حماس: تجاوزات صهیونیست‌ها به غزه افزایش بی‌سابقه دارد

سخنگوی حماس با بیان اینکه اشغالگران امروز در اوج تجاوز قرار دارند، گفت که دشمن صهیونیستی در این جنگ فریبکاری بی‌سابقه‌ای را اجرا کرد.

به گزارش مشرق، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت حماس بامداد چهارشنبه گفت: «تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه به شکلی بی‌سابقه در حال افزایش است».

قاسم در مصاحبه با شبکه «الجزیره» توضیح داد: «امروز، اشغالگران در اوج تجاوز قرار دارند و عامدانه غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد».

وی با بیان اینکه دولت آمریکا هم موضع تل‌آویو را کاملا اتخاذ کرده، اظهار داشت: «به نظر می‌رسد که شورای امنیت قادر به اتخاذ تصمیمی نیست که دشمن را ملزم به توقف تجاوز کند».

سخنگوی حماس در ادامه افزود: «دشمن صهیونیستی در این جنگ فریبکاری بی‌سابقه‌ای را اجرا کرده است».

از سوی دیگر، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بامداد چهارشنبه گفت که نظام درمانی این منطقه به فروپاشی کامل رسیده و از امروز دیگر نمی‌توانند هیچ خدماتی در بیمارستان‌های نوار غزه ارائه کنند.

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در تاریخ هفتم اکتبر که منجر به هلاکت حداقل ۱۵۰۰ صهیونیست و زخمی شدن نزدیک به ۵۰۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

طبق آمارهای وزارت بهداشت فلسطین، تعداد قربانیان تجاوزات همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به مردم در نوار غزه و کرانه باختری به بیش از ۵۵۰۰ هزار شهید و بیش از ۱۵ هزار مجروح رسیده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس