انفجار خودروهای صهیونیست‌ها در جِنین توسط مقاومت

سرایا القدس اعلام کرد که در حین مقابله با یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و اردوگاه جنین، خودروهای اشغالگران را با دستگاه‌های انفجاری هدف قرار داده است.

به گزارش مشرق، شبکه «الجزیره» بامداد چهارشنبه گزارش داد که رژیم موقت صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری یورش برده و با مبارزان مقاومت فلسطین درگیر شده است.

گردان جِنین، زیر مجموعه «سرایا القدس» (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) نیز دقایقی بعد، از منفجر کردن خودروهای نظامی صهیونیست‌ها در یورش به کرانه باختری خبر داد.

گردان جنین توضیح داد که رزمندگان مقاومت با استفاده از چندین دستگاه انفجاری، خودروهای اشغالگران را هدف قرار داده و با آنها درگیر شدند.

به نوشته خبرگزاری «شهاب»، در این بیانیه آمده است: «مجاهدان ما در محور الهدف با گلوله‌های سنگین به نیروها و خودروهای دشمن اسرائیلی حمله کردند».

بر اساس گزارش‌ها، همزمان با قطع برق در اردوگاه جنین، منطقه الهدف و وادی برقین، صهیونیست‌های تروریست نیروهای کمکی با همراهی تعدادی بولدوزر به کرانه باختری اعزام کردند.

گردان جنین همچنین خبر داد که آمبولانس‌های سازمان اورژانس رژیم کودک‌کُش صهیونیستی در ایست بازرسی نزدیک این اردوگاه، در حال انتقال نظامیان مجروح صهیونیست به بیمارستان هستند.

پیش از این، بامداد یکشنبه بود که جنگنده‌های رژیم اشغالگر به مسجد «الانصار» و منزل مجاور آن در اردوگاه جِنین حمله کردند که چند شهید و مجروح برجای گذاشت.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    از این فیلم شما خودت چی می فهمی!!؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس