آمریکا هرگونه مشارکت با اسراییل در جنگ احتمالی زمینی را رد کرد

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) جمعه شب گفت: ما بخشی از عملیات زمینی اسرائیل نخواهیم بود.

به گزارش مشرق، سابرینا سینگ سخنگوی پنتاگون که به صورت اختصاصی با شبکه الجزیره قطر سخن می‌گفت، اظهار کرد: تمرکز ما آن است که به همراه متحدان اسرائیلی تلاش کنیم که از آنها برای دفاع از خود حمایت کنیم.

سینگ مدعی شد: حملاتی که در آن پایگاه‌های سپاه پاسداران در سوریه را مورد هدف قرار دادیم، پیام به ایران بود.

وی افزود: به انجام هر کار ضروری برای دفاع از نیروهای آمریکایی اقدام خواهیم کرد و در زمان و محلی که آن را انتخاب می‌کنیم به این تهدیدات پاسخ خواهیم داد.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا افزود: آمریکا به دنبال آن نیست که دایره جنگ در منطقه گسترش یابد، تنها می خواهد پیام بازدارنده را منتقل کند.

سابرینا سینگ در ادامه ادعاهای خود افزود: گروه‌های وابسته به ایران بدون آن که هزینه پرداخت کنند، نمی‌توانند به این اقدامات خود ادامه دهند.

سخنگوی پنتاگون همچنین گفت که به دنبال درگیری با ایران نیستیم و ارسال امکانات نظامی برای آمادگی ما و بازداشتن تمام طرف‌هایی است که به دنبال تشدید جنگ در منطقه باشند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبداللهیان IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    1 0
    واسه پایگاهشون ترس دارن دروغ میگن مث چی بزنید پایگاهاشونو
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    1 0
    آمریکا ی جنایتکار بچه ناخلفتو ببر زیر بال و پرت نگه دار
  • وطن پرست DE ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    1 0
    از همه اپشن ها روی میز هست رسیدن به اعلام عدم علاقه به درگیری با ایران. باید اون اساتیدی که هر روز صحبت از سایه جنگ می کنند رو ریخت سطل اشغال.
  • سیدمحمدمهدی IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    بسم رب شهدا والصدیقین خدا انتقام خون کودکان مظلوم غزه و فلسطین را از جنایت کاران جنگی اسرائیل اشغالگر صهیونیستی بگیرد و ... . مظلومیت و مظلومیت و مظلومیت لاحول و لا قوت الا با الله العلی العظیم لا یوم یومک یا اباعبدالله الحسین. اگر نیروی نظامی رژیم آمریکایی در این حمله نیست پس چرا قاتلان مردم بی دفاع عراق و فرماندهان کشتار زنان و کودکان در خآنها و کوچه‌ها عراق در قلب جریان حمله به غزه جای گرفته اند. چرا اصلا به اسرائیل وارد شده اند حتما این افراد مسئولین کفن و دفن ارتش اسرائیل هستند . تسلیحات ممنوعه جنگی که در ویتنام و ژاپن و عراق و افغانستان مورد استفاده قرار گرفته است چطور بر سر زنان و کودکان ریخته می شود و بدن های آنها را علاوه بر ضخمی شدن با ۷۰ تا ۸۰ درصد سوختگی و غیر قابل شناسایی شدن از برخورد با این تسلیحات بدست می آید . تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی بنی آدم اعضایی یک پیکرند که در آفرینش ز یک گوهرند. العجل یا منتقم یا صاحب الزمان.
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    1 0
    آمریکا محور شرارت در عالمه
  • US ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    پس اون ژنرال بیشرف آمریکایی داره اونجا چه گهی میخوره این همه تسلیحاتی که دادن چی بودی بیای مقامات اروپایی وامریکایی چی خداهمه یرشما کفتارهارورسواکنه قاتلای کثیف همانطوردرحنگ ویتنام رسوا شدید وسالها این داغ ننگ روی پیشانی کثیف تاریخ ومردم شما باقی ماند
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    اره چون ناوها رو فرستاده امشب خلیج‌فارس..
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    آسیاب به نوبت ، نوبت شما هم میشه
  • US ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    پس نیروهای دلیل چه می‌کردند در خاک غزه که قطعه قطعه شدند؟!
  • ایرانی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    آمریکا از ترس مردم منطقه این حرف را زده اما با تصاویری که از نیروهای ویژه آمریکایی در عملیات نشان داده شده این دروع آشکار شده و این رسوایی ادامه خواهد داشت
  • سربدار IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 1
    یادآور وعده‌های الهی و صادق امام خمینی(ره) است که فرمود:«ما این واقعیت و حقیقت را در سیاست خارجی و بین‌الملل اسلامی‌مان بارها اعلام نموده‌ایم که درصدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و کم کردن سلطه جهانخواران بوده و هستیم...ما در صدد خشکانیدن ریشه‌های فاسد صهیونیسم، سرمایه‌داری و کمونیسم در جهان هستیم. ما تصمیم گرفته‌ایم به لطف و عنایت خداوند بزرگ، نظام‌هایی را که بر این سه پایه استوار گردیده‌اند، نابود کنیم و نظام اسلام رسول‌الله(ص) را در جهان استکبار ترویج ‌نماییم و دیر یا زود ملت‌های دربند شاهد آن خواهند بود... ما می‌گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.» (صحیفه امام خمینی ، جلد ۲۱، صفحه ۸۱)
  • غنی سازی خالص بدون نقص IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    خانم سابرینا به نظر شما دادن تسلیحات سنگین و حاوی فسفر سفید به صهیونیست ها بخشی از عملیات نیست
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    حتما روی جنازه امریک یی ها می خواهند بنویسند.اسراییل ولی در امریکا دفن کنند.
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    دروغ گستاخانه‌‌‌ .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس