تل‌آویو همچنان از ورود سوخت به غزه جلوگیری می‌کند

هلال احمر فلسطین، امروز (جمعه) خبر داد رژیم صهیونیستی هنوز اجازه نداده است هیچ گونه سوختی وارد غزه شود.

به گزارش مشرق، آژانس امداد رسانی آنروای سازمان ملل که در غزه فعالیت دارد، عنوان کرده که تحت تاثیر تشدید حملات رژیم صهیونیستی و کمبود سوخت شدید مجبور شده تا عصر روز چهارشنبه عملیات نجات و امداد خود را متوقف کند.

هلال احمر فلسطین امروز جمعه خبر داد که رژیم صهیونیستی هنوز اجازه نداده است هیچ گونه سوختی وارد غزه شود.

به گزارش خبرگزاری اسوتنیک، این نهاد فلسطینی در عین حال گفت که تا کنون، ۸۴ کامیون حامل کمکهای انسان‌دوستانه از گذرگاه رفح وارد غزه شده است.

ذخایر حیاتی و سوخت مورد نیاز جهت تامین برق برای راه اندازی تجهیزات بیمارستانی به همراه آب و برق نانوایی‌ها درغزه در آستانه تمام شدن است.

پزشکان در بیمارستان‌هایی که در آستانه تعطیلی قرار دارند، بارها هشدار داده اند که تعداد زیادی از بیماران مجروح شده جدید در بمباران روزهای اخیر و همچنین نوزادان به اکسیژن نیاز دارند و اگر سوختی جهت تامین برق بیمارستان‌ها وارد غزه نشود، جان خود را از دست می‌دهند.

آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی در شبکه‌های اجتماعی نیز هشدار داده است که اگر سوخت مورد نیاز جهت تامین برق مورد نیاز برای فعالیت‌های خود را دریافت نکند، مجبور است کار امدادرسانی‌اش را متوقف سازد. طبق بررسی‌های انجام گرفته شده در حال حاضر غزه به ۱۶۰ هزار لیتر معادل ۴۲ هزار و ۲۶۷ گالن سوخت نیاز دارد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 1
    بسم رب شهداء و الصدیقین ... بسم الله قاصم الجبارین ... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    همچنان سوخت موشکها رو برای نیاز مردم تخلیه و استفاده کنید
  • احمد IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    ننگ بر دولت مردان مصر که تماشاگر سختی زنان و کودکان مسلمانان عزیز غزه هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس