شهادت ۱۲ فلسطینی در بمباران رژیم صهیونیستی در خان‌یونس

تداوم حملات هوایی، توپخانه ای و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف غزه تعداد زیادی شهید و مجروح در میان غیرنظامیان برجای گذاشته است.

به گزارش مشرق، حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد. تنها در یک مورد از این بمباران‌ها علیه ۲ خانه مسکونی در خانیونس واقع در جنوب نوار غزه دست کم ۱۲ فلسطینی به شهادت رسیدند.

حملات توپخانه ای ارتش رژیم اشغالگر نیز علیه نوار غزه ادامه دارد به طوری که گزارش‌های رسانه‌ای از هدف قرار گرفتن شرق منطقه حجر الدیک واقع در مرکز نوار غزه توسط توپخانه دشمن حکایت دارد.

خبرگزاری فلسطینی معا نیز گزارش داد که حملات هوایی، توپخانه ای و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد.

در جریان بمباران یک خانه مسکونی نزدیک مسجد الدعوه در اردوگاه النصیرات دست کم هفت فلسطینی به شهادت رسیدند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت بی سابقه‌ای محله الزیتون در جنوب غزه را بمباران کردند.

روز گذشته رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود یک منطقه شلوغ در اردوگاه جبالیا را بمباران کرد.

در نتیجه این جنایت دست‌کم ۱۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و ده‌ها نفر نیز زخمی شدند.

وزارت امور داخلی غزه نیز تصریح کرد: بر اساس برآوردهای اولیه در این جنایت بیش از ۴۰۰ نفر به شهادت رسیده یا زخمی شدند. در این جنایت وحشیانه ۶ بمب که وزن هر کدام به یک تن می‌رسید بر سر مردم در اردوگاه جبالیا ریخته شد.

بر اساس این گزارش، اشغالگران یک شهرک مسکونی در مرکز اردوگاه جبالیا را به طور کامل ویران کردند. بیشتر قربانیان این جنایت را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    چطوری روزی 12 بزرگسال میمیرن و 400 تا کودک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس