چاد کاردار خود در تل‌آویو را فراخواند

چاد ضمن محکومیت کشتار غیرنظامیان فلسطینی، در اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی به شهروندان بی‌گناه در غزه، کاردار خود را از تل‌آویو فراخواند.

به گزارش مشرق، چاد، شامگاه شنبه، کاردار این کشور در تل‌آویو را برای رایزنی و در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه فراخواند.

وزارت خارجه چاد «تلفات سنگین غیرنظامیان غزه» را محکوم کرد و خواستار برقراری آتش‌بس در اراضی اشغالی فلسطین و ایجاد یک راهکار دائم برای مسئله فلسطین شد.

چاد و رژیم صهیونیستی از زمان «ادریس دبی» رئیس جمهور سابق چاد با یکدیگر روابط دیپلماتیک دارند. این روابط در زمان ژنرال «محمد دبی» فرزند ادریس دبی توسعه پیدا کرد به‌ نحوی که او اوایل سال جاری میلادی به اراضی اشغالی فلسطین سفر کرد و با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار داشت.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برای سیمین روز متوالی همچنان ادامه دارد و دست‌کم ۹۵۰۰ نفر از جمه ۳۹۰۰ کودک و ۲۵۰۹ زن در این حملات به شهادت رسیده‌اند.

پیش از بحرین و هندوراس نیز در مخالفت با کشتار غیرنظامیان فلسطینی سفرای خود را از فلسطین اشغالی فراخوانده بودند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    1 0
    بعضی جوانان از اینکه تیم محبوبشان گُل خورده، خوابشان نمی‌برد، اما کاری ندارند که مبارزه «حزب‌الله» و صهیونیست‌ها» به کجا رسید! این یعنی به جوانان «نظام فکری» نداده‌اید. نظام فکری باید رابطه اعتقادات شیعی را با همه عرصه‌های زندگی مشخص ‌کند. # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس