جزئیاتی از حمله زمینی شکست خورده اسرائیل علیه غزه/ استفاده از موشک‌ کورنت و راکت‌ یاسین

جنبش حماس جزئیاتی از مقابله با حمله زمینی شب گذشته رژیم صهیونیستی علیه غزه که با شکست مواجه شد، منتشر کرد.

به گزارش مشرق، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله زمینی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه با شکست مواجه شد.

در این بیانیه آمده است است که این حمله در سه محور انجام شد اما با مقابله مبارزان مقاومت خسارت‌های زیادی به نظامیان صهیونیست و مهمات آن‌ها وارد شد.

جنبش حماس تاکید کرد که دشمن صهیونیستی در کمین‌هایی افتاد که مقاومت فلسطین در محورهای متعدد ایجاد کرده بود.

در بخشی از این بیانیه آمده است که برای مقابله با این حمله از موشک‌های «کورنت» و راکت‌های«یاسین» استفاده شد و انتظار داریم که دشمن بار دیگر این حمله را انجام دهد.

جنبش حماس همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی برای منتقل کردن کشته‌ها و زخمی‌های خود از میدان نبرد از بالگرد استفاده کرد.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و دومین روز خود شده که خبرها از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه حکایت دارد و این منطقه از زمین، دریا و آسمان زیر بمباران سلاح های مرگبار رژیم آپارتاید تل آویو قرار دارد و این در حالی است که مقامات واشنگتن حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی را به اوج خود رسانده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی که از نبرد با رزمندگان مقاومت درمانده شده فقط به دنبال کشتار مردم غزه می باشد تا از این راه به مقاومت فشار بیاورد و برنامه های خود را تحمیل کند، غافل از این که تمام مردم غزه عضو مقاومت ضدصهیونیستی هستند. شرایط مردم غزه آنقدر وخیم است که حتی شبکه آمریکایی NBC نیز بامداد امروز (شنبه) به نقل از تیم خبری خود گزارش داد که وضعیت ساکنان غزه در زیر حملات بی امان و همه جانبه رژیم صهیونیستی اسفبار و وحشتناک است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    اگه حماس یا جهاد موشکهای باقدرت تخریب بالا داشتند که در مقابل دست برتر هوایی صهیونیستها استفاده میکرد، حتی میتونست مرزهاش را هم جلوتر ببره و بخشهایی از فلسطین را آزاد کنه.
  • حسن US ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    در واقع کشورهای غربی به سرپرستی امریکا قاتلان مردم غزه هستند چون تسرائیل انقدر قدرت ندارد که اینگونه وفیحانه عمل کند.
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    بازم دروغ..خخ تیتر دو روز دیگتون رو هم میبینیم
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    3 0
    ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    اسراییل رحم نداره . مطمئنم در جنگ اینده با ایران از بمب اتم استفاده خواهد کرد
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    صهیونیستها میگویند(گنبد آهنی مسیر،هدف ومقصدموشک وراکتها را تشخیص میده اگرهدفش درجای غیرمسکونی و...بود شلیک بهش نمیکنه!واگرمحل برخورد جای حساس بود بهش شلیک میکنه وتا۹۷درصدموشک وراکتها را منهدم میکنه!؟)خوب این حماس وحزب الله...بجای اینکه هزاران موشک وراکت بزنند تا شایدتعدادانگشت شمارازانها به هدف بخوره-باید موشک وراکت را طوری شلیک کنند که مسیرش راگنبدآهنی اشتباه تشخیص بده که بجای حساس نمیخوره وگنبد اهنی عملا مقابله نکنه،وموشک وراکت قبل سقوط سوختش قطع بشه وبصورت ثقلی بخوره به هدف(یعنی حتی یک نظامی وسازنده موشک وراکت بین مقاومت کشورهای مسلمان نیست سریع این یک طرح رااجراکنند که صهیونیستها هم خسارت جانی برابربدهند تا ساقط بشوند!؟)
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      0 0
      باشه ، بهش میگم
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    پدر ضد انقلاب مثل خر گیر کرده تو گل.
  • سیدمحمدمهدی IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    بسم رب شهدا والصدیقین سلام بر رزمندگان مجاهد فلسطینی حماس و جهاداسلامی گروه های مقاومت و آزادی بخش سرزمین وحی و نبوت و قبله گاه اول مسلمانان جهآن، خدا قوت بدهد که گل کاشتید و شهدایتان با حمزه سید شهدا و رزمندگان صدر اسلام که در رکاب پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله وصلم شمشیر زدند محشور گرداند . دعای خیر بقیت الله الاعظم روحی و ارواحنافداه بدرقه این راه پر خطر ولی پیروزمندتان گردد . و من الله توفیق به امید پیروزی و فتح قریب و قیام امام زمان عج سبط پیامبر اسلام و گرفتن انتقام خون مظلوم .
  • IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    . تبریک به حماس که جلو قدرت جهان ایستاد و خم به آبرو نیاورد به اسرائیل بگو بجنگ تا بجنگیم اصلا آتش بس نپذیرند تا نماز درمسجدالاقصی قانع نشوید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس