رسانه صهیونیستی: باید با دقت به سخنان نصرالله گوش داد

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» درباره سخنرانی روز جمعه سید حسن نصرالله با موضوع عملیات طوفان الاقصی نوشت: باید با دقت به سخنان نصرالله در مورد گذاشتن همه گزینه ها روی میز گوش دهیم.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» افزود: هیچ کس در «اسرائیل» جرأت نمی کند که بگوید نصرالله منصرف شده است.

ایهود باراک نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی نیز دیروز با نگرانی نسبت به سخنان روز جمعه دبیرکل حزب‌الله لبنان، وی را «فردی باهوش» خطاب و نسبت به احتمال غافلگیر شدن رژیم اشغالگر درپی این اظهارات ابراز نگرانی کرد

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت درباره نبرد مقاومت فلسطین با ارتش رژیم صهیونیستی نیز نوشت: حماس به نبرد ادامه می دهد و به ارتش "اسرائیل" تلفات وارد می کند.

سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در روز جمعه اولین اظهار نظر وی از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی بود. بسیاری از کارشناسان مسائل راهبردی، سخنرانی سید حسن نصرالله را پیش از انجام آن، تعیین کننده راهبرد آینده جنگ غزه اعلام کرده بودند.

دبیرکل حزب الله لبنان، تداوم حملات علیه مقاومت فلسطین در غزه و حمله پیشدستانه به لبنان را خط قرمز مقاومت اعلام و احتمال ورود جدی تر به جنگ را رد نکرد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    سید حسن آدم صلح طلبی هست و اسرائیل باید قدرشو بدونه
  • ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    بعضی جوانان از اینکه تیم محبوبشان گُل خورده، خوابشان نمی‌برد، اما کاری ندارند که مبارزه «حزب‌الله» و صهیونیست‌ها» به کجا رسید! این یعنی به جوانان «نظام فکری» نداده‌اید. نظام فکری باید رابطه اعتقادات شیعی را با همه عرصه‌های زندگی مشخص ‌کند. # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس