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      0 3
      از مردم نه از ائنایی که دستشون به گوشت نرسیده !!!!!
  • آسمان آبی دوستاره ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    7 4
    نور ممد خیلی بی شخصیت آقای نکونام همون طور که گفتی در حد تونیست محلش نذار
    • یوسف ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      1 2
      اونیکه بی شخصیت هست تو و امثال تو و شاگرد خلف کی روش (آدم بیخودی ) هست
    • من ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
      0 0
      یادت باشه گل‌محمدی توی جام جهانی تگ گل ایران رو به مکزیک زده ، ولی جواد چکش هرگز توی جام جهانی گل نزده
  • ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    9 5
    زرشک... حداقل سواد فوتبالی داشتی متوجه می شدی یکروز بازی کردن درسطح لالیگا آنهم اوساسونا به عنوان یار اصلی وبعضا کاپیتان وپنالتی زن اصلی آن تیم یعنی چه.. تقصیر ندارید چون یک تیم حکومتی که آشکارا چندین سال است کارش شده تخریب سایر تیم‌ها وبا نادواریها یکسری جام کشکی که انقدر لوث شده که منگلها هم آنرا سخره می گیرند.. خوب قضاوت این جمع بیشتر درکی نیست...
  • ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    5 7
    یحیی مربی با شخصیتی است،باید مراقب باشد دردام حاشیه سازمان میفتد
  • ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    23 6
    اولا غلط کردی دوم یحیی یک بیشرف بی حیا مخالف احکام حجاب است و حامی اراذل و اوباش در اختشاشات و با خیانت داوران به اینجا رسید
  • ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    8 8
    با سلام حالا نکونام هرچی هست به خودش مربوطه اما ما از اقای گل محمدی بجز بردهای با کمک‌داور وقهرمانیهای مخدوش و البته ارامش در زمانی که تحت حمایت داوران میبرد وشلوغی و تهدید وحمله درزمانی که بهر علتی داور عدالت میورزد ندیدیم.هرکسی جای ایشان بود کارنامه موفقی داشت کما اینکه برانکو نیز با این حمایتها موفق بود.
  • ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    2 1
    در بیشعور بلاهت ،حماقت و خباثت هم خیلی جلو می باشد
  • ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    2 1
    اره بازیکن صبا باتری از کاپیتان اوساسونا جلوتره خخخخخخخخخخخخ
  • ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 2
    نکونام بارها اعلام کرده در فوتبال از کی روش کپی میکنه کی روش هم داخل زمین هم بیرون زمین آدم کثیفی بود داخل زمین با دفاع اتوبوسی بیرون زمین با دعوا با مربیان دیگه مث دعوا با مربی کره و اکثر مربیان لیگ ایران اما این راهی ک نکونام میره ب ترکستانه
    • ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      1 0
      فقط یه لنگی میتونه از کارلوس کیروش کبیر بدگویی کنه اونم همه دلیلشو میدونن
  • ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    2 1
    یه سوال الان در فوتبال جهان و اروپا نکونام رو میشناسن یا گل ممدی؟ من دیگه حرفی ندارم اون فوتبالی که گل ممدی جلوتره همون فوتبال بابا مسعودیه
    • ممل پرسپولیسی ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      0 0
      در فوتبال جهان؟؟؟؟؟😂😂😂😂😂 آها چکش هر سال کاندید توپ طلا بوده در کنار مسی و رونالدو🤣🤣🤣
  • ناشناس ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    معلومه گل محمدی تجربه بیشتری داره چون ازنظرسنی ازنکونام بزرگتر سالهای بیشتری مربی بوده نکونام فقط چندساله مربی شده چندسال دیگه که مربی باشه تجربه بیشتری کسب میکنه وقتی مربی درچندتیم مربیگری کنه مسائل فوتبالی ومربیگری وفن اونو بیشتریادمیگیره ودرآخراینکه همیشه دعواها روپرسپولیسیها شروع میکنند یا فردمقابل یا تیم مقابل روتحریک میکنند تا اون شخص مجبوربشه جوابشون روبده برومند وپایان رآفت دردربی چندسال پیش دعوا کردن اول رافت فحش داد دوربین ثدای اونو پخش نکرد وقتی برومند مجبورشد درجواب فحشش مشت بهش بزنه دوربین تلویزبون کتک اونو نشون داد که بگه تقصیر برومنده وازبازی کردن چندماه محروم شد ولی برای پایان رافت هیچ اتفاقی نیوفتاد حالا هم گل محمدی متلک گفته نکونام جوابش روداده جوری وانمود شده که اول نکونام حرفی زده درصمن اگه بازیکنان استقلال رقم قراردادشون روکم کردن به تیم رقیب مربوط نیست که بازیکنانش میان به استقلالیها میگن شمادورع میگید حالا شمابگید تقصیر کی بوده سالهاست با اینکارا وحاشیه درست کردن درست موقعی که استقلال میره صدر جدول برای بهم زدن تمرکز استقلالیها اینکارو میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس