مردم استرالیا از فلسطین حمایت کردند

مقام‌های پلیس استرالیا خبر دادند که حدود ۲۰ هزار نفر در شهر ملبورن در حمایت از مردم فلسطین تجمع اعتراضی برپا کردند.

به گزارش مشرق، در ادامه حمایت‌های افکار عمومی جهان از فلسطینیان و محکومیت حملات رژیم صهیونیستی، تظاهرات حمایتی مردم شهر ملبورن استرالیا خبرساز شده است.

منابع رسانه‌ای از قبیل شبکه «سی‌ان‌ان» روز یکشنبه (امروز) به نقل از مقام‌های پلیس استرالیا خبر دادند که حدود ۲۰ هزار نفر در شهر ملبورن استرالیا در حمایت از فلسطین تظاهرات کردند اما برخی از منابع خبری گزارش دادند که شمار شرکت‌کنندگان در تظاهرات ملبورن در حمایت از مردم فلسطین بیشتر از تعدادی است که مقام‌های پلیس استرالیا اعلام کرده‌اند.

به گفته مقام‌های استرالیایی، تظاهرات حمایتی از فلسطین در ملبورن به صورت مسالمت آمیز برگزار شد و هیچ فردی دستگیر نشده است.

تظاهرات در ملبورن در شرایطی برگزار شد که شنبه (دیروز) در واشنگتن دی سی پایتخت آمریکا و همچنین در شهرهای بزرگ اروپایی، تظاهرات حمایتی از فلسطین برگزار شد و معترضان، خواستار آتش بس در جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان شدند.

بنا بر گزارش سی ان ان، در حالی که سخنرانان تظاهرات اعتراضی در واشنگتن دی سی خواستار آتش بس در غزه و پایان دادن به کمک‌های آمریکا به اسرائیل شدند، جمعیتی از معترضان طرفدار فلسطین در «میدان آزادی» پایتخت آمریکا تجمع کردند.

به روایت این رسانه آمریکایی، سخنرانان این تجمع دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا را به دلیل واکنشش به بحران غزه به شدت مورد انتقاد قرار و هشدار دادند که اگر رئیس‌جمهور خواستار آتش بس در جنگ نشود، در سال ۲۰۲۴ از او حمایت نخواهند کرد.

تظاهرات حمایتی از فلسطین، روز شنبه در برلین پایتخت آلمان، پاریس پایتخت فرانسه، لندن پایتخت و برخی دیگر از شهرهای انگلیس از قبیل منچستر، اکسفورد، نیوکاسل و لیورپول هم برگزار شد.

از لندن خبر رسیده که نیروهای پلیس پایتخت انگلیس ۲۹ نفر از معترضان را به اتهام خشونت و ارتکاب اقدامات از نظر نژادی نفرت آمیز بازداشت کردند. تجمع روز شنبه در لندن، تظاهرات حامیان فلسطین در این شهر برای سومین هفته متوالی بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    بعضی جوانان از اینکه تیم محبوبشان گُل خورده، خوابشان نمی‌برد، اما کاری ندارند که مبارزه «حزب‌الله» و صهیونیست‌ها» به کجا رسید! این یعنی به جوانان «نظام فکری» نداده‌اید. نظام فکری باید رابطه اعتقادات شیعی را با همه عرصه‌های زندگی مشخص ‌کند. # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس