هشدار جهاد اسلامی درباره عملیات روانی دشمن همزمان با عملیات زمینی

جنبش جهاد اسلامی شامگاه جمعه با صدور بیانیه‌ای با تمجید از هوشیاری رزمندگان مقاومت در ناکام گذاشتن عملیات نفوذ زمینی دشمن به غزه، به عملیات روانی کاذب اسراییل در شبکه‌های اجتماعی هشدار داد.

به گزارش مشرق، جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای با اشاره به عملیات گسترده روانی صهیونیست‌ها همزمان با آغاز محدود نفوذ به غزه اعلام کرد که نیروهای مقاومت در خط مقدم دشمن را در پیشروی زمینی زمین گیر کرده است.

جنبش جهاد اسلامی در واکنش به عملیات رسانه‌ای همزمان با شدت یافتن بمباران هولناک شبانه غزه توسط صهیونیست‌ها هشدار داد که همزمان با آغاز تجاوز زمینی به نوار غزه، دشمن صهیونیست (ارتش سایبری خود) را در استفاده از سایت‌ها و حساب‌های کاربری جعلی و ساختگی فعال کرده است.

در این بیانیه آمده است: هدف از این اقدام، فتنه‌انگیزی داخلی، شایعه پراکنی و تلاش برای تحت الشعاع قرار دادن خاستگاه مردمی مقاومت و سرپوش گذاشتن بر تشدید جنایات خطرناک نسل‌کشی بویژه بعد از تهدید به حمله به بیمارستان‌ها است.

این بیانیه تاکید می‌کند که ما بار دیگر بر اعتماد به ملت خود و توانایی آنها برای خنثی‌کردن این تلاش‌ها که با هدف فریب آنها صورت می‌گیرد؛ تاکید می‌کنیم.

گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که گروه‌های پیشرو و خط شکن ما در محورهای نبرد حضور دارند و با نیروهای دشمن که هر از چند گاهی تلاش می‌کنند به سمت نوار غزه پیشروی کنند، مقابله می‌کنند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    وظیفه تک تک شما غزه گدایان وطنی، جانفشانی برای اسماعیل هنیه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و به عنوان مدافعان حماس بجنگید و شربت شهادت را نوش جان کنید
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    1 0
    ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس