دولت آمریکا که اینک با خشم مسلمانان بیدارشده مواجه شده است تلاش می‏کند خود را از این اقدام موهن بری کند؛ اما آیا می‏توان باور کرد که ساخت فیلمی با سرمایه هنگفت 5 میلیون دلاری و نیز اقدامات مستمر کشیش دیوانه بدون اطلاع و رضایت مقامات کاخ سفید انجام شده باشد؟

به گزارش مشرق؛ در حالی که پخش فیلمی موهن موجب خشم مسلمانان، به ویژه در لیبی و مصر و حمله به سفارت آمریکا در این کشورها شده، محتوای این فیلم چیست؟
 
فیلم مذکور از سوی تری جونز، کشیش ضد اسلام اهل فلوریدای آمریکا، منتشر شده که اعلام کرده‌ است انتشار این فیلم  به مناسبت سالگرد حملات یازده سپتامبر صورت گرفته است.
 
در این فیلم دوساعته، شخصیت ارزشمند پیامبر اکرم (ص) به طنز گرفته شده و این چهره پاک، فردی ترسیم شده‌ است که گناهان بسیاری مرتکب می‌شود.
  «سَم باسیل»، نویسنده و کارگردان این فیلم، که «برائت از مسلمانان» نام دارد یک یهودی آمریکایی اهل کالیفرنیا و شاغل در بخش مستغلات است، اما پخش و توزیع فیلم را تری جونز برعهده دارد.
 
سم باسیل که هم‌اینک در مخفیگاه به‌ سر می‌برد به «وال‌ استریت جورنال» گفته‌ است که «بیش از ۱۰۰ یهودی با اعطای ۵ میلیون دلار» در تأمین مالی این فیلم کمک کرده‌اند و این فیلم با شرکت ۶۰ هنرپیشه و ۴۵ نفر پشت صحنه در سه ماه ساخته شده‌ است.
 
به گفته «سم باسیل»، این فیلم تاکنون تنها یک بار اکران شده که اوایل سال جاری در سالنی تقریباً خالی در هالیوود بوده است.
 
تری جونز، کشیش کلیسای گِینزویل فلوریدا، که شبکه خبری سی‌ان‌ان در وب‌سایت خود او را کشیشی «جویای نام» توصیف می‌کند پیشتر در اردیبهشت‌ماه امسال قرآن را آتش زده بود.
 
تری جونز روز ۲۰ مارس ۲۰۱۱ نیز یک نسخه از قرآن را در کلیسای خود به آتش کشید که این اقدام تظاهرات گسترده‌ای را در افغانستان به دنبال داشت که طی آن ده‌ها تن کشته و زخمی شدند.
 
 این فیلم موهن که با دو نام "برائت از مسلمانان" و "زندگی محمد[ص] رسول اسلام"معرفی شده یک فیلم یک فیلم آماتوری به کارگردانی «سام باسیل» است و حاوی صحنه‌ها و توهین‌هایی به پیامبر اکرم(ص) است که زبان از بیان آنها شرم می‌کند.
 
این فیلم پیش از این تنها یک بار در سالنی در هالیوود به شکل خصوصی نمایش داده شد و قرار بود در سالگرد حادثه 11 سپتامبر در کلیسای تری جونز (کشیش سفیه) به نمایش درآید؛ اما این نمایش لغو شد.
 این کشیش طبق اعلام قبلی، حرکت موهن دیگری به نام «محاکمه مردمی محمد[ص]» برگزار کرد و به زعم خود آن حضرت را محاکمه نمود. قرار بود این فیلم در کنار این محاکمه نمایش داده شود.
 اما علیرغم لغو پخش رسمی فیلم موهن، بخش‌هایی از این فیلم در فضای مجازی منتشر گردید و چون این کار از سوی قبطیان مهاجر مصری انجام شد، نخستین واکنش‌ها از مصر علیه این اقدام برخاست و سپس به لیبی، یمن و دیگر کشورها کشیده شد.
 شخصیت‏های مسلمان، مسیحی، قبطی و نیز کاخ سفید ساخت این فیلم را محکوم کردند؛ اما مسلمانان خشمگین در مصر و لیبی، با حمله به نمایندگی های سیاسی آمریکا در "قاهره" و "بنغازی"، سفیر آمریکا در لیبی را کشتند.
 
 دولت آمریکا که اینک با خشم مسلمانان بیدارشده مواجه شده است تلاش می‏کند خود را از این اقدام موهن بری کند؛ اما آیا می‏توان باور کرد که ساخت فیلمی با سرمایه هنگفت 5 میلیون دلاری و نیز اقدامات مستمر کشیش دیوانه بدون اطلاع و رضایت مقامات کاخ سفید انجام شده باشد؟

 زمان این فیلم 2 ساعت است اما بخش هایی چند دقیقه ای از آن (به زبان انگلیسی و نیز با دوبله به زبان مصری محلی) بر روی شبکه ویدئویی "یوتیوب" منتشر گردیده است.


 مشخصات فیلم

 نام فیلم: برائت از مسلمانان (زندگی محمد رسول اسلام)
 سناریست، تهیه کننده و کارگردان: سام باسیل (به انگلیسی: (Sam Bacile
 محصول: 2011 ـ ایالات متحده آمریکا
 زمان: 120 دقیقه
 حامیان مادی: صهیونیست‏ها.
 حامیان معنوی: «عصمت زقلمه» رییس دولت خودخوانده قبطی (هیئت عالی حکومت قبطیان مهاجر در آمریکا) ـ «موریس صادق» وکیل قبطی دادگستری ـ «تری جونز» کشیش قرآن‏سوز آمریکایی.

 داستان فیلم

 این فیلم با صحنه‌هایی از حملات گروه‌های تندرو به یک داروخانه مربوط به پزشکی قبطی در مصر آغاز می‏شود. در این صحنه چند مسلمان با محاسن بلند با چوب و چماق به داروخانه این پزشک حمله می‏کنند و با حمله ناجوانمردانه به همسر وی، مغازه اش را ویران می کنند؛ اما پلیس مصر تنها نظاره گر این حادثه است.
 فیلم پس از این بخش، به حیات پیامبر اعظم(ص) در صدر اسلام منتقل می‌شود و با پخش صحنه های مبتذل (که از بیان آنها معذوریم)، علاوه بر توهین به پیامبر اکرم(ص)، دین اسلام را به عنوان "سرطان" و مسلمانان را افرادی خشن، عقب مانده و طرفدار خونریزی نشان می دهد.



 
 گذشته از صحنه‏ های سخیفی که ارزش بیان ندارد، یکی از شیطنتهای فیلم آن است که مسلمانان را افرادی شکنجه‏ گر معرفی کرده است و در صحنه ای از فیلم یک زن سالخورده به نحو عجیبی شکنجه می شود؛ در حالی که در تاریخ اسلام چنین چیزی مشاهده نمی شود. در واقع، در این فیلم بسیاری از جنایت‏هایی که نظامیان آمریکایی، اسرائیلی و غربی در سال‏های اخیر در حق مردم فلسطین، عراق و افغانستان انجام داده و در "گوانتانامو" و "ابوغریب" مرتکب شده اند را بی‏شرمانه به اسلام و مسلمانان نسبت می‏دهد.

در این فیلم نقش پیامبر(ص) را یک بازیگر آمریکایی با رفتاری کمدی و توهین‌آمیز بازی می‌کند و در آن تلاش شده است تا نزول وحی بر پیامبر(ص) را دروغ معرفی کند.

 روزنامه وال استریت ژورنال در توصیف این فیلم نوشت: فیلم "برائت از مسلمانان" یک فیلم سیاسی و نه مذهبی است و در آن از اسلام به عنوان سرطان یاد شده است.

 آشنایی با کارگردان

 سام باسیل یک شهروند اسرائیلی ـ آمریکایی ایالات متحده است. وی یک مشاور املاک و مدیر شرکت‏های ساخمانی است که در کالیفرنیای جنوبی زندگی می‌کند . علیرغم عدم انتشار هیچ تصویری از وی، او یک شخص حقیقی است و سنی بین 52 تا 56 سال دارد. (یعنی سام باسیل، یک نام مستعار نیست).
 باسیل از روز سه شنبه (۱۱ سپتامبر 2012 ـ ۲۱ شهریور 1391) که با روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" و روزنامه آمریکایی "وال ستریت ژورنال" مصاحبه کرد ناپدید شد و از مکان اختفای وی اطلاعی در دست نیست.

 وی به روزنامه " وال استریت ژورنال" گفت: "برای این فیلم 5 میلیون دلار از یکصد صهیونیست اعانه جمع آوری شده است. این فیلم با استفاده از 59 بازیگر و تیمی 45 نفره در پشت صحنه، به مدت سه ماه در اواسط سال گذشته میلادی در کالیفرنیا تولید شد".
 با وجود این هزینه هنگفت، کیفیت فیلم بسیار پایین و دکورها و صحنه‏ ها بسیار آماتوری و پیش پا افتاده است.

اما پس از ابراز انزجار مسلمانان جهان رسانه های غربی سعی می کنند هویت واقعی سازنده فیلم را مخفی کنند.
دویچه وله در گزارشی ادعا کرد: یک فعال مسیحی‌مذهب که به گفته‌ی خود در جریان تهیه فیلم همکاری داشته، اما می‌گوید که "بسیل" نام مستعار است و فرد مورد نظر نه یهودی‌مذهب است و نه اسرائیلی. به گفته‌ی استیو کلین، گروهی از شهروندان ایالات متحده که در خاورمیانه متولد شده‌اند، فیلم را تهیه کرده‌اند.

دویچه وله مدعی شد: بنا بر اعلام منابع اسرائیلی نیز شخصی با نام "بسیل" در فهرست شهروندان این کشور ثبت نشده است. استیو کلین از هویت واقعی کارگردان اظهار بی‌اطلاعی کرده است.


 آشنایی با حامیان فیلم

 گروه موسوم به «قبطیان مهاجر»: دکتر عصمت زقلمة از شخصیت‏های قبطی مهاجر و ساکن در آمریکا، در سال گذشته میلادی با ادعای اینکه مسیحیان قبطی مصر در معرض ظلم و قتل هستند "حکومت قبطی در تبعید" را تشکیل داد و خود را رییس آن اعلام کرد. دیگر مقامات این دولت خودخوانده «مستشار موریس صادق» مدیر اجرایی، «مهندس نبیل بسادة» دبیرکل و «مهندس إیلیا باسیلی» هماهنگ کننده بین المللی آن هستند.
 اما رهبران قبطی مقیم مصر، با رد تشکیل این دولت، اعلام کردند که زقلمة و موریس را نماینده خود نمی دانند.

 «تری جونز» : کشیش یک کلیسای کوچکی در ایالت فلوریدا است. وی جایگاهی در بین مسیحیان آمریکا ندارد و در کلیسای محلی او تنها حدود 20 و حداکثر ۵۰ نفر حاضر می‏شوند.

وی از 11 سپتامبر سال 2001 تاکنون به همراه همسرش در کلیسایی کوچک در شهر "گینسویل" حمله علیه جهان اسلام را آغاز کردند. جونز در نهمین سالگرد حملات یازده سپتامبر خواستار برگزاری مراسم قرآن سوزی شد و سرانجام پس از غائله ‏های رسانه‏ ای فراوان و کسب شهرت منفی جهانی، در روز ۲۰ مارس ۲۰۱۱ این کار موهن را انجام داد.




عواقب این کار ابلهانه وی گریبانگیر آمریکائیان مقیم کشورهای اسلامی و کارکنان سازمان ملل شد؛ و فقط در "مزار شریف" افغانستان دست کم ۱۲ نفر از نیروهای سازمان ملل کشته شدند.

تری جونز از سوی رهبران دینی مسیحیت نیز مردود است و علاوه بر محکومیت رسمی وی از سوی "واتیکان" روحانیون مختلف مسیحی نیز کار وی را نفی کرده‏ اند. رهبران دینی شهر دیربورن نیز با موضع‌گیری در برابر این تصمیم ضددینی تری جونز اعلام کرده بودند که مقابل مرکز اسلامی دیربورن گرد هم خواهند آمد تا اعلام کنند مخالف اهانت به احساسات اقلیت‌های مسلمان هستند.

 وی پس از آنکه با سوءاستفاده از غائله سوزاندن قرآن در دو سال گذشته، از یک کشیش روستایی به یک چهره جهانی تبدیل شد پارسال نیز تبلیغات شدیدی را آغاز و سرانجام نسخه ای از قرآن را به آتش کشید. او امسال نیز نمایش مضحک "محاکمه مردمی پیامبر(ص)" را به راه انداخت.

اما سام باسيل واقعي کيست؟

نيکولا باسلي ناکولا(Nakoula Basseley Nakoula)

بنا به گفته مقامات آمريکايي، ناکولا نويسنده و کارگردان فيلم موهن است. در مصاحبه‌اي که آْسوشيتدپرس با اين فرد داشته است، وي خود را ناکولا ناکولا معرفي کرده است. وقتي که خبرنگار آسوشيتدپرس از او مي‌خواهد تا گواهينامه خود را براي تاييد هويت نشان دهد ناکولا انگشت خود را روي نام مياني خود " باسلي" مي‌گذارد تا شناخته نشود. Basseley  از لحاظ آوايي با نام "باسيل" شباهت زيادي دارد. در طول مصاحبه ناکولا داشتن هرگونه رابطه با باسيل را انکار کرده است.

به گفته ناکولا او تنها در بخشي از فيلم هم‌کاري داشته است. آسوشيتدپرس درپي تحقيقات محلي متوجه مي‌شود که شماره تلفن که مردي که خود را باسيل معرفي کرده دقيقا در همان آدرسي است که خبرنگار آسوشيتدپرس با ناکولا مصاحبه کرد.

گفتني است که ناکولا سابقه کيفري دارد. به گفته مقامات قضايي فدرال، او در يک کلاهبرداري از حساب‌هاي بانکي شرکت داشته است که شماره‌هاي تامين اجتماعي را به سرقت مي‌برده‌اند. سپس وي پول را از حساب‌هاي سرقتي برداشت کرده و به حساب‌هاي ديگر خود واريز مي‌کرده است.

بنابه گقته پليس وي نام‌هاي جعلي بسياري دارد از قبيل مارک باسلي يوسف، يوسف ام. باسلي، نيکولا باسلي(Mark Basseley Youssef, Yousseff M. Basseley, Nicola Bacily).

اگر نگاهي دقيق به نام‌ها بي‌اندازيم متوجه شباهت آن با نام BACILE مي‌شويم.

ناکولا در سال 2010  به کلاهبرداري محکوم و به پرداخت 790هزار دلار جريمه و 21 ماه زندان و محروم از استفاده از اينترنت به مدت 5 سال شد. گفتني است که وي داستان فيلم موهن را در زندان نوشته است.

 روز پنج‌شنبه مقامات پليس آمريکا تاييد کردند که ناکولا همان سام باسيل بوده و نويسنده و کارگردان فيلم موهن ضداسلامي است.

استيو کلين(Steve Klein)

کلين که گفته مي‌شود مشاور فيلم‌نامه بوده است، مي‌گويد او نام واقعي سام باسيل را نمي‌داند،‌اما ادعا کرده است که باسيل از وي براي همکاري در فيلم درخواست کمک کرده است. دليل انتخاب وي اين بوده است که استيو کلين با گروه‌هاي افراطي مسيحي در جنوب کاليفرنيا رابطه داشته است. او که يک نظامي در زمان جنگ ويتنام بوده است موسسه Courageous Christians United‌را تاسيس کرد، موسسه‌اي افراطي و ضد اسلامي. او هم‌اکنون رييس موسسه Concerned Citizens for the First Amendment است که اين گروه نيز در کاليفرنيا فعال بوده و افراطي و ضد اسلامي است. اين گروه به تازگي با کميته‌اي مسيحي افراطي همکاري داشته است که در مدارس کاليفرنيا حضور داشته و به پيامبر اسلام توهين مي‌كرده‌اند.

گفته مِي‌شود  وي به دنبال ترويج رعب و وحشت ميان جوانان آمريکايي از اسلام بوده و به مدارس کاليفرنيا مي‌رود و عليه اسلام صحبت مي‌کند. اين قبطي افراطي، مسيحيان خاورميانه و شمال آفريقا را تشويق به اقدامات نظامي عليه مسلمانان مي‌کند.

بنا به گزارشات، او به مناطق مختلف سفر مي‌کند و مردم را به اقدامات نظامي عليه مسلمانان وا مي‌دارد.کلين در يکي از سخنراني‌هاي ضد اسلامي خود در مارس 2011  گفت: " ‌چرا مابايد مثل زن‌ها رفتار کنيم؟ چرا بايد بترسيم؟ ما از خدا حکم داريم تا از شما حفاظت کنيم؟ چرا اجازه نمي دهيم ما کار خود را بکنيم( قتل مسلمان‌ها)؟

در مصاحبه‌اي با پايگاه تحليلي آتلانتيک، کلين به خود افتخار کرده که به دنبال شکار مسلمانان است:

" بعد از يازده سپتامبر من به دنبال تروريست‌ها گشتم و آن ها را نيز پيدا کردم، خيلي آسان بود. سام باسيل درباره من تحقيق کرد و به سراغ من آمد. مسيحيان خاور‌ميانه و جوامع يهودي به من اعتماد دارند.

او در صفحه فيس بوک خود در سال 2011 نوشت: ما با اسلام در حال جنگ هستيم، اين جنگ تا پاي مرگ ادامه دارد و ما بايد آماده باشيم".

او در يکي از پست‌هاي فيس بوک خود در اقدامي توهين آميز اسلام را به "سرطان تشبيه کرده و ادعا کرده است که جنگي مقدس در راه بوده که نشانه‌هاي آن را مي‌توان در همه جا پيدا کرد". او از سال 1997 آغاز جنگ مقدس خود را عليه اسلام شروع کرده است و دائما در بيرون مدارس اسلامي و مساجد پلاکاردهايي در دست داشته و به مسلمانان توهين مي‌کند.

به نظر مي‌رسد کلين به دنبال ايجاد خشونت و جنگ ميان مسلمانان مسيحيان است. او زماني که تري جونز اقدام به اتش زدن قرآن کرد از وي حمايت کرد. اين فرد افراطي در مدارس کاليفرنيا به دنبال تهييج دانش‌آموزان و ترس در ميان آن‌ها از اسلام است.

به گفته وي: اگر کودکان مي‌خواهند بجنگند، ان‌ها خطر اسلام را درک کرده‌اند. من مي‌توانم خون‌ريزي‌ها را ببينم، زمان بزرگي در راه است.

به گفته کلين، فيلم موهن در در سال 2012 فيلم‌برداري شده که مورد حمايت مسيحيان خاور ميانه نيز بوده است.

استيو در مصاحبه‌اي با روزنامه ديلي ميل انگليس گفت: کساني‌که سفر آمريکا را کشتند گناهکارند نه من، کساني که دست به تظاهرات زده و سفارت آمريکا را تسخير مي کند بايد احساس شرم کنند نه من.

موريس صادق(Moris Sadek)

فعال مصري مسيحي قبطي که فيلم موهن را در وب‌لاگ شخصي خود به نمايش گذاشت. اين افراطي مصري که در واشنگتن زندگي مي‌کند به آسوشيتدپرس گفت: اين فيلم را به نمايش گذاشته است تا مشکل قبطي‌ها و رنج آن‌ها از مسلمانان را  نشان دهد. صادق که يکي از دوستان نزديک تري جونز است ، قرار بود تا از طريق رابطه‌هاي خود اين فيلم را در تلويزيون‌هاي مصر به نمايش بگذارد. او فردي ضداسلامي بوده و عضو اصلي جامعه قبطيان آمريکا است. او در مصاحبه‌اي با رويترز هدف خود از نمايش فيلم را نشان دادن خطر اسلام براي مسيحيت اعلام کرده است. بعد از اينکه او فيلم را در وب‌لاگ خود به نمايش گذاشت آسوشيتدپري گزارش داد که قرار است مصري ها تظاهرات گسترده‌اي را برپا کنند. 

         وب‌لاگ شخصي صادق

شيخ خالد عبدالله

مجري تلويزيوني مصر که در شبکه النص مصر کار مي‌کند. عبدالله يک مصري افراطي است که هميشه افکاري ضد اسلامي داشته است. او در تاريخ 8 سپتامبر اقدام به پخش فيلم موهن ازتلويزيون خود مي‌کند که باعث موج اصلي تظاهرات‌ها مي‌شود. شيخ خالد از هر فرصتي استفاده مي‌کند تا به اسلام و مسلمانان حمله کند.

او از انقلاب مصر نيز بسيار اعتراض کرده بود و کساني که در زمان انقلاب در ميدان تحرير قاهره جمع مي‌شدند را "بچه‌هاي بي‌ارزش" خطاب کرده بود .

شيخ عبدالله در سخناني ايران را خطري به مراتب بزرگتر از يهوديان براي آمريکا خوانده بود.

                                                                             شيخ خالد عبدالله


جان والش

وبلاگ نويس اهل لس‌انجلس که درباره اعتراضات به اين فيلم هشدار داده بود. او حتي يک روز قبل از نمايش فيلم در مقابل شوراي شهر لس آنجلس صحبت کرده و از فيلم انتقاد کرده بود. او از اتحاديه رفع تهمت لس‌انجلس خواست تا درباره صحت فيلم تحقيق کنند اما آن‌ها ساکت ماندند.

نظر برخي از بازيگران فيلم موهن ضد اسلامي

سيندي لي گارسيا( Cindy Lee Garcia)

اين بازيگر خانم اهل بيکرفيلد که نقش کوتاهي در فيلم داشته است در مصاحبه‌اي با Gawker‌ گفت که فيلم‌نامه‌اي که او و ديگر بازيگران براي فيلم خوانده بودند نام آن " جنگ‌حويان بيابان" بود. در آن فيلم‌نامه هيچ نامي از حضرت محمد برده نشده بود و نام حضرت محمد  و ديگر منابع ديني بعد از مرحله توليد به فيلم اضافه شده است. وي از حضور در اين فيلم به شدت ابراز تاسف کرده است.

به گفته گارسيا، جنگ جويان بيابان درامي بود در خاور ميانه که قرار بود به کارگرداني آلن روبرتز فيلم برداري شود. قرار بود به مدت سه هفته در لس‌آنجلس اجرا شود . گارسيا که با ناکولا ملاقات کرده است به نقل از او مي‌گويد: "ناکولا ادعا کرد که يک مصري است نه اسراييلي".

تيم داکس( Tim Dax)‌

او نيز که ادعا مي کند گول خورده است، به گفته وي:‌او براي فيلم " طوفان بيابان" مصاحبه کرده بود و کاراکتر او کاملا با چيزي که در يوتوب پخش شد متفاوت است.

داکس مي‌افزايد؛ صداهاي فيلم ساختگي است و او شک دارد که صداي خودش در فيلم است.

گفتني است که داکس بازيگر فيلم‌هاي مستهجن آمريکايي است.

به نظر مي‌رسد کارگردان اين فيلم 80 بازيگر و عوامل فيلم را گول زده که در بيانيه‌اي اعلام کرده‌اند که گمراه شده‌اند. در اين بيانيه امده است که ما 100 پشت هيچ کدام از قضاياي اين فيلم نبوده و درمورد هدف و نيت آن گمراه شده‌ايم. ما از بازنويسي‌هاي فيلم‌نامه و دروغ‌هايي که در آن گفته شد بسيار متعجب هستيم. ما از اتفاقاتي که رخ داده است بسيار ناراحت هستيم‌.



سوء استفاده کارگردان از عوامل فیلم؟

 در همین حال یک بازیگر زن که در این فیلم ایفای نقش کرده است ادعا کرد که عوامل فیلم از آنچه سازنده آن دنبال می‌کرده است، مطلع نبوده‌اند. وی می‌گوید که به وی گفته نشده بود که این فیلم در نهایت به کجا خواهد انجامید؛ بلکه در زمان فیلمبرداری، فیلم مزبور «جنگجویان صحرا» نام داشته و زمان آن نیز مربوط به هزاران سال پیش از ولادت پیامبر اسلام(ص) بوده است.
 
این بازیگر که «سیندی لی گارسیا» نام دارد، تصریح کرد: «قرار نبود این فیلم هیچ کاری به مذهب داشته باشد، بلکه قرار بود نشان دهد که در گذشته شرایط در مصر چگونه بوده است؟ در این فیلم در رابطه با [حضرت] محمد(ص) و یا مسلمانان چیزی نبود.»

  یکی دیگر از اعضای گروه سازنده فیلم موهن هم که به دلایل امنیتی خواست تا نامی از وی برده نشود، روز چهارشنبه در پیامی به شبکه خبری سی‌ان‌ان ابراز داشت: «تمام عوامل فیلم بشدت ناراحت هستند و احساس می‌کنند تهیه‌کننده فیلم از آنها سوءاستفاده کرده است. ما از این فیلم حمایت نمی‌کنیم و درباره مقصود و منظور آن دچار گمراهی شدیم. ما از بازنویسی‌های کامل فیلمنامه و دروغ‌هایی که به عوامل فیلم گفته شد، شوکه شده‌ایم.»    

  همچنین بیانیه‌ای از سوی عوامل فیلم منتشر و در آن اعلام شده است که نام پیامبر اسلام(ص) و هرچه که مربوط به اسلام است، پس از پایان مراحل فیلمبرداری به فیلم مزبور اضافه شده است. همچنین دیالوگ‌های اهانت‌امیز فیلم مزبور در زمان فیلم‌برداری ضبط نشده‌اند بلکه آن نیز بعداً به‌وسیله دوبله تغییر داده شده و جایگزین دیالوگ‌های اصلی شده‌اند.
این بیانیه تأکید کرده است که سام باسیل کارگردان فیلم از عوامل سازنده آن سوءاستفاده کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 336
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 27
  • مقداد ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 1
    این شیطان پرستان توهین به ادیان بخصوص اسلام و شخص پیامبر (صلی الله علیه وآله وسلم) رو هدف میگیرن چون یکی از مناسک شیطان پرستان توهین به پیامبران است به سخیف ترین شکل ممکن حتی در کتاب مقدس تحریف شده پیامبر شخصیتی گناهکار دارد
  • سپهسالار ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    1 1
    لعنت الله علی القوم الظالمین
  • ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 1
    اگه سلمان رشدی مرتد اعدام انقلابی میشد واین تری جونز دیوانه که قران را اتش زد ، یک شیر پاک خورده ایی نفله میکرد این سگهای ولگرد این جوری جری نمیشدند
  • مهدی ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 1
    لعنت الله علی القوم الظالمین
  • نیما ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 1
    من ترایلر این فیلم سخیف و به درد نخور و سفارشی ساز رو تو یوتیوب دیدم و اونقدر این فیلم آماتور و بدساخت به نظر میومد که انصافا هیچ جنبه ی تبلیغی برعلیه اسلام نمیتونست داشته باشه و در صورت عدم هیاهو و بازی های کثیف سیاسی مطمئنا چند نفری هم حاضر به دیدن این فیلم نمیشدن و سرنوشت تمام فیلمای آماتور دست چندمی هالیوود در انتظار این نمایش پورنوگرافیک بود .... من اعتقاد دارم تری جونز و باسیل و بقیه این اوباش دقیقا بازیگرای سازمان های جاسوسی صهیونیستی برای ایجاد دشمنی بین مسیحیها و مسلمونا ، جوامع غرب و مردم سرزمین های اسلامی به نفع یهودی های صهیونیست و اعوان وانصارشون هستند این فیلم دقیقا زمانی توسط این لمپن کشیش نما تری جونز پخش شد و بعد سر وصداها بالا گرفت که طبق نظرسنجی ها مردم جوامع غرب از جمله آمریکا دیگه حاضر به پرداخت هزینه های همراهی با اسراییل و آدمکشای یهودی نیستند و تمایل به نزدیکی به جوامع مسلمون توی اونها دیده میشه به طوری که اوباما هم تحت تاثیر همین خط گیری افکار عمومی تا حدی مایل به دوری از اسراییله که کنشهای چند روز اخیرش اینو تا اندازه ای نشون میده و این اتفاق که منجر به مرگ فجیع سفیر آمریکا شده تا حد زیادی میتونه چهره وحشی ای از مسلمونا به نمایش بذاره و افکار عمومی غرب رو به نفع صهیونیستا برگردونه ..انصار الشریعه و تری جونز و بقیه این آل و آشغالا همگی همنظیر و متعلق به یه صندلی از قدرت هستند من مرگ سفیر رو به دستور سازمانهای صهیونیستی آمریکا با بازوی خودفروخته سلفی ها میدونم همونها که امروز در سوریه مردمان پیشرو و ارتش ضد استعماری اسد رو دارن به خاک و خون میکشن
  • محمد سمیع ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    خدا لعنتشون کنه
  • شناس ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    آقای ناشناس !!! چرا نرفتی بکشی شون و فقط نشستی اینجا افاضه می کنی؟؟؟!!!!
  • moshen ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    من فقط موندم که چرا وقتی به اسلام توهینی میشه همش مردم کشورای دیگه تطاهرات می کنن و ما فقط پوشش خبری میدیم پس ما ایرانیای مسلمون شیعهی 12امامی کجای این پازل قرار داریم
  • امین ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    لعنت خدا بر کافران...
  • ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    مرگ بر اسراییل مرگ بر امریکا مرگ بر انگلیس
  • حمید ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    1 0
    مرگ بر صهیونیست. تا آخرین نفس در صیانت از آرمانهای اسلامی و شان و منزلت پیامبر عظیم الشان اسلام ایستاده ایم.
    • چشم اذر IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
      0 0
      امریکا و اسراعیل و فرانسه را خدالعنتشون کند
  • فرزانه ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    مرگ بر امریکا
  • محمد ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    به نام پروردگار محمد (ص) حالم دیگه داره از این آزادی بیان بهم می خوره!!!! آزادی بیانی که جز توهین به بهترین ها چیزی ندارد این از خاصیت حرامزادگی است که به رحمه للعالمین هم توهین می کند
  • آدم ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    خاک برسرشون دروغ که کانتور نداره که اینقد میگن بی ادبا
  • ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    شما خودت کجایی؟
  • ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    خوب بود
  • بینا ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    این فیلم برای تحریک مسلمانان به قتل آمرییکاییها و ایجاد دور تازه حمله آمریکا به مسلمانان از سوی صهیونیستها تهیه و توزیع شده است.
  • سید ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    برادر من آمریکا در کشور ما سفارت نداره این اولا دوما پنجشنبه مقابل دانشجویان مقابل سفارت سوئیس تجمع برگزار کردند سوما نماز جمعه هم در ایران تریبونی خواهد شد برای اعلان انزجار رابعا حکومت ایران چه در سطح وزارت امور خارجه و حتی رهبری این حرکت را محکوم کردند این اتفاقات که در مصر و لیبی می افتد بخاطر آنست که حکومت آنجا هنوز طرفدار آمریکا است و روحیه انقلابی در آنها وجود دارد امیدوارم شما هم در راهپیمایی روز جمعه علیه آمریکا شرکت کنید
  • سيدقاسم ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    اين كار يك حرامزادست
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    قبلا به پیامبر می گفتند پیامبر اکرم، الان نمی دانم چه اصراری دارند که بگویند پیامبر اعظم و مدام هم این کلمه را تکرار می کنند. مگه اکرم به معنی گرامی، چه ایرادی داشت؟
  • عبدالله ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    .لعنت خدا بر کافران و حامیان آنها اللهم عجل لولیک الفرج
  • anti satan ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    بسم ربالمهدی با سلام اینها فرزندان پدر و مادرشون نیستند. نطفه ی حرام و نان حرام باعث این قبیل کارها میشود. دوستان وقتی در کشور شیعه امام زمانی (ع) خودمون فیلمی مثل جدایی نادر از سیمین ساخته میشه دیگه از خارجیها چه انتظاری میشه داشت. یا مهدی
  • علی ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    خدایا.. به پیامبرت رحم نکردن این گوسفند پرستا. امیدوارم سم در بیاره کارگردانش به فلاکت بیفته. تمام بازیگراش به عذاب الهی گرفتار بشن. انشالله از هزار طرف بلا بباره رو سر خودتون و طایفه تون . امیدوارم هر چی بلاست رو سر آمریکا واسرایل نازل بشه. اینم آخرش یه صلوات بفرستین تا دعامون برآورده بشه.
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    هنرمندان ما الان چه نقشی دارند!؟کفار در راه باطلشان هنرمندانشان این گونه دل به خطر می زنند و ما ... بعضی از به ظاهر هنرمندان ما عجب آخرتی خواهند داشت!!
  • ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    آقا نیما حرف بلد نیستی مجبور به حرف زدن نیستی من از این فیلم 2 ساعته تکه هائی رو دیدم که شاید روی هم 2 دقیقه نمی شد ولی حالم از این همه پستی و رضالت به هم خورد اگه حرف شما درسته پس حکم امام در باره سلمان رشدی چی میشه اونم خشونته؟؟؟!!
  • ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    یکم پیگیر بودی خبر تجمع دانشجویان جلوی سفارت سوئیس رو می فهمیدی
  • ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    طوری حرف زدید که انگار مسئولان امریکا آدم ای خوبیند و در این قضیه بی تقصیرند ولی این فیلم بینش سردمداران امریکا و اسرائیل رو نشون می دهد
  • رضا ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    ایشالا فردا تشریف بیار نماز جمعه راهپیمایی
  • ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    اخر همه ما محکم و جدی موضعگیری خواهیم کرد!بذار همه جا تلاششونو بکن.بله ما اینیم!
  • ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    لعنت الله علی القوم الظالمین
  • میترا ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    مرگ بر اسراییل مرگ بر امریکا . این هیاهوها نشان از بیداری همه ی دنیا در مقابل مسبکران دارد . اسلام زنده است وجاوید .
  • ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    برای اینکه ایران اسلامی 32 سال است که دم شیطان بزرگ را چیده ودست غارتگرش را کوتاه کرده 8 سال مستقیم وبا کوشت وپوست عزیزانش با پیشرفته ترین سلاحهای امریکا جنگیده والبته هنوز هم جبهه اول مبارزه با کفر الحادی این جنایتکار است اگر خشم مسلمانان سایر کشورها را پررنگ تر میبینید برای این است که هنوز برخی سردمداران انها جیره خوار امریکای جهانخوار هستند و مردم مظلوم انها فریادشان ظالمانه توسط حکام خود فروخته نادیده گرفته میشود. همین حالا تصور میکنید سران عیاش ال سعود دربرابر این فاجعه تلخ وجانکاه چه عکس العملی نشان میدهند؟
  • ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    سگ تو روهت...
  • بهزاد ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    بدبختا مجبورن ديگه راهي ندارن
  • سحر ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    اينها ميخواهند با فوت كردن نور خدا را خاموش كنند درحالي كه خداوند چيزي جز اضافه كردن نور خود نميخواهد
  • ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    اینها از این میسوزند که زمانی حضرت روح الله فرمود اسراییل مانند یک غده سرطانیست و باید از صحنه روزگار محو شود ...
  • حزب الله پیروز است ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    باز هم یه توهین دیگه به اسلام و باز هم راهپیمایی الکی و نمایشی تا توهین دیگه از راه برسه!!!! بس کنید این همه نمایش رو دیگه موقع عمل فرا رسیده
  • ازاد ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    لعنت الله علی قوم الظالمین
  • rahro ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    ایراد پیامبر اعظم چیه؟ آقا چند سال قبل سال رو به این نام نام گذاری کردند. اگه ایرادی باشه ایراد به کلمه پیامبره. حضرت پیام آور بودند که پیام خداوند رو برای ما آوردند نه این که پیامی ببرند
  • میانه رو ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    مطمئنا در برهه زمانی فعلی نمایش چنین فیلمی می توانسته تاثیری به نفع اسرائیل داشته باشه اما به هر دلیل و منطقی که باشه از اینکه به پیامبر (ص) توهین شده بسیار ناراحت و از عوامل تهیه این فیلم بسیار منزجریم.لعنت الله علیهم.
  • علی ابوتراب ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    یه با غیرت پیدا نمی شه این حرامزاده های .... را به درک واصل کنه.. اللهم عجل لولیک الفرج...
  • یاسمن ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    0 0
    همین جا هم معلوم میشه که دین ما هزار بار بهتر از دینای دیگه و کاملتره که گفته به اعتقادات بقیه احترام بذارین اما اونا یا این وضع به راحتی اهانت می کنند
  • ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    حالا كه قداست ديني با يك ميليارد مسلمان به سخره گرفته ميشود ما هم دست بكار شده وبا جمع كردن اعانه از مسلمانان يك فيلم توپ از دروغ بودن وافسانه بودن هولوكاست بسازيم ببينيم كسي اعتراض داره؟! آزادي ديگه
  • محمد ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    شما خودت هم شعار میدی ! بگو ببینیم باید چکار کرد آقا یا خانم حزب الله پیروز؟!
  • محمد ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    خدایا خودت می بینی که به قرآن رحم نکردن به پیامبر رحم نکردن خدایا اون یارو سلمان رشتی رو که کشتن خودت کمک کن این سام باسیل رو هم بکشن
  • محمد ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    اگه یه نظرسنجی بین المللی بذارید خیلی خوب میشه با این موضوع: به نظر شما چرا امریکا باهولوکاست مخالفت میکنه ولی با توهین به اسلام مخالفت نمیکنه و اسمش رو ازادی میذاره؟
  • اراکی ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    چقدر عجولید شما آقای عقل کل ! نق زدن و خرده گیری هم خیلی کار سختیه ها . نه ؟
  • ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    حالا كه قداست ديني با يك ميليارد مسلمان به سخره گرفته ميشود ما هم دست بكار شده وبا جمع كردن اعانه از مسلمانان يك فيلم توپ از دروغ بودن وافسانه بودن هولوكاست بسازيم ببينيم كسي اعتراض داره؟! آزادي ديگه
  • ستوده ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    مثل اینکه شما با اعظم مشکل داری . حالا میفمیم که ایرادهای بنی اسرائیلی محدود به این قوم نمیشود .
  • بهادر ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    در پازل تظاهرات روز جمعه در سراسر کشور . شما هم حتما شرکت میکنید که ...؟
  • محمد ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    مسلمانان نباید عقب نشینی کنند تا برای همیشه جلو این توهین ها گرفته شود مرگ بر صهیونیسم
  • ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    من فیلمشو دیدم واقعا شرم اور بود دیگه توهین از این بدتر نمی شه. مسلمونها موقع بپاخواستن جلوی اول اسراییل و بعد امریکاست
  • تهمینه ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    لعنت الله علی القوم الظالمین
  • ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    این نوع حرکت ها مسلمانان را مسلمان تر می کند و نفرت مسلمین نسبت به اونها بیشتر می شود.
  • اکبر ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    خدا لعنتشون کنه الهی که هر کدومشون به یه عذابی دردناک دچار بش
  • محمد ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    سلام نباید بذاریم این حرامزادها به توهین کردن به مقدسات ما عادت کنن باید یه جوری جوابشونو بدیم که از کرده خودشون پشیمون بشن یاعلی
  • reza ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    مطمئنا صهیونیسم بین المللی هدفش از این قبیل اعمال تست حساسیت مسلمانان به اعتقادات مذهبی است تا بدین وسیله از میزان موفقیت برنامه های ناتوی فرهنگی در کشورهای هدف ارزیابی کلی داشته باشد .وبه دنبال این ارزیابی اجرای فاز بعدی عملیاتهای برنامه ریزی شده.مسلمانان باید به شدیدترین وجه واکنش نشان دهند ومنتظر اقدامات قریب الوقوع مستکبرین باشند.الیس بصبح قریب....
  • ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    دقیقا" با برنامه است ، این مشهوده !
  • محسن ایروانی ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    خدا لعنت کنه باعثو بانی این فیلمو که مسلمانان دنیا مخصوصا حضرت محمد (ع) رو جور دیگری نشان دادند
  • ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    مشکل ما اول اینه که منتظر می شینیم ، تا یکی بیاد یه کاری رو برامون انجام بده ، مثل این میمونه که منتظر نشستیم ، تا ظهور مولا صاحب الزمان(عج) نزدیک و نزدیکتر بشه ! اما غافل از اینیم که ما باید بسوی ایشون در حرکت باشیم.این یک. از طرفی ، نزدیک به دو میلیون نفر فقط ایرانی در امریکاست ، بگذریم از باقی مسلمانان از کشورهای دیگه ، ولی متاسفانه ، اونهایی که اونجا هستند ، تحت تاثیرند و یه کم بهشون میدون بدن ، بدتر از اینها سر این دین و امت میارن... مسئله اینجاست که ما سی و سه ساله ، مردممون ، آماده جنگ نظامی و بمب و موشکین ، و آماده جنگ دیجیتالی ، فرهنگی و باصطلاح بهتر نرم نیستند ، اگر اونقدری آمادگی تهاجم "نرم" به اندازه دفاع "سخت" داشتیم ، مطمئن باش ، خیلی از ما به این داستانها پایان میداد... ولی متاسفانه اینطور نیست و تا یک حمله اینطوری به سمت ما میشه ، و تا میایم قشنگ موقعیت رو درک کنیم ( که البته بسیاری از عزیزان و علما و صدر اونها رهبر معظم انقلاب ، بسرعت این مسائل رو در نظر میگیرن و چه بسا از قبل هم احتمال چنین مسائلی رو میدن و دادند ) ، توی زمین دشمن هستیم و گاهی کار از کار میگذره.
  • محمد 110 ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    دیدید کسی که زورش به کسی نمی رسه از دور فحش می ده؟ اینها پیشرفت اسلام را در آمریکا و اروپا می بینند زورشون نمی رسه اول 11 سپتامبر را راه انداختند بعد هم این بازیها را در آوردند درعوض مردم آمریکا واروپا بیشتر در باره اسلام مطالعه کردند ومسلمانان رشد بیشتری یافتند. نور خدا خاموش شدنی نیست بلکه افزایش یافتنی است(قرآن کریم)
  • محمد ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    مرگ بر منافق لعنت به گور سفیر امیریکا در لیبی
  • حزب الله پیروز است ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    حالا خوبه من اگر هم شعار میدم شعار متفاوتی میدم نه مثل شما که مثل عروسک کوکی کارت رو میکنی و شارژت تموم میشه،این حرف من نیست حرف افرادی مثل دکتر عباسی است که میگن تنها راه مبارزه استفاده از ابزار اونها علیه خودشونه راهپیمایی هیچ دردی رو دوا نمیکنه!!!
  • ناشناس ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    الهی خدا عذابتونو زیاد کنه خدا لعنتتون کنه مرگ بر امریکا .مرگ بر امریکا
  • نیما ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    ناشناس عزیز من ادعای بلد بودن در زمینه حرف زدن ندارم ...من اطمینان دارم که کشتن سفیر آمریکا دقیقا کار همونهاییه که این قائله رو راه انداختن این برنامه از چند سو پیگیری میشه از یه طرف به اعتقادات مسلمونا توهین میکنن و اسلام ستیزی میکنن تا شاید بتونن اسلام ستیزی رو از طریق مدیای سینما جا بندازن و اسلام ستیزی رو فراگیر کنن و از طرف دیگه با کشتن سفیر آمریکا که نزد افکار عمومی غرب کاملا غیر مرتبط با این موضوعه به پروژه اسلام هراسی دامن بزنن و گسترشش بدن تا به این ترتیب از نفوذ اسلام در کشورهای مسیحی غرب و نزدیکی اونا به مسلمونا جلوگیری کنن تا همچنان عمر طولانی و تضمین شده برای اسراییل بخرن و از رویگردانی مردم غرب نسبت به صهیونیسم جلوگیری کنن ... در رابطه با حکم امام خمینی فرد مرتبط و گناهکار یعنی سلمان رشدی هدف قرار گرفت و کاملا درست و به حق هم بود نه اینکه در تهران سفیر انگلیس به این جرم کشته بشه ...باید بدونید که به دست گیری افکار عمومی غرب و آگاه کردن جوامع مسیحی نسبت به تفرقه افکنی صهیونیسم هنر بزرگ و امر پیچیدیه ..به نظر من یکی از بهترین اظهار نظرها در این زمینه متعلق به حزب الله لبنانه که ضمن محکوم کردن این حرکت رذیلانه خواستار تصویب قوانینی در این زمینه شده تا از تکرارش به دست این اوباش جلوگیری بشه
  • ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    هر کس که به این سلسله بنمود عداوت در روز جزا جایگهش در سقر افتاد با آل رسول هر که در افتاد ور افتاد
  • دکتر ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    اندکی صبر / سحر نزدیک است
  • محمد ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    ببین منو اولی تا آخریشون.... عرایضمو متوجه شدی پس آقا فعلا که دستمون نمیرسه،حواله کن هرکیم مشکل داشت به خودم بگه،بچه ها زیادن
  • ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    مسلمونا وحشین دیگه ...خدایی هستیم دیگه...بیخی بابا ...کل دنیا دارن به ریشمون میخندن...یه سری کشور عقب افتاده گدا گودول اعتراض کردن...بیخی بابا...
  • فائزه ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    مرگ بر آمریــــــــــــــــــــکا مرگ بر اسرائیـــــــــــــــــــــــل خدا لعنتشون کنه.............منکه ساکت نمیشنم فردا حتما تو راهپیمایی شرکت میکنم..
  • mohammad7363 ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    لعنت الله علی قوم الظالمین خداوند جواب این بی شرفان روزی خواهد داد ( اللهم عجل لولیک الفرج )
  • نام ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    بابا این یارو(تری جونز) از اینجا پشت کامپیوتر پیداست اصلا دیوونست نمیخواد سوابقشو بگید.....
  • باران ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    خدا كنه كه هركسي تو اين جنايت دست داشته به عذابي دردناك تر از آنكه در فيلم به اسلام نسبت داده اند دچار شوند آمين
  • ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    اونایی که نفی دادند چرا؟؟؟؟!!!!
  • امیر ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید
  • امیر ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    اینم فکر قشنگیه
  • ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    روح دیگه؟
  • مرتضی ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    عشق همه ما آقا رسول الله است وتمام
  • سعید ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    خدا انشاالله به واسطه حضرت مهدی(ع) و به آبروی حضرت محمد(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت زمین را از وجود این بی شرمان پاک کند.لعنت خدا بر این قوم ظالم.
  • ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    خوبه این قدر کلافه شدند که دست به احمقانه ترین کارها می زنند گور خودشونو عمیق تر کردند
  • عباس ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    بسم الله رحمان رحيم*اشهد ان محمد رسول الله* واقعا اينا آدم هستن يا آدم نما؟؟؟؟؟!!!!!!!لعنت خدا بر كساني كه در ساخت اين فيلم توهين آميز دست داشتند
  • حمید ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    به خدا قسم آنهایی که این توهین ها را انجام می دهند حرامزاده هستند.
  • وحید ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    به نظرم تمامی کشورهای اسلامی باید دست به دست هم بدهند و یک فیلم درباره هولوکاست بسازند هیچ چیز مانند افسانه شوا برای آمریکایی ها وصهیونیست ها مقدس نیست اونا روز به روز گستاخ تر میشوند اول از کاریکاتور شروع کردن وحالا فیلم میسازند وما چه کردیم فقط یکی دوروز اعتراض و بعد هم هیچ
  • 1753 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    مشرق مگه میشه اخه این بازیگرها که گفتن مارو گول زدند وقتی فیلمی رو میخوان بسازند اول نمایشنامه رو میدن همه میخونند .این چه جای فریب داشته شما همه تون میدونستید و الان هم میخوایید از عواقب کار دور باشید . بعد از سلان رشدی بعد از کاریکاتورها بعد از اتش زدن قران در امریکا و افغانستان و فیلم های دیگر بعد از بد نشان دادن مسلمانان در بازیهای کامپیوتر و فیلم ها ایا کسی نمیخواد کار ی بکنه که این روند خاتمه پیداکنه .
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    خوبه حالا زیاد حرص نخورین. نگر دارین واسه وقتی جنگ شد
  • مسلمان ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    از نحوه بیانت مشخص شد که وحشی و عقب افتاده کی هست.
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    بی غیرتی که شاخ و دم نداره!شما برو کشکتو بساب،بیخیال گربه!!!!!!!!!!!
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    به نظر میاد اصل حرف رو نفهمیدی!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مسلمان ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    نظر خوبی بود. ما هم باید جواب این بی شرمی ها رو با ساخت فیلم هایی از جنایات صهیونیسم بین الملل نشان بدهیم.
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    کجا سلمان رشدی رو کشتن؟ با چقدر امکانات دارن ازش حفاظت می کنند!
  • فاطر ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    عزیزم!به هنرمندای ما چکار داری؟اونا روحیاتشون لطیفه،سرشون به کار خودشونه،الحمدلله هم که همشون اهل خدا و پیغمبرن قربونشن بشم!ولشون کن بذار سرشون گرم همین فیلمای آبگوشتی باشه،وسعشون همینه بیجاره ها،پولم که اصلا ندارن!
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    لعنت بر صهیونست و اوانجلیست های امریکایی و وهابیون که همه از یک قشرند و بی دین و مذهب اند
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    خب باشه!مگه بده؟ما که پایه ایم
  • لیلا ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    باید یکی از کارگردانهای معروف ما هم دست بکار بشن تا تصویر زشت اونها رو با فیلم هاشون به تصویر بکشن لعنت خدا بر فاسقین
  • محمد ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا (سوره مبارکه الأحزاب آیه شریفه 56) خدا و فرشتگان بر پيامبر صلوات مي فرستند. اي كساني كه ايمان آورده ايد شما هم بر او صلوات بفرستيد و تسليم فرمان او باشيد.
  • علیرضا ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    نصر من الله و فتح الغریب وفبشرالصابرین اســــــــلام پیــــــــــــروز اســـــــت
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    ریشمون؟ شما جزء ما نیستی...مطمئن باش
  • سرباز ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    این اتفاق وقتی میافته که مسئولان ما بجای حمایت از ساخت فیلم ارزشی، نرن بودجه میلیاردی رو به ساخت فیلم نه چندان مهم مثل (لاله) بدند.....!!!!!
  • محمد ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    يَوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَةَ الْكُبْرَى إِنَّا مُنتَقِمُونَ (سوره مبارکه الدخان آیه شریفه 16) روزى كه دست به حمله مى‏زنيم همان حمله بزرگ [آنگاه] ما انتقام ‏كشنده ‏ايم.
  • ستوده ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    طبق آیات قرآن کریم بعضی ها کر و کورند و بر دلهاشون قفل زده شده و اما بعضی ها هرچند ادعای مسلمانی میکنند و ژست متفکرانه میگیرند لکن به حق مشمول و مصداق بارز همین آیاتند .
  • یونس ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    البته از افراد بی هویت و واداده و خود فروخته انتظار شنیدن و دیدن غیر از این نظرات هم نیست . این جماعت بزدل در طول تاریخ خیانت های بزرگی را به اسلام و مسلمین داشته اند . و در افکار مردم منفورترین بوده و هستند و خواهند بود .
  • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    این ها روی دیگر همون سکه ی تاسیس طالبان و القائده است . برای برادران دینیمان !!! شدیدا متاسفیم به اسم اسلام شیعه میکشند وهابی ها . حالا هم سو استفاده و انگ زنی هایشان به مولایمان رسوا الله اصابت میکند راست میگویند به خدا در صف به اصطلاح مسلمانان !! انسان های خونریز و وحشی کم نداریم . محمد آنها با محمد ما فرق میکند اما ...
  • یه بسیجی ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    ما باید طبق فرمایشات حضرت آقا معرفتمون رو بامطالعه و تحقیقات بالا ببریم تا بتونیم جلوی اینا پر قدرن ظاهر بشیم البته راهپیمایی هم لازمه ولی با جوش آوردن وحرص خوردن وفحش دادن کاری درست نمیشه .یا علی
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    فیلم، فقط فیلم است و هیچ حقیقتی رو با فیلم نمیشود نشان داد.با فیلم فقط میشود توهین کرد که در دین ما قابل قبول نیست. به نظر من از طریق رسانه و آگاه سازی دنیا از طریق خبر های اینترنتی حقیقی خیلی بهتر می شود با صهیونیزم مقابله کرد. چون بیش از 90 درصد رسانه های دنیا صهیونیستی هست و خبر ها از فیلتر صهیونیزم عبور می کند.
  • بسیجی ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    آقای متفاوت ! فکر کنم اگه مملکت رو دست امثال شما بدن دو روزه باید فاتحه اسلام و انقلاب و کشور رو خوند . البته شما برادر حزب اللهی هم باید بدونی برداشت و فهم دقیقی از فرمایشا ت جناب دکتر عباسی ندارید . راستی شما چه جور حزب اللهی هستید که ظاهرا در هیچ راهپیمایی شرکت نکردید ؟
  • امیر ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    بهترین تحلیل رو شما کردی آقا نیما. کشتن سفیر آمریکا در لیبی کاملا مشکوکه و به احتمال بسیار زیاد برنامه ریزی موساد بوده. همانطوری که 11 سپتامبر با خودزنی آمریکا مسلمانان را تروریسم معرفی کرد و 1 میلیون مسلمان را کشت ؛ این بار هم با کشتن سفیر خود مسلمانان را تروریسم معرفی میکند. پشت صحنه همه ی این فتنه ها موساد و صهیونیسم خوابیده
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    با خواندن کامنتها البته یاد حدیثی از سید الشهدا(ع) افتادم که مردم تا جائی دیندارند که به دنیاشون اسیبی نرسه ماکه در جامعه زندگی میکنیم تبعیتی از پیامبر مکرم(ص) کمتر میبینیم پس کجا هستند این مدعیان دینداری با فحاشی و نفرین میتوان ادعای مسلمانی کرد؟
  • بهار ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    باید هزینه این جور جسارت ها رو براشون اینقدر بالا ببریم که دیگه جرأت چنین جسارت هایی رو نداشته باشن. حالا می خوان بگن وحشی یا هر چیز دیگه ای مهم نیست!!!!!!!!!!!!!!!
  • ریز بین ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    ای یهودی که ناشناس خودت را معرفی می کنی برو نزدیک ماه است حقوقت را از اربابت بگیر ؟؟؟
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    وای بر توی دین فروش و وطن فروش.خب عزیزم کسی اجبارت نکرده جزو مسلمونهای وحسی باشی برو مسیحیی،یهودیی،وهابیی،شیطان پرستی چیزی بشو ما و خودتو علاف نکن.برو عزیزم برو متمدن و صلح طلب بشو.
  • آشنا ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    ای نا شناس بی وطن دوباره نظر دادی
  • محمد ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    خطاب به ناشناس : این آیه از کلام الله مجید اشاره به حمله مسلمین به جایی نداره بلکه صحبت از حمله خداوند به کافران و قیام قیامت میکنه. بیایید زود قضاوت نکنیم.
  • ریز بین ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    مرگ بر بیوطن فروش؟
  • وحید ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    مرگ بر امریکا
  • کارگردان ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    باید دست بکار شد وفیلمی در مورد جنایتهای غربیها به ویژه امریکا در افغانستان و عراق ساخت که دنیا را آگاه کرد از جنایات وافکار پلید آنها؟؟
  • ملت ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    بشمور؟
  • شهاب ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    این ... بی فرهنگ ترین انسان های روی زمینن.چون مسلمانان با اینکه معتقد هستند تورات تحریف شده و حضرت مسیح ایگونه که از طرف غربی ها معرفی شده نبوده اما باز هم به تبع دین اجازه ی اهانت به کتاب ان ها رو به خود نمی دهند اما غربی های بی فرهنگ با کمال بی شرمی به کتاب و پیامبر مسلمین اهانت میکنند.مرگ بر صهیونیسم
  • ایرانی ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    لعنت لعنت لعنت..............................
  • آشنا ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    همین نکه گفتی احمقها ی کلافه گور خودشونو کندن؟
  • دانا ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    اولا صهیونیسم تو از ما نیستی ؟ دوم اینکه همین کشورهارو با لشگرکشی دارند نفتشون را غارت می کنند؟ سوم اینکه مهندسین وکاردانان در بنیانهای مهم بویژه ناسا از افراد همین کشور های مسلمان هستند ؟ پس گدا گودول امریکا ئیان هستند که این افراد را با حیله جزب می کنند؟
  • آشنا ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    نادونٰ یهودی وحشی خودتان هستی که لشگر کشی کردی به مسلمانان که می کشی و غارت می کنی ؟
  • جهان دیده ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    من چه جوری تورا ببینم تلفنی آدرسی ؟ در ضما من دستم می رسه چند روزه دیگه به حسابشون می رسیم
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    اگه کسی با چوب به لانه زنبور عسل حمله کنه آیا به زنبور عسل می گویند وحشی؟؟؟؟ به تمام مقدسات ما توهین شده آیا نباید واکنشی نشان داد؟
  • داود فنی ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    پس بنشینیم نظاره گر باشیم هر کاری می خان بکنند!
  • مراد ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    الهی آمین.........................
  • حزب الله پیروز است ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    قابل توجه شما :من در همه راهپمایی ها شرکت کردم و خواهم کرد اما دیگه بسه! راهپیمایی هیچ دردی رو دوا نمیکنه بله درسته جنبه تبلیغاتی داره ولی میشه حزب الله هم علیه اسرائیل راهپیمایی کنه؟؟ خب این چند روز راهپیمایی شد چه شد؟؟ واقعا فکر برخی ها بسته و پوکه و اسلام هم از این فکرهای بسته ضربه خورده
  • عاوید ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    یه سوال دارم ، آی ا همین اعتراض مسلمونها باعث نشد خیلیها که اصلا نمی دونستن این فیلم ساخته شده چه برسه که ببینن ، رفتن و دیدند که چی بوده که اینقدر اعتراض برای اون انجام شده . یه خورده سیاست داشته باشیم . اینا از قصد می خواستند کاری کنند که ما عصبانی شیم . اگر کسی اعتراض نمی کرد پروژه اینا تو خواسته هاشون که بعدا مشخص می شه چی بود شکست می خورد.
  • زهرا ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    خدا لعنتشون کنه خدا جای حق نشسته
  • محمد ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    اتفاقا الان وقت اعتراضو تبلیغ دینه
  • سعید ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    ای آقا با این حرفا نمیتونی این عمل زشت و سخیفو روش ماله بکشی آقا مهم اصل عمله. مهم اینه که نباید این عملو انجام میدادن ما کاری به میزان استقبال از اون فیلم نداریم. نباید این کار انجام میشد
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    مشرق خواهشا اینگونه نظرات را نمایش نده قلب مومنین به اندازه کافی غرق خون است
  • matin ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    يا بن الحسن اين بار ديگر نه به خاطر ما بلكه به خاطر اين بي شرمي ها بيا و نا اميدمان نكن يابن الحسن بيا و پشتيبان مان باش بيا و حقانيت مان را ثابت كن
  • اسی ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    هر کس از بدرو مادرش تربیت یاد میگیره!این بدبختها عقده نداشتن بدر و مادر رو سر اسلام و مقدسات ما خالی میکنن....یا محمد(ص)
  • فدایی محمح ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    اشهد ان محمد رسول الله
  • ناشناس ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    واقعا عاملان این فیلم در روز قیامت میخوان چه کنن ؟ هر بلایی که تو این دنیا و اخرت به سرشون بیاد باز هم کمه
  • سعید ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    اخه برادر من،گل من،نفهم بیشعور چه ربطی به مردم مسیحی داره؟تو هستی که چهره ی اسلام رو با اون شعر و ور نوشتنت سیاه میکنی این کار کار صهیونیست ها بوده اگه هم مسیحیا دست داشته باشن چرا دیگه بهشون میگی بی فرهنگ؟
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    نمی دونم چرا فقط از مسلمونا انتظار میره توهینها رو علنی نکنن اما بقیه هر کاری خواستن بکنن برادر من خق گرفتنی است با این کارها و حرفها می خواهند من و تو رو بی تعصب کنن و بی تفاوت باشیم اون که 5 میلیارد هزینه کرده از دستش در رفته فیلم اینجوری شده؟؟!! اونی که 20 ملیلیارد دلار برای اخلال در ایران در مجلسش تصویب می کنه حواسش نبوده؟؟!! این حرف شما برای کارهای کوچک و سهوی شاید منطقی باشد اما برای اقدام برنامه ریزی شده اگه سکوت کنی بی غیرتی!!
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    آمریکا که برای حفظ منافعش در افغانستان عروسی رو به عزا تبدیل می کنه وحشی نیست؟؟ آمریکا که در عراق هنگام نهار به خانه مردم یورش می بره و مردان خانه رو با جسارت بازداشت می کنه اونم بی دلیل وحشی نیست؟؟؟ اروپا و آمریکا که با ساخت بمب شیمیایی و در اختیار عراق قرار دادن در جنگ با ما هزاران جوان ما را شیمیایی کردن وحشی نیستن؟؟ یا غافلی یا احمقی!!!! اما حتما بی غیرت رو هستی
  • محمد ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    لااله الا الله محمدالرسول الله
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    و ما هم ... اشهد ان محمدا رسول الله
  • ایرانی ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    سکوت ! شرم بر ما باد که در مقابل توهین به مقدسات آن هم رسول الله سکوت کنیم ... سکوت کنیم که توهین عادی بشه .. مگه ما شلغمیم !
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    هر کس چلوتر از ولایت بره احمقه . شما از آقا متعصب تر نیستی پس بشین و تابع ولایت باش. و گرنه هم به اسلام و هم به مسلمین ضربه میزنی
  • اسی ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    عاوید جان اگه اعتراض نمیکردیم فکر میکردن ازشون میترسیم و توهین به مقدسات برامون ارزش نداشت که اعتراض نکردیم.
  • رهگذر ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    امریکا و هر ابر قدرتی اگه مردم یه کشور جلوش بایستن نمیتونه با کشورها در بیافته ! مگه توی ویتنام تونست کاری بکنه یا جاهای دیگه که مردم پشت هم بودن ! مطمئنا با خشم مسلمونا خود امریکا هم دنبال اروم کردن مسلموناست و به غلط کردن افتاده ! حتی جرات نداره برای لیبی ( که سفیرشو کشتن ) خط و نشون بکشه .
  • مسلمانی دیگر ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    اشهد ان محمد رسول الله . وحدت مسلمانها با این کارها بیشتر میشه همینطور که اگه تمام مسلمونا و کشورهای اسلامی دست به دست هم بدن امرکا و اسرائیل دیگه در مقابلشون قدرت بحساب نمیاد . صحبتهای وزیر امور خارجه امریکا نشانه ترسیدن اونا از خشم میلیاردها مسلمونه .
  • ... ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    خدا مارو لعنت کنه با این وضع سینما و علوم انسانیمون .انقدر از حد استاندارد خارجه که باعث میشه بی شرفایی اینجوری به خودشون اجازه بی احترامی بدن و ما فقط محکوم کنیمشون.
  • رضا ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    عدو شود سبب خير اگر خدا خواهد قطعا دين مبارك اسلام تنها دينيست كه همواره به تعداد پيروانش افزوده ميشود و عليرغم همه گونه تهمت و افترا و منفي سازيهاي دولتهاي متخاصم غرب و صهيونيسم پيوسته هر روز تعداد بيشماري از ملت غرب (علي الخصوص زنان غربي) به كاروان دين محمدي ميپيوندند. اگر چه انها با وقاحت تمام و با كمال بيشرمي اجازه چنين جنايتي را به خود داده و قلب هر مسلمان و ازاده را دردناك نمودهاند. اما بايد قبول كنيم كه انها بهترين خدمت را به مسلمانان نموده تا اندسته از مسلمانات
  • فدایی اسلام ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    تازه از همه جا خنده دار تر اینکه کاخ سفید دستور و هزینه این فیلم و پرداخت و صادر می کنه بعدش محاکمه هم می کنه!تازه می گه من از همه جا بی خبر بودم !فکر م کرده ما مسلمونااحمقیم همه این ها رو باور می کنیم. من از همین جااعلام می کنم که آمریکا باید نابود بشه.و اعلام می کنم ای رهبر ازاده اماده ایم اماده
  • samin ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    شیطان شما را به همه ی بدی ها و منکرات فرمان می دهد و نیز امر می کند تا آنچه را که نمی دانید به خدا نسبت دهید .169 بقره روش کار شیطان برای منحرف ساختن این است که اول راه های اندیشه صحیح را می بندد و گناهان را ناچیز جلوه می دهد و انسان را به عباداتش مغرور می سازد بعد از بستن فکر امر به سو و فحشا می کند و سوم هر خلافی را به خدا نسبت داده و در لباس دین توجیح می کند.
  • اسما ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    باز این دشمنان زد به سرشون رم کردند .یکی بیاد جلوشونو بگیر دوباره کار دست خودشون دادند خو دشون و بد بخت کردند اساسی .بد بخت بودن بد بخت تر شدن.با ساخت این فیلم سفیر شون که کشته شد مردم مسلمون هم که از شون متنفر بودن متنفر تر شدن.تازه پشت پرده اش هم خودشو بی اطلاع اعلام کرده چه قدر عجیب!یکی به هشون بگه اماده باشن ما مسلمونا داریم می ایم ما با شرکت توی راهپیمایی داریم می آیم بیچاره تر شون کنیم
  • ایرانی ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    من چرا ایقدر از صهیونیستا بدم میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دست خودمم نیست باید کاری بکنیم که کسی دیگه جرئت فکر کردن به این غلطای اضافی رو نداشته باشه می ریزیم تو خیابون تظاهرات می کنیم بعد یه مدتم انگار نه انگار یادمون می ره مثل همون جریان سوزوندن قرآن یادتون نیست؟؟؟؟باید مسلمونا یه فکر درست وحسابی بکنن لعنت خدا بر اسرائیل واسرائیلی
  • ناشناس ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    السلام علی من اتبع الهدی الهی وربی عجل لمولانا الفرج العاجل وحقانیت اسلام را ثابت کن .
  • ایرانی ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    آره به خدا به جای خرج کردن پول مفت برا فوتبالیست های بی خاصیت که فقط ادعا دارن وآبرومونو جلو کشورای دیکه می برن بودجه بزارن برا همچین مسائلی
  • ایرانی ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    ناشناس خبر نداری بهایی ها وصهیونیستا خیلی وقته پاشون به سایت باز شده حتی برا خدا وامام زمان واسلامم منفی می دن دین ندارن دیگه
  • ایرانی ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    اصله کاری اسرائیله بقیه سیاهی لشکرن عزیزجان
  • ایرانی ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    خدا دوست داره ما انسانای دین دار جلوی کافرا رو بگیریم و بزنیم تو دهنشون
  • ایرانی ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    به لال شدن اعتقاد داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مسلمان ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    اشهدان لا الله الا الله اشهد ان محمد ان رسول الله
  • ali ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    به نظر تو اینها که توهین کردند ..... زاده اند؟؟؟؟؟؟
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    بارالها عذاب اینهارز ازحالا الی الابد دائمی بگردان
  • fateme ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    مکر خدا بالاترین مکرهاست...
  • آرزو ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    بزودي امام عزيز و مهربانمان حضرت حجت بن الحسن عسگري عليه السلام ظهور مي‌فرمايند و ان شاء الله من هم يكي از سربازان جان بر كف مولاي عزيزم خواهم بود و با ياري آن امام بزرگوارمان دمار از روزگار اين اجنبي‌هاي خبيث و شيطان پرست در مي‌آوريم. اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمداً رسول الله و اشهد ان عليً حجت الله تا ابد تا دنيا دنياست اين شعار در سراسر عالم طنين افكن خواهد بود. به كوري چشم دشمنان پليد اسلام و مسلمين و خصوصاً آقا امام زمان حضرت بقيه الله اعظم ارواحنا قداه
  • محمد جواد ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    21 تا 31 شهریور ، بزرگداشت حضرت محمد (ص) در فضای سایبری است. لطفا کسانی که دارای سایت یا وبلاگ می باشند این دهه را در فضای سایبری ترویج کنند. اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ ، وَآخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِكَ
  • ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    معلومه كه .... بودن كه.... مشرق اگه نشون ندي...
  • حسين ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    عذاب خدا نزديك است
  • ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    جای خالی امام قدس سره واقعا احساس می شود
  • بسیجی ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    اللهم عجل اللولیک الفرج-خدایا ظهور آقا رو هرچه زود تر برسون وشر این دشمنان رو به خودشون بر گردون
  • دوست ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    اگر این کارها براشون هزینه داشته باشه و جواب درخور عملشون غیر از مردم مسلمان از دولتهای مسلمان هم بگیرن، دیگر به این راحتی به اسلام توهین نمیکنن. تو محیط مجازی جوابشونو به خوبی باید داد.
  • ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    اگر شیخ خالد عبدالله ضد اسلام است پس ان جای مهر چیه رو پیشونیش؟
  • مهدی ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    خدالعنت کند سازندگان وحامیان این فیلم وامثال این فیلم را. اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد وآخرتابع له علی ذالک
  • اسی ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    منظورررررررررررر؟ نظر خودت چیه؟ بنظرت.....زاده اند..!!!
  • امیر ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    بهترین عمل برای معرفی پیامبر مکرم و دین اسلام به دنیاست.امیدوارم همه مسلمانان دنیا این حرکت رو جهانی کنند
  • ساعی ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    شاید تواینجوری باشی ولی اکثرا خلاف عقیده شمارودارن پس حرف الکی نزن
  • ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    ان شـــــــــــــــاء الله امیدواریم لیاقت دیدن این روز را داشته باشیم و یـــــــــــــــــــار حضرت باشیم
  • وحید ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    واقعا که دنیا به کجا رسیده؟.................
  • امیر ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    "و مکرو و مکرالله و ان الله خیر الماکرین" 11 سپتامبر 2001 با خودزنی آمریکا بیش از 1 میلیون مسلمان از زن بچه بیگناه رو کشتن. آیا زمان برای مکر خدا فرا رسیده است؟
  • ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    اينا دارن فضاسازي ميكنن براي 21 دسامر،اگه كوتاه بيايم اونا قدم بعدي برميدارن!!!!
  • ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    اینها زاده همان یهودیانی هستند که پیامبررا بهتر ازپسرانشان می شناختند و اوراتحریف و کتمان کردند و پیامبران را به ناحق می کشتند و..... سوره مبارکه بقره خداوندا غذابشان را در این دنیا و اخرت زیاد گردان و ذلتشان را به ما بنما و اسلام را عزیزتربگردان
  • سارینا ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    با سلام بااین کاراشون نمیتونن ذرهای از محبت ما مسلمونا رو به پیامبر اسلام کم کنند و شاهد نابودی اسراییل و حامیانش به زودی خواهیم بود
  • ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    اگه یه فیلم ساخته بشه نشون بدیم تو هلوکاست یه مشت کولی بدبخت رومانی بودن که به دست هیتلر یهودی کشته شدن وهیتلر که خودش واجدادش همه یهودی بودن یهودی نکشت وفقط حقه به دنیا زدندبرای علم کردن اسرایل اون وقت باید دید که باز آزادی بیان قابل احترامه
  • صادق ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    موافقم من تو سایتم گذاشتم.به نظر من اگه هر مسلمانی ترویجش کنه میتونه جهانی بشه. www.shiasun.com
  • معارفی ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    استکبار به انتحارش رسیده است در برابر انها ما چه کنیم 1= گوشمالی تمام سفارتخانه های اروپایی در سراسر جهان 2= حذف پول دلار از پول تجاری کشورهای مسلمان 3= تحریم کالاهای اروپایی در هر کوی و برزن 4= تریبون معرفی پیامبر اعظم و چالش کشاندن کلیسا و سکوت آنها 5= اخراج تمام سفیران اروپایی 6= حالا که آنها مسلمانان را از داخل سفارتخانه ها میکشند پس هر دیپلمات آمریکایی و اسرائیلی بایستی در سراسر جهان به مرگ محکوم شود
  • امیرتکرو ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    خدا سید علی رو حفظ کنه که وظفه رهبری امت را به این خوبی اجرا کرده است. خدا سید علی رو حفظ کنه
  • امیرتکرو ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    کدوم احمقی به این نظر نمره منفی داده ؟؟ بچه شیعه ها مثبت بارون بکنید .
  • ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    بارسال خونه اجاره کردم امسال چنان گرون شده که شاید کارتن خواب بشم مردم اگر متدین واقعی هستن برای چی پدر همدیگرو در میارن هر کس در گوشه فقط قیمتهارو میبره بالا هر کدوم هم به یک بهانه ای، اونموقع ادعای دینداری هم داریم وای بر امثال مال وقتی که در مقابل حضرت رسول (ص) جوابی نخواهیم داشت اونجا که نمیتوان توهین کرد و تهمت زد میتوان؟
  • من ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    به لجن...
  • ناشناس ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    امام نیست اما رهبر عزیزمان هست.
  • مسلمان ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    حق نداری به مسیحیا توهین کنی. حالیته؟ هان؟ یا باید یه جور دیگه حالیت کنم؟
  • hadi ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    0 0
    کم عقل چشاتو واکن آقاکه هست گلابی
  • سید امیر ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    یا رسول الله.دنیا به کجا رسیده
  • مجتبی ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    بنام خدا. سلام "الحمد لله الذی جعل اعداعنا من الحمقا" درست تو شرایطی که موج گسترده بیداری اسلامی تو منطقه راه افتاده و موجودیت جبهه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل رو بیش از پیش مورد تهدید قرار داده و اولین آثار ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی خودش رو هم با قطع ید حکام فاسد و دست نشونده ای مثل بن یزید و غزافی و نامبارک و عبد الشیطان ناصالح از سرنوشت ملتهای مسلمون و مظلوم منطقه گذاشته، این آمریکایی های احمق بجای اینکه از در مکر و حیله - یعنی همون دری که دربونش روباه پیر انگلیس هستش - وارد بشن تا بلکه بتونن یجوری خودشون رو از این مهلکه نجات بدن - البته کور خوندن -، میان و با این اقدامات احمقانه خودشون موتور استکبار ستیزی و صهیونیسم ستیزی ملتهای به پا خواسته منطقه رو روز به روز گرمتر میکنن. اینجاست که باید خدا رو بخاطر وجود دشمنان احمقی همچون تری جونز و اربابای آمریکایی-صهیونیستیش شکر کرد. "یریدون لیطفئوا نور الله بأفواههم و الله متمٌ نوره و لو کره الکافرون".
  • psk ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    لبیک یا رسول الله درود بر ایران و ایرانی درود بر شیعیان و پیروان حضرت محمد(ص) اللهم عجل لولیک الفرج
  • میثم ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    رجوع شود به داستان ابن ملجم!
  • میثم ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    رهبر عزیز همان اقتدار و درایت را دارد... حرف بی خودی نزن دوست عزیز!
  • سلمان ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    سرطان و غده سرطانی صهیونیستها هستند که با این کارها گور خودشون را بستند. آینده مشخص خواهد کرد اسلام ماندنی ست که خداوند وعده غلبه آن بر تمام ادیان را داده یا صهیونیستها و سران آمریکا و انگلیس.
  • حمید ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    باید دید از این واقعه کی سود برده وحتما خودشم پشت قضیه است
  • ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    الیس الصبح بقریب؟
  • ایمان ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    خاک بر سرت بد بخت این قدر از عمرت میره هنوز نادان به سر میبری...جای بحث باهات نیست چون امریکا و اسرائیل به سرکردگی خاخام های یهودی خون هزاران مسلمان را ریختند و تو داری میگی بیخی بابا... الآن که فعلا وضعیت داغون اروپا و امریکا رو میبینی و فعلا ما به ریش اونا میخندیم..بیخی بابا... تو که غیرت دینی نداری با اونا هیچ فرقی نداری.. من به جای تو بودم کمی تعقل میکردم و البته زودتر میرفتم سرم رو میذاشتم و میمردم...لقمه حرام چه ها که نمیکند...بیخی بابا
  • شهرام ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    خدا وقتی بخواهد انسان بدکاره ای را لعنت کند، این است که عقل و ادراک را از او می گیرد تاارزش وجودی او همچون حیوانات شود . من دلم بیشتر برای این افراد می سوزه که این بلا به سرشان آمده. یعنی خوک هم که نجاست خود را می خورد اکنون ارزشش از این افراد بالاتر رفته. به چهره همین کشیش احمق نگاه کنید متوجه همه واقعیتها می شوید. بدبخت چه راهی رو برای مشهور شدن انتخاب کرده اخه بیچاره دیگه عقلش همین قدر رسیده !
  • محمد ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    خدا لعنتشون کنه و نسلشون رو از زمین برداره... آمین
  • ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    شما عرضه داری بیا وارد عرصه ی هنر بشو و فیلم چلو کبابی بساز...! اگر هم عرضه نداری حرف نزن!
  • ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    مطمئن باشید این فیلم رو تو همین آمریکا میتونید بسازید...کسی هم اعتراض نمیکنه! مگه همین خبرنگارا و فیلم سازای مسلمون تو همین آمریکا کم فیلم و مستند علیه دولت های آمریکایی ساختن؟؟؟کسی اعتراض کرد؟؟؟
  • ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    اینها احتمالا مرتد هستند. مگه اسمش رو نمی بینید؟ عبد الله؟؟؟!
  • مجتبی ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    یکسال پیش قرآن رو آتش زدن نشستیم نیگاه کردیم امروز به پیامبر بی حرمتی کردن نشستیم نیگاه میکنیم فردا علی و اهل بیت رو هدف قرار میدن باز می شینیم و نیگاه میکنیم چون ما باید به حقوق بشر احترام بگزاریم چون پولای ربایی که از بانک ها ریختیم تو شکممون ما رو بی وجود کرده چون ما مسلمونای خوبی نیستیم ولی اونها نا مسلمونای عالی ای هستن
  • ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    فریاد یا محمدا بهتره مسئولین به جای دعوا با هم اتحاد خودشون رو در برابر این کثافتا حفظ کنند
  • ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    اگر ما اعتراض نمی کردیم خودشون با تبلیغات رسانه ای این فیلم رو به همه معرفی می کردن
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    اگر توی همه کشورها مثل مردم قهرمان لیبی اقدام به کشتن آمریکایی ها و عوامل اونا بکنن دیگه همچین خبطی از سوی امریکایی ها رخ نمیده
  • امید ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    ابلیس هم 6 هزار سال خدا رو عبادت کرد اما اخرش....!!
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    دراین فضای توهین صدای بلال راباالله واکبرهایش وصدای شکنجه اصحاب پیامبررابالااله الاالله هیش توی گوشم می شنوم خداوندبه احترام مخلص ترین بنده اش همه این سخیفان رادراین دنیامجازات خواهدکرد.
  • امید ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    دوستان هم کیش اشخاصی که امروز به پیامبر عظیم شان ما توهین میکنن نه مسیحی هستن نه یهودی بلکه کافرا اگه اونها موسی عیسی را قبول داشتن وجود شریف محمد رسول ا... را هم قبول داشتن اینه فقط کسانی هستن که قصد تفرقه بین ادیان را دارن بی دینو شیطان پرست بیش نیستن و با این کارها فقط باعث شناخته شدن اسلام به کل جهان هستن
  • عليرضا ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    عاويد خان يك از اهداف اهانت به مقدسات سنجش ميزان حساسيت مسلموناست كه اگه يخورده كوتاه بيايم قدم بعدي رو بردارن تاريشه اسلام رو بزنن
  • ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    مطمئن باشید توی این حرکت حتی ابلیس هم سودی عایدش نمی شود. تمام خلقت در این حرکت سخیف زیان کرد.
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    احتمالاً اونجور که ما شنیدیم جای مهر قاتل امام علی باید بیشتر می بوده
  • یعقوب قربانی ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    برای من این موضوع جالب است که در سالگرد توطئه11 سپتامبر این چنین بی احترامی صورت میگیرد، کارشناسان سیاسی و فرهنگی ارزشمندی در این ضمینه داریم که نظرات خود را در این موضوع ارائه کنند ولی تحلیل بنده این است که کار ساخت این انیمیشن،تأتر یا هر چیز دیگر که اسم آن را بگذاریم، کار خود صهیونیست ها این دشمنان زیرک می باشد که دقیقاً 11 سپتامبر می باشد که با کشته شدن سفیر و چند نفر کاردار سفارت آمریکا در لیبی که اگر واقعاً کشته شده باشند باز نیز قرار است کشوری اسلامی به بهانه ای که احتمال زیاد این سناریوی کشته شدن نیز کار خودشان می باشد اشغال گردد و این تازه اول کار می باشد با تحریم نفتی ایران و به دست آوردن نفت قنی لیبی و احیاناً به همین بهانه چند کشور اسلامی دیگر فشارهای زیادی بعد از اجلاسیه غیر متعهدها به بعضی از این کشورها وارد خواهد شد که شایسته است سیاسیون ما به هوش باشند و قبل از رخدادی ناگوار مانند اشغال چند کشور مسلمان توسط آمریکایی ها چاره ای بیندیشند.الهم عجل لولیک الفرج
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    تحلیل بسیار خوبی بود . حقیقتا آنچه در این ماجرا بیشتر نمود دارد موج سواری سلفی ها و القاعده برای نمایش خود و پرچم و اهدافشان است . اخباری که روی آنتن های غربی می رود فیلم اهانت آمیز را فراموش کرده و بیشتر بر روی هجوم به سفارتهای امریکا و سایر سفارتها و تشدید اقدامات سلفی های افراطی متمرکز شده است بطوریکه امریکا با این بهانه دو ناو جنگی خود را روانه سواحل لیبی کرده است .این یعنی امریکا هر گاه اراده کند 11 سپتامبری را برای نافع خود در هر کشوری ایجاد م یکند و سپس نیروهای خود را به بهانه آن گسیل می دارد . ظاهرا دیگر مردم امریکا فریب 11 سپتامبرهای داخل خاک امریکا را نمی خورند و نقشه عوض شده . در این مرحله هدف لیبی و یمن است . در اخبار هم امده نیروهای امریکایی به این دو کشور روانه می شوند ! به بهانه مبارزه با القاعده ! مردم مسلمان باید هوشیار باشند و ضمن احقاق حق خود در دفاع از معتقدات و اسلام و رسول اکرم صای الله علیه واله و سلم اجازه مانور به سلفی های افراطی را که تنها تامین کننده اهداف صهیو امریکی در منطقه هستند ، ندهند.
  • ش ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    سلمان رشدی مسلمان بود که امام حکم ارتداد ان را بیان فرمودند.ولی اینان مسلمان نیستند. باید جریان اصلی این توهین را مشخص کنند.
  • امیر ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    زود قضاوت نکن این قضیه کشتن سفیر به احتمال بسیار زیاد کاری از پیش برنامه ریزی شده بوده
  • هلن ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    مررررررررررررررگ براسرائيل مررررررررررررررگ برامريكا
  • سید ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    اسلام علیک یا مولای یا رسول الله
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    آقایان مسئول فرهنگی کشور کلاهشون را بالاتر بگزارند اول برای اینکه بهد از چند سال هنوز جواب فیلم 300 را ندادند فقط حرف حرف حرف حرف حرف حرف میزنند احتمالا بازم حرف حرف میزنند چون فامیلاشون که دورشون هستند نمی تونند دست راست وچپ خودشون را گم میکنند چه رسد به فیلم سازی یا جواب فیلم سازان آمریکایی رو بدم
  • سعید ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    فریاد یا محمدا خدایا به ما عنایت فرما تا بتوانیم در فضای سایبری دین یامبرت را ترویج کنیم
  • ممد ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    به نظر من اونا از تعصب مسلمونا دارن سوء استفاده ميكنن دقت كنيد هرچند يكبار با اين چيزا افكار مسلمونا رو بهم ميريزن نتيجش هرچي هست مطمئننا اونا دارن سود ميبرن
  • قبث ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    به نظرم ازادی بیان در این نظرات شد ازادی تعصب عقب افتاده البته این را باید بگویم اروپایی ها در زمان محمد ص انها دست کمی از اعذراب مسلمان در وحشی گری نداشتند در کل به نظرم این فیلم با حمایت افراد مسلمان کسانی که از اسلام نان میخورند ساخته شده و بس چون باید کاری کنند که مسلمین از تمدن پر شکوه اروپایی به دور باشند و جزیره امنی ئ خصئصی برای چاپیدن داشته باشند
  • ندا ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    داروندارم همه ی عالم فدایه یک تارموت یا رسول الله.
  • ارمیا ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    این یهوی ها میخواهند اسلام رانبوکند وهرکاری میکنند نمیتواند.واین ها در روز قیامت چنان عذابی خواهند کشیدکه میمرند
  • زینب ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    لبیک یا رسول اله این حرکت زشت وناشایست صهیونیستها مثل این می مونه که یک سگ نجس العینی به دریای زلال وپاک لیس بزند بالیس زدن ان سگ دریا نجس نمی شود دشمنان اسلام و پیامبر با این جسارتها نمیتوانند ختشه ای به اسلام وارد کنند فقط باعث اتحاد بیشتر مسلمین جهان میشوند
  • ناشناس ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    خفه
  • زینب ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    برادر حزب اللهی که میگی راهپیمایی فایده نداره خبرنداری بدون دشمن هر چند وقت یکبار این نمایش رو به راه میندازه که غیرت منو توی مسلمون بسنجه واقعا برات متاسفم که اسم حزب الله رو خراب میکنی اگه واقعا حزب اللهی هستی از رهبرت جلو نیفت
  • ali ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    با عرض خسته نباشيد ديگه نميشود تحمل كرد كار اين يهوديان كافر را خدا همه اين ها را نابود كند كار همه ما اين است كه يك جنگ سايبري راه بندازيم عليه اين ها
  • محمد ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    اگر يه ... هم در ايران مثل اين كشيشه عرضه داشت الان اوضاع اينطوري نبود . قابل ذكر است اون كشيشه داره در زمينه افكار خودش به بهترين شكل عمل ميكنه .
  • جمشید ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    آقای رئیس جمهور می بایست به عنوان رئیس غیر متعهد ها حرکت ویژه ای می کردند و ملتهای مسلمان را از این تدبیر خوشنود می کردند. مع الاسف مسئولین فرهنگی برای مقابله با این حرکتها تدبیر ، راهکار و یا کارگروهی تشکیل دهند. الا ان حزب اله هم الغالبون
  • محمد.محمد ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    بابا اسگل ها راست مي گه ديگه خوب مسيح كه صليب نشده . تازه تورات هم كه تكليفش مشخصه . اگه مسلمونا بخوان مسيحيت رو مسخره كنن فقط كافيه به قضيه اعتراف كردن پيش كشيش ها و پاك شدن از گناه و صد تا ديگه اشاره كرد تازه يهودي هاي عوضي كه بد تر چند تا پيامبر رو توي يك روز كشتن . افتخارشون اينه كه از همه بيشتر پيامبر بر اينا نازل شد تا اديان ديگه اخه يكي نيست بگه احمق ها شما ها از بس خر بودين اين همه پيامبر فرستاده شد تا ادم بشيد كه نشديد. حالا ميگي چه ربطي به مسيحيت داره ؟؟ كوري ببيني اون كشيش حرومزاده رو؟؟؟؟ اون حكومت مسيحي امريكا رو ؟؟؟؟ كي از اسرائيل همايت ميكنه ؟؟ همين دولتهاي اروپائي مسيحي ؟؟ حالا فهميدي ؟ هاااااااااااان ؟؟ حاليت شد يا جور ديگه حاليت كنم ؟؟؟؟؟
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    خاك بر سر نفهمت كنن
  • علي شاكرمي ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    باسلام. نگذاريم اب از سرمان بگذرد .اي كاش رهبر دستور چهاد بده.تا همه مسلمانان بر خيزند. تا مرد ميدان ثابت گردد.و اين بدانيد دنياي غير اسلامي از اسلام مي ترسند .و هرچه بيشستر از اين حركادئتها انجام دهند .ااسلام روشنتر مي گردد.
  • حميد ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    من مطمئن هستم كه اين فيلم كار وهابي ها و صهيونيست هاي افراطي و شيطان پرست ها و همچنين افرادي كه به دنبال خشونت ، آزادي سرقت و كلاهبرداري سايبري ، فساد بزرگ مالي و سرقت هاي بزرگ مسلح هستند؛ مثل كارگردان مصري افراطي قبطي نقولا باسلي نقولا كه خودش را به دروغ مسيحي و سام معرفي ميكند و شيخ عبدالله كه ضدايران است. مسيحي ها و يهودي ها هيچ نقشي در اين فيلم نداشتند. اگر هم داشتند مسيحي هاي قلابي و افراطي بودند نه مسيحي هاي واقعي، ارامنيان و آشوريان.
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    یریدون لیطفووا نورالله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون 8/صف
  • حاج عباس ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    مرگ شیطان و اعوان و انصارش نزدیکه واسه همین جیغ و داد میکشه و فحاشی میکنه...لعنت خدا بر شیطان
  • حامد ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    به نظر بنده بهتر است فيلم راديد نميدانم چرا مسلمانان برا يهود و وهابيت فيلم درست نميكنندچرا تا يك فيلم بر ضد شيعه درست ميشود مامسلمانان خونمون به جوش مياد به نظر من بايد تا قبل از اينكه اين فيلم درست بشه همه صهيونيسم و تمامي امريكايي هاي خائن را با رمز محمد رسوا الله (ص) زير پاهايمان له كنيم
  • محمود ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    خدا رو شکر همچین افرادی هم پیدا میشن که به دنبال ترویج دین حق یعنی دین حضرت محمد (ص) باشند. خدا کنه که ما هم لیاقت پیدا کنیم و از یادان امام زمان (عج) باشیم و بتوانیم با امثال این تری جونزی ها مقابله کنیم. یا علی
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    ببخشیدا...بیشعوری دیگه
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    ببخشید، اسم فیلم برائت از مسلمانان نیست، بلکه "حماقت مسلمانان" هست، چرا اسم رو بی خود می نویسید. اگر دوست ندارید، اصلا نگید اسم فیلم چیه.
  • هادی ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    سکوت هر مسلمان خیانت است به قران بر محمد وال محمد صلوات
  • ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    عوامل آمریکا شما آخر نفستونه تویی هم که نوشتی اسم فیل رو درست بنویسن تو هم ابله تر از اونایی اگه خون مادر مسلمانت تو رگهاته یه تکونی به خودت میدادی مرگ بر آمریکا و هرچی آمریکایی صفت و صهیونیسته یا محمد یا علی یا فاطمه یا حسن یا حسین یا ابولفضل رمز ماست اینو اون آمریکا و اسراییل فهمیدن و دارن دست و پا میزنن
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    تو احمق باید ایرانی و مسلمان نباشی که احمقتر از آمریکایی ها هستی
  • sara ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    خاک تو سرت کنن واقعا وحشی خودتی حیوون
  • سید جواد ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    آمریکا و عواملشش دارن تو لجنی که خودشون درست کردن دست و پا میزنن یه عده که دنبال اسم درست فیلمن مواظب باشن لجنی نشن ان حزب الله هم الغالبون
  • سعید ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    فضای سایبری یک فضای مهم در تبلیغ است. چرا باید این نظر نمره منفی بگیرد؟ با یک سرچ کوچیک میشه لوگوهای این مصیبت را پیدا کرد. کسانی که آدرس دارند بذارند برای استفاده. یا علی
  • کیانوش ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    من خودم از سایت استفاده میکنم. لوگو های متنوعی گذاشته.
  • ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    خانم ندا شما هم چون خانم هستی مودبانه صحبت کردین ؟بقیه که وجود مبارک بیامبر(ص) را بهونه فحاشی و هتاکی و توهین به این و اون قرار دادند واقعا مومن بی ادبه؟ وقتی اینجا این حرفارو میگن بیرون دیگه الله اعلم
  • ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    اميدوارم بتونيم هنرمندانه جوابشون رو بديم
  • نصیر ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    شما مثلا مسیحی های واقعی!!!!! در این دنیای مسیحیت تحریف شده در زمان ظهور وقتی عیسی مسیح علیه السلام پشت سر امام زمان ولی الله فرزند فاطمه و علی (ع) نماز خواند خواهید دانستد چه خبره....
  • ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    رویای اتحاد شیعه و سنتی و حتی وهابی ممکن هست روزی واقعی بشه!!!؟
  • نصیر ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    تا امثال تو هستند خدا و پیامبران و امامان معصوم و همه بنده گان صالح او ظلم و توهین میشه بنده شیطان مغرور و رانده شده از درگاه خداوند
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    فیلم 5 میلیون دلار خرج داشته..... فیلم های هالیوود زیر 50-60 میلیون دلار خرج نمیکنن!شاید با حمایت بوده اما خیلی پیچیده نیست
  • ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    لبیک یا محمد(ص) لبیک یا حسین(ع) لبیک یا مهدی (ع) یا علی (ع)مقتدای ما تویی چشمشون در بیاد انشا...
  • yaser ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    salam che khabar? :D
  • yaser ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    avid chand salete? fekr konam kam bashe chon hamchin esmi man ta be hal nashnide budam.shayad jadide
  • yaser ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    dar ajabam ke ta behal natunesti javabeto begirir :D
  • engineer ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    در چنین مواردی که سرنخ ها به آمریکا ختم می شود فقط یک کار را باید جدی و بدون مسامحه انجام داد و آن کشتن آمریکایی ها در کشورهای مختلف
  • shervin ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    امریکا خییییییلی احمق است که چنین فیلم توهین امیزی در رابطه با پیامبر اعظم ساخته... .واقعا خدا جای حق نشسته انشاالله خدا جوابشونو میده. اینو بدونید که ماساکت نمیییششیییننیییممم... .
  • mhz ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    فقط می تونم بگم که هر مسلمونی که تو این روزا با این همه دلیل و مدرک حق رو از باطل تشخیص نده بلند نشه و از خدا نخواد از ته قلب فریاد نزنه و برای امامش کار نکنه لیاقت داشتن امام زمان(عج) تا ابد نداره مسلمونا باید بدونن که این سربازای شیطون و صهیونیستها می خوان با قبح شکنی بلایی رو که به ارزشو اعتبار حضرت عیسی (ع) بین مسیحیا اوردن رو به سر حضرت محمد(ص) بیارن ولی به امید همون خدایی که این پیامبران عزیز رو افرید پیروزی با اهل محمده پس دست به دست هم بدید تا با نابودی سربازان شیطون دل خونی اقا رو شاد کنیم...
  • ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    1- فیلم نه تنها ضد شیعه بلکه ضد اسلامه چون اگر غیر این بود غیرت مردم مسلمان کشورهای سنی نشین رو اینقدر بجوش نمی آورد 2 دیدن فیلم سراسر تهین به پیامبر چه سودی برای شمای مسلمان دارد بجای این حرفها بگو مرگ بر آمریکا
  • ramin ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    مرگ بر اسرائیل غاصب مرگ بر آمریکا خدا تمامی اسرائیلها غاصب و بی دیت را هلاک کنه تا آرامش ابدی به این دنیا بازگردد تا اسرائیل هست جنگ و خون ریزی ادامه دارد
  • امیر ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    بابا من نمی دونم این فیلم چه ربطی به دولت آمریکا داره؟؟؟؟؟ آخه شما همچین می گید 5 میلیون دلار انگار تحلیلتون توسط فردی صورت گرفته که هیچ اطلاعی راجع به سینما و فیلم سازی نداره، بهتره یه نگاه به هزینه فیلم سازی در هالیوود بندازید که متوجه بشید فیلمی با سرمایه 5 میلیون دلار چه فیلم کم هزینه و بی ارزشی هستش. باز هم به نظر من این فیلم ربطی به دولت آمریکا نداره، چون آنها چیزی به نام وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی ندارن که بر تولید و پخش فیلم نظارت داشته باشد و فیلم سازی با توجه به قانون اساسی آمریکا آزاد و غیر دولتی (مانند تمام چیزهای دیگر) می باشد. با تشکر
  • حسین ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن
  • محسن ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    لعنت خدا بر این دشمنان رسول خدا اما اینا نشانه موفقیت ما مسلمانهاست خدا مولایمان را برسان تا این حق مسلمانان ار بستاند
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    در احكام اسلام، كسي كه نقل كننده اهانت به معصوم باشد در حكم همان اهانت كنندگان است. اصلاً سزاوار نبود كه محتواي اين فيلم را مورد اشاره قرار دهيد. لطفاً هر چه سريعتر اين مقاله را حذف كنيد. كه مرتكب گناه بزرگي شده ايد.
  • پرستو ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    سلام یه نفر نوشته بود به دولت امریکا ربطی نداره اونجا ازادی هست می خوام بهش بگم شما هر چقدر پول میخوای بهت بدیم برو اونجا یه فیلم بساز و توش هلوکاست رو انکار کن اونوقت یه بلایی سرت میارن که متوجه بشی که حرفهای یه سری بی عقل رو قرقره نکنی و یه خورده فکر کنی .
  • محمد ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    لعنت خدا بر سازنده آن فیلم
  • ج س م ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    فقط یه عده آدمهای احمق دست به چنین عمل بی شرمانه ای می زنند که با این کار حماقت و رذالت خودشون را بیشتر نشون دادند و تنفر بیشتری را برای خودشون خریدند.
  • ج س م ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    فقط یه عده آدمهای احمق دست به چنین عمل بی شرمانه ای می زنند که با این کار حماقت و رذالت خودشون را بیشتر نشون دادند و تنفر بیشتری را برای خودشون خریدند.
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    راسو نباش...
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    لعنت خدا , فرشتگان ومسلمانان عالم بر آل سعود و آل خلیفه و وهابیون از خدا بی خبر که باعث گستاخی این وحوش آمریکایی و صهیونیستی شدند0 یا مهدی عجل00000
  • امان از جهالت ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    آمریکا به دنبال فروش سلاح خود است.
  • امین اسفندیار ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    چه سودی میبرند فیلم که بیننده ندارد 5 میلیون دلار هم خرج کردند چه عقده ای از اسلام در وجدشان شکل گرفته که دست به چنین کارهایی میزنند ؟!
  • ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    کدوم....؟ لا اله الا الله! چرا منفی داده!
  • ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    جاء الحق و زهق الباطل، ان الباطل کان زهوقا. باطل رفتنی است. به زودی صلوات بفرست.
  • ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    احسنت پشت پرده اهانت به رسول الله (ص) نيات پليد بسياری است .... الله اعلم
  • ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    آره والله، مشرق تحویل بگیر. خیلی پیشنهاد توپیه. به خدا اگه کار تبلیغاتی بشه روی این پیشنهاد، عجب چیزی میشه. الو مشرق، صدا میاد؟ الو الو؟
  • ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    محمد جان، سلمان زشتی رو که هنوز به درک واصل نکردند، چی میگی؟
  • ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    پودرت مي کنن .... تو آمريکا همه چيز دست یهودي هاست ...
  • ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    آقا مشرقه؟ الو الو؟
  • ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    روح امام شاد تودهنی به این صهیونیست ها زد که صدای این سیلی قرنها باقی می ماند خدا رهبر انقلاب را نگه دارد که راه امام را ادامه می دهد خدا لعنت کند خیانتکاران را که نفاق می کنند در جهان اسلام
  • ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    بابا تو که سواد نداری چرا سکوت نمي کني . در ضمن چرا از VPN استفاده مي کني مي ترسي پيدات کنن....
  • ناشناس ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    واقعا متاسفم که این امریکایی ها واسرائیلی های احمق با ادعای علمی که دارند اسلام عزیز را که زیباترین واخلاقی ترین دین عالم است را نشناخته اند و یا خود را به نفهمی میزنند.این اشخاص به جرم اهانت به یک دین یک ونیم میلیاردی باید مجازات شدید بشوند.
  • فاطمه ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    فقط مهدي مي تونه جوابشونا بده بس اللهم عجل لوليك الفرج
  • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    برو گم شو
  • محمد ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    0 0
    تا چشات کورشه امام خامنه ای عزیز هست
  • رضا ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    0 0
    يا رسول الله انت مولاي ، روحي بفداك
  • reza ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    0 0
    باتوجه به مشکلات اخیرکه برای امریکا واسرائیل غاصب پیش آمده وخودشان رادربن بست می بینند،مجبورند هراز چند گاهی دست به مقدسات ماانداخته تا مدتی خودشان را مشغول بکننداخرکارمابرنده این میدانیم لعنت خداوپیامبرخدابه تمام کسانیکه با اسلام به ستیزبرخاسته اند
  • mustafashabir ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    0 0
    لعنت خدا براي شيطان پرستان لعنتي امريكاه اوباما و سگهاي دگيش
  • وحید عباسی ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    0 0
    نمیدونم چی بگم فقط صاحب الزمان باید بیاد
  • امیر ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    0 0
    من نمیدونم تا کی قراه ما مسلمونا ساکت بشینیم و نگاه کنیم اخه مگه با تو خیابون اومدن و شعار دادن چیزی درست میشه پس کی میخواد این رگ غیرت باد کنه کی حتما باید به مرزامون تجاوز بشه تا یه کاری کنیم اگه اینجوری پیش بره باید منتظرتوهین های بعدی وبعدی باشیم خدایا من رو ببخش که بی غیرتم اینم به خودم گفتم که به شماها بر نخوره الله اکبر
  • Fakhteh ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    0 0
    Khoda lanateshoooon kone:(
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    0 0
    خدا لعنتشون کنه که اینقدر به پیامبر عظیم شعن ما اهانت میکنند. لبیک یا رسول الله...
  • کردار ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    بابا من نمیفهمم چرا اینقدر بی احترامی کردن به هم توی کامنتهای مشرق باب شده؟!!! خجالت بکشید ... بنده خدا گفت اسم فیلم اشتباه ترجمه شده... چرا بهش توهین میکنی؟
  • روشن ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    خدا عذاب سازنده و بانی وبازیگر ورضی به این عمل را زیادکند فراموش نکند چراغی که ایزد برفروز گر ابله پوف کند ریش وریشه اش بسوزد
  • ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    ممكنه متن صريح اين حكم را بنويسيد؟
  • ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    موافقم
  • سارا ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    تو با چه مدركي اين فيلمو به آمريكا نسبت ميدي؟
  • حميد ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    من اين فيلم رو محكوم ميكنم, اما بايد بدونيم كه عكس العمل بعضي از اين مسلموناي افراطي با كشتن يك عده آدم بيگناه وبي ربط به اين موضوع در ساختن اينچنين فيلمهايي بي تاثير نيست.
  • ترسا ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    از نظر من اینا همه حرفه عمل نداریم همین جوونای(مذکر) امروز ما اگه اعلام جنگ بشه حاضر میشن از دوست دخترای رنگارنگشون بزنن برن جنگ یا مونث هامون همین راهپیماییش برن 3 ساعت جلو آینه ان که موهاشون و کدوم حاتی کنن بهشون بیاد بعد اومدیم میگیم جنگ جنگ تا پیروزی من که چشم آب نمیخوره کسی کاری بکنه جز چهار تا کلام حرف بی عمل ما همه همینیم یا از مال و منالمون دل نمیکنیم یا از عشقای آبکیمون
  • مرتضی ربانی ازهمدان ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    0 0
    بسم رب الشهدا وعلیین بنده ازاین فیلم بی اطلاع هستم ولی اصلا این حرف بازیگر های این فیلم قابل قبول نیست وباید اقدامات جدی تری درسازنده این فیلم گرفته شود کدام عقل سلیمی قبول می کند که شخصی دربدترین فیلم های آمریکا بازیگری کند بعد بگوید اشتباه شده این ملت امریکا باید بداند که دربرابرجها ن بازی کردن کار ابلهانه ایست.
  • فاطمه ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    0 0
    اشهدان محمدرسول الله به امید روزی که با ظهور حضرت مهدی (عج) زمین از وجود پلید این به اسم انسان ها ، پاک شود ! اللهم عجل لولیک الفرج الهی آمین
  • فاطیما ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    0 0
    اگه قرار باشه ما هم امریکایی ها را بکشیم پس دیگه چه فرقی با خودشون داریم.
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    0 0
    اسكل همون رومانيائي ها هم يهودي بودند
  • شاهو ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
    0 0
    بااین کارامیخوان چیرو ثابت کنن؟به قول ما کردها دریابا دهان یه سگ کثیف نمیشه
  • حاج توحید ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
    0 0
    خوووووووووووووووووووووووووووووووووب بود
  • علی ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    0 0
    لعنت خدا بر صهیونیسم درود خداوند بر پیامبر مهربانیها حضرت محمد مصطفی صل الله علیه و آله و سلم
  • علی ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    0 0
    لعنت خدا بر صهیونیسم درود خداوند بر پیامبر مهربانیها حضرت محمد مصطفی صل الله علیه و آله و سلم
  • ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    0 0
    شهادت میدهم محمد بنده وفرستاده خداست خوب بود
  • فاطمه ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    0 0
    ومکرو ومکرالله والله خیرالماکرین خدا لعنتشون کنه باید ما هم مبارزه کنیم تبلیغات چهره به چهره بهترین راهه ما نباید بیکار بشینیم از همین کسانی که در اطرافمونند باید شروع کنیم. برای آگاهی مردم وزنده کردن روحیه مبارزه با کفر در بین مردم باید تبلیغ بشه واین وظیفه ی همه ی ماست
  • علی ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    0 0
    با سلام بر سینه بی تاب شده تاب نیامد ظلمت همه جا پر شده مهتاب نیامد آقا جان تا کی چشم انتظاری تا کی صبر در برابر این همه ظلم بیا ای عزیز زهرا بیا . اللهم عجل لولیک الفرج
  • زینب ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    0 0
    ان الله و الملائکه یصلون علی النبی یا ایها الذین آمنوا صلو علیه و سلموا تسلیما
  • صديقه ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    0 0
    من منتظرم خود حضرت محمد(ص) از دينشون دفاع خواهند كرد وهمه مخالفان را به سزاي اعمالشان مي رسانند
  • منتظر ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    0 0
    یاحمیدبحق محمد یاعالی بحق علی یافاطربحق فاطمه یامحسن بحق الحسن یاقدیم الاحسان بحق الحسین عجل لولیک الفرج عجل لولیک الفرج عجل لولیک الفرج
  • شبنم ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    0 0
    الهم صل علی محمد و آل محمد
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    0 0
    چقدر بد ...!
  • khakhs ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    0 0
    وقتی بچه بودم مامانم خیلی از اماما پیامبرا برام میگفت یکی از داستانایی که برام تعریف کرد وجود کل جهان به خاطر پنج تن بود. دبیرستان که بودم رفتم کلاس نجوم اولین چیزی که یادمون دادند به وجود اومدن دنیا به وسیله پنج نور بود. حالا فگرشو بکن یه عده بی سروپا همه چیزو زیر سوال ببرن همش هم دم از ازادی میزنن اگه ازادی اینه که به مقدسات هم توهین کنیم میخوام هیچ وقت ماها نداشته باشیم
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
    0 0
    فقط میخوام بگم مرگ بر امریکا واقعا خجالت اوره مگه کارو زندگی ندارن از چی میترسن!!!! ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این فیلمارو میسازن چون از اسلام میترسن که مردم چشمشون باز نشه حقیقت دین اسلام وخدارو ببینن .یا مهدی بیا
  • زکیه ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
    0 0
    صبر تا کی ؟
  • سعید ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
    0 0
    همه حرفاشون دروغه حالا کارشون به جایی رسیده به مقدساتمون توهین میکنن
  • رها ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج بیا مهدی و با شمشیر قهرت ریشه تمام ظلم و کفر را ریشه کن کن
  • زیبا ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
    0 0
    خبرو شنیده بودم اما تابلو هست که بازیگرا دروغ میگن - یا مثلا این سرانی که به تصویر کشیدین- اینا باهاشون برخورد نشده - در رابطه با نظر یکی از دوستان - ماجوونای ژیگول و دخترای مو فشنم قد خودمون ناموس داریمو حالیمونه کی هستیمو چی می پرستیم
  • پيمان ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
    0 0
    فقط ميخوام بگم مهدي بيا مهدي بيا
  • مصطفی ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۷
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج ـ مرگ بر آمریکا و اسرائیل ان شاء اله امام زمان (عج) ظهور خواهند فرمود و ریشه این انسانهای از خدا بی خبر را از هستی قطع خواهند کرد و به سزای اعمالشان خواهند رساند .
  • شمسعلی دشتیاری ریک ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    0 0
    پیامبر اکرم برای تمام انساهای کره زمین شناخته شده ایشان ضمن پیامبر برکزیده خداوند هستند بلکه یک دانشمند و آگاه از تمامی علوم عالم بودند به نظر بنده دشمنان اسلام می خواهند بعضی از پیروان پیامبر را ناراحت کنند همه ما پیامبر را میشناسیم ما نباید زیاد به این موضوع اهمیت بدهیم
  • حمید ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
    0 0
    سلام پس از ساخت این فیلم قدرت و همبستگی تمامی مسلمانان جهان برگستره گیتی به نمایش درآمد.
  • یک انسان ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
    0 0
    خاک بر سر بی غیرتت کنن الاغ معلومه کی وحشیه.
  • محيا ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    0 0
    اخر علقبت اينا ديدنيه.......... ........خدا لعنتشان كند
  • محمد ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    0 0
    اونا بااین کارشون مسلمانان راباهم اتحاد کردند
  • فرزاد ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    0 0
    اللهم عجل لوليك الفرج آمين يا رب العالمين.
  • احمد ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
    0 0
    بنظرمن اونابااین کارشون همه ی مسلمانان جهان راعلیه امریکا بسیج کردند... الهم عجل لولیک الفرج
  • افسانه ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    لعنت خدابه اینجورآدمها.هرروزبهدازنمازم نفزینم پشت سراین آشغالاست
  • مهدی ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    خدا:کفار در جنگ باشما ترس در دل دارن وباهم متحد نیستند و در جنگ پشت یک یگر را خالی می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس