ادعای رژیم اسرائیل مبنی بر ترور یک فرمانده مقاومت + فیلم

 ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) با انتشار ویدئویی مدعی ترور یک فرمانده مقاومت فلسطین و حمله به ۳۰۰ موضع حماس در نوار غزه شده است.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) با انتشار ویدئویی مدعی ترور یک فرمانده مقاومت فلسطین و حمله به ۳۰۰ موضع حماس در نوار غزه شده و این در حالی است که تصاویر جدید از نوار غزه نشان می دهد که بمب افکن های رژیم صهیونیستی مناطق مسکونی و درمانی این منطقه را زیر شدیترین بمباران های خود دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین ادعا کرده که در ۲۴ ساعت اخیر شمار زیادی از رزمندگان حماس را شهید کرده و ۳۰۰ هدف از جمله مواضع شلیک راکت و موشک های ضد تانک و مراکز نظامی در تونل های زیر زمینی این جنبش را هدف قرار داده است.


این رژیم همچنین با انتشار یک تصویر و یک نام مدعی شده است که فرمانده گردان بیت لاهیا در گردان های القسام را ترور کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نام وی را «نسیم ابوعجینه» عنوان کرده است.


نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران بی وقفه مناطق مسکونی و درمانی این منطقه است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عرفان IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 1
    از بی وجودی واسه ترور یک نفر ‌محدوده 100متر رو منفجر کرده. مرگ14 بر یهودیان
  • ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    0 0
    یمن......شگفتی جنگ ،پیروزمیدان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس