اسراییل اجازه اقامه نماز به جوانان فلسطینی در مسجد الاقصی را نداد

اشغالگران صهیونیست مانند هفته‌های گذشته برای کسانی که می‌خواستند نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کنند، محدودیت سنی وضع کرده و بار دیگر به جوانان فلسطینی اجازه ورود به این مسجد را نداد.

به گزارش مشرق، محدودیت‌ های پلیس رژیم صهیونیستی برای جوانان فلسطینی که می‌ خواستند نماز جمعه را در مسجد الاقصی در قدس شرقی بخوانند، این هفته نیز ادامه یافت.

اشغالگران صهیونیست مانند هفته‌ های گذشته برای کسانی که می‌ خواهند نماز جمعه این هفته را در این مسجد اقامه کنند، محدودیت سنی وضع کرده اند.

نظامیان اشغالگر تدابیر امنیتی شدیدی را با موانع آهنی در منطقه قدیمی شهر ایجاد کرده و از ساعات اولیه صبح اجازه ورود جوانان فلسطینی به مسجد الاقصی را ندادند.

بسیاری از جوانان فلسطینی که اجازه ورود را نداشتند، نماز خود را در مسجدی در منطقه راس العمود که مشرف به مسجد الاقصی است، اقامه کردند. رژیم صهیونیستی در اینجا نیز تدابیر امنیتی شدیدی اتخاذ کرد.

نظامیان رژیم صهیونیستی در مقابل دروازه‌های مسجد الاقصی علیه فلسطینی‌ هایی که می‌ خواستند نماز جمعه را برپا کنند اما اجازه ورود نداشتند، از زور استفاده می‌ کردند.

خبرنگاران که اجازه ورود به مسجد الاقصی را نداشتند، گه گاه از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی از پخش برنامه از اطراف مسجد منع می شدند و اجازه نداشتند عکس بگیرند.

زنان و مردان مسن فلسطینی نسبت به دو هفته گذشته با تعداد بیشتری در نماز جمعه این هفته شرکت کردند.

یکی از مسئولان اداره بنیادهای اسلامی که نخواست نامش فاش شود، گفت که تنها ۵ هزار فلسطینی به دلیل محدودیت‌ های رژیم صهیونیستی توانستند نماز جمعه این هفته را در مسجد اقصی اقامه کنند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    رهبران سازشکار فلسطینی دوستان صهیونیستهای غاصب هستن
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    بسم رب شهداء و الصدیقین ... بسم الله قاصم الجبارین ... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    ای بابا
  • سربدار IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    یادآور وعده‌های الهی و صادق امام خمینی(ره) است که فرمود:«ما این واقعیت و حقیقت را در سیاست خارجی و بین‌الملل اسلامی‌مان بارها اعلام نموده‌ایم که درصدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و کم کردن سلطه جهانخواران بوده و هستیم...ما در صدد خشکانیدن ریشه‌های فاسد صهیونیسم، سرمایه‌داری و کمونیسم در جهان هستیم. ما تصمیم گرفته‌ایم به لطف و عنایت خداوند بزرگ، نظام‌هایی را که بر این سه پایه استوار گردیده‌اند، نابود کنیم و نظام اسلام رسول‌الله(ص) را در جهان استکبار ترویج ‌نماییم و دیر یا زود ملت‌های دربند شاهد آن خواهند بود... ما می‌گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.» (صحیفه امام خمینی ، جلد ۲۱، صفحه ۸۱)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس