میرحسین

روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: روزنامه هم‌میهن در نوشته‌ای به قلم احمد زیدآبادی خاطر نشان کرد: «تشکل‌ها و چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب در محکوم کردن و تقبیحِ شدیداللحن حملات هوایی ارتش اسرائیل به مراکز غیرنظامی و ساختارهای زیربنایی دولت خودخواندۀ حماس در نوارغزه با رقبای اصولگرای خود همراه شده‌اند و در حمایت از تشکیلات حماس چیزی از آنان کم نمی‌گذارند.

در بیانیه‌های احزاب اصلاح‌طلب و اظهارنظرهای سران آنها، به جز موارد انگشت‌شماری که گونه‌ای تحفظ نسبت به برخی جنبه‌های عملیات طوفان‌الاقصی نشان داده شده است، حتی نوع به‌کارگیری واژه‌ها تفاوت چشمگیری با ادبیات رقیب اصولگرا ندارد، به‌طوری ‌که گاه تصور می‌شود همۀ آنها از یک مرکز صادر شده‌اند.

آنچه این همگرایی را در چشم ناظران پررنگ‌تر می‌کند، انتقاد برخی محافل هر دو جناح از سکوت محمود احمدی‌نژاد در برابر جنگ غزه است. احمدی‌نژاد که روزگاری با نفی هولوکاست، خود را در صف مقدم کارزار نفی موجودیت اسرائیل قرار داده بود، اکنون در برابر جنگ غزه به‌طور اسرارآمیزی سکوت اختیار کرده است... نکتۀ توجه‌برانگیز در این میان این است که میرحسین موسوی رقیب سرسخت احمدی‌نژاد در انتخابات ۸۸ نیز از اعلام موضع در برابر جنگ حماس و اسرائیل در نوارغزه خودداری کرده است. قاعدتاً سران حکومت از احمدی‌نژاد که همچنان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است در مقایسه با موسوی که با گذشت حدود ۱۳ سال از انتخابات همچنان در حصرخانگی به سر می‌برد، انتظار متفاوتی دارند. موضع‌گیری قاطع علیه اسرائیل و دفاع از حماس، اگر هم به معنای حمایت بی‌چون‌وچرا از سیاست منطقه‌ای جمهوری اسلامی تلقی نشود، نوعی ابراز وفاداری به چارچوب کلانِ نظام را بازتاب می‌دهد. از این جهت سکوت موسوی اگر به علاقۀ او به فاصله گرفتن از چارچوب مذکور نیز تعبیر شود، با دیگر مواضع اخیر او ناهمخوانی ندارد، اما علاقۀ مشابهی از سوی احمدی‌نژاد، عملاً او را در کنار مخالفان یا منتقدان نظام قرار می‌دهد. گذشته از این ماجرا، اصلاح‌طلبان و اصولگرایان ضمن محکوم کردن اسرائیل و حمایت از حماس، موضع خاصی در مورد چگونگی مواجهۀ جمهوری اسلامی با جنگ غزه مطرح نکرده‌اند. این نیز به نوبۀ خود بر همگرایی آنها می‌افزاید چراکه ظاهراً هیچ‌کدام شور و شوقی به درگیر شدن مستقیم در جنگ از خود نشان نمی‌دهند».

چند نکته درباره نوشته روزنامه هم میهن قابل توجه است. نخست این که نویسنده از جمله کسانی است که به خاطر نوشته‌اش در جانبداری از اسرائیل، موجب تعطیلی روزنامه عبدالله نوری (خرداد) در دو دهه قبل شد. ثانیا همگرایی دو جناح در موضوع فلسطین، معطوف به سیاست کلان نظام و مبتنی بر ارزش‌های والای اسلامی و انسانی، و خبر خوبی است که قطعا به مذاق پادوهای اسرائیل خوش نخواهد آمد. فراموش نمی‌کنیم که برخی غربگرایان مدعی اصلاحات ظرف ۱۴ سال گذشته، در ماجرای فتنه سبز سنگ کارفرمایان صهیونیست آشوب را به سینه زدند و شعار نه غزه نه لبنان دادند و پس از آن هم سرکوب فتنه آمریکایی- صهیونیستی داعش در عراق و سوریه را تخطئه کردند. برخی از این عناصر (از جمله رمضانپور معاون وزیر ارشاد در دولت خاتمی) پس از فرار از کشور، در شبکه‌های صهیونیستی مانند اینترنشنال دور هم جمع شدند تا بانی تجزیه‌طلبی و آشوب‌افکنی شرورانه در پاییز سال گذشته باشند.

ثالثا احمدی‌نژاد اگر همچنان بر حرکت در مسیر عقبگرد و ارتجاع اصرار کند، به همان انحطاطی کشیده خواهد که سران فتنه (موسوی و خاتمی) سقوط کردند. موسوی هم زمانی نخست‌وزیر و مدعی خط امام و مبارزه با اسرائیل بود اما جاه‌طلبی و اسیر شدن در حلقه عناصر نفوذی و پذیرش نقش‌آفرینی در نقشه سرویس‌های بیگانه او را به مهره‌ای دون‌پایه و سوخته تبدیل کرد که بسیاری از حامیان دیروزش از او برائت می‌جویند و دیگری اعتنایی به وی ندارند. او بانی فتنه‌ای شد که طی آن به تبعیت از طراحی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، شعار نه غزه نه لبنان داده شد. این در حالی بود که موسوی پیش از آن با حسن‌ظن و بزرگواری نظام، در مجمع تشخیص عضویت داشت.

رابعا انزجار از رژیم نامشروع و کودک‌کش صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین، همچنان که راهبرد متعالی جمهوری اسلامی است، اقتضای وجدان و شرافت انسانی هم هست و کسانی که به این رویکرد انسانی نپردازند، خود را در مظان اتهام قرار می‌دهند و سقوط شخصیتی را عیان می‌کنند. البته از آن جمله است مدیر مسئول روزنامه هم میهن که در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرد و روزنامه‌اش هم مواضع دوپهلو در پیش گرفت. این در حالی بود که وی اردیبهشت ۹۶ در ستاد انتخاباتی روحانی در اصفهان ضمن تخطئه مدافعان حرم گفته بود: «غیرت دینی آیا این است که به اسم حالا دفاع از حرم و این‌ها، آقا جان ما هم دلمان می‌خواهد در سوریه و لبنان و یمن صلح برقرار شود. دفاع از مظلوم شود. ولی آیا فقط با پول دادن و اسلحه خریدن و کشتن و زدن حاصل می‌شود؟ مگر جوان‌های عزیز را از سر راه آوردیم همین طور بفرستیم تا شهید شوند. چرا مردم باید کشته بشوند؟». براستی اگر شجاعت مدافعان حرم نبود، آیا امروز ملت ما با جنایات داعش و صهیونیست‌ها دست به‌گریبان نبود؟

خامسا جمهوری اسلامی در موضوع جنگ غزه نه بیطرف است و نه منفعل و بی‌تحرک و در گستره‌ای از فعالیت‌های ضروری، در حال حمایت همه‌جانبه از ملت مظلوم غزه و رزمندگان مقاومت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 84
  • در انتظار بررسی: 34
  • غیر قابل انتشار: 30
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    17 5
    محمود بیدار شو... چکار داری با خودت میکنی مرد ؟ ما تو را با شعارهای ضد صهیونیستی میشناختیم ... ما تو را با پیروی از ولایت میشناختیم ... ما تو را با کار و تلاش خستگی ناپذیر برای مردم میشناختیم ... ما تو را به سادگی و شفافیت میشناختیم ... ما تو را حامی مظلومان میشناختیم ... بیدار شو مرد ...
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      1 2
      اون از اول بیدار بود ولی ما خواب بودیم که فریب شعارهایش رو خوردیم - با شعارهای فریبنده اش مردم را گول زد - ماهیتش همین است و جز این نیست - اختیارش دست مشاعی وابسته به انگلیسه
    • ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      2 1
      حامیان دوجناح و حامیان صهیونیستها ، آقای احمدی نژاد را آنقدر اذیت و آزار دادند که صحبت نکردن بهتر است . گرچه دل و قلب احمدی نژاد با آرمانهای غزه و حماس و فلسطین است و حرفهای گذشته اش را فراموش نکرده و متعهد به آنها می باشد . اگر یادتان باشد شیمون پرز به سربازانش در ایران دستور داد تا وجهه احمدی نژاد را تخریب کنند تا همه احمدی نژاد را تنها بگذارند . کمی فکر کنید چه بلایی سر این مرد و فرزند ملت در اورده شده که سکوت پیشه کرده .
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 2
    همگرا؟؟؟!!!
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    3 2
    سران فتنه؟!!
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      3 5
      فتنه هاشمی بود و اصحابش خاتمی بود و اصحابش موسوی و کروبی بودند و اصحابش
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    8 2
    تو کشورهای عربی و غربی طوفان حمایت از زنان و کودکان مظلوم بی دفاع فلسطین برپا شده.چقدر میخواد آدم پست باشه و سکوت کنه
  • راجی از سه راه جوبشور IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    4 4
    وای حالا چه شخصیت های برجسته ای هم هستند. دنیا و خاورمیانه منتظر اظهار فضل و نظرشان هست وگرنه کارهای جهان همه قفل میشوند. یکی که یک نقاش و ایضا سیاستمدار ورشکسته و دیگری هم یک سر لج افتاده بخاطر رد صلاحیت مکرر. دو انقلابی پشیمان (بلکه از اول هم نبودند و ادا در می آوردند)
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    95 60
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
    • DE ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      10 7
      هر وقت مثل احمدی نژاد ۲ میلیون دستگاه مسکن برای مستضعفین ساختید، بعد حرف بزنید
    • قریشی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      1 6
      وجدانا این موسوی صهیونیست مسلک رو دوباره زنده نکنید، ملت ما از دست این افراد ضد ولایت و منحرف کم ضربه نخورده . بذارید در همون قفس فعلی باقی بمونن ... مرگ بر ضد ولایت فقیه
    • SE ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      6 5
      ورگ بر اصحالات مرگ بر سرداران چاپندگانی
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    5 5
    اونا فقط بلدن ضد اسلام و جمهوری اسلامی بیانیه بدن. تاریخ گذشته های بی مصرف کپک زده.
  • ضیا IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    14 2
    حالا آنهایی که سکوت نکرده اند چه کمک موثری به مردم غزه کرده اند - بجز سخنرانی و تویت و راهپیمایی در خیابانهای تهران و کشور و در ضمن اعلام آمادگی برای اعزام به غزه در صورت تایید مقامات ( البته بدونه هیچ گونه آمادگی رزمی )
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 2
    عالی رتبه ترین مقامات ج ا ا سالها پیش این تروریستهای کودک کش رو می شناختن و به تمام دنیا ذاتش رو نشون میدادند.حالا دیگه همه مردم دنیا این غده رو دیدن.جای در دنیا نیست که بر علیه شون راهپیمایی نکرده باشند..
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    8 6
    چرا احمدی نژاد بایددرمورداسرائیل حرف بزنه بنده خداهرکاری کردجلوش روگرفتین کاندیدشدچپ وراست ردصلاحیتش کردین ولی حالاکه میبینین درموردفلسطین به حمایت احتیاج دارین افتادین دنبالش که چرا حرف نمیزنه
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    5 7
    اگر این ها چیزی می گفتند باید تعجب می کردیم
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 4
    جناب برای قدرت هر کاری میکنه
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 2
    خخخخخخخخخخخخخخخ مهره های سوخته.
  • محمد IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    5 1
    مشکل اینجاست که رسانه ها آقای احمدی نژاد رو سانسور می کنند. همین الان نظراتی که من در این باره میدم شما تایید نمی کنید. مشت نمونه خروار است و ایشان در دایره تنگ نظری دیگران قرار دارند
  • Reza IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 6
    هر دو تا فرزندان شیطانند..شک نکنید.
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 3
    اینها عددی نیستن که بخوان بیانیه بدن.در ضمن فعلا ما هم فقط در حد همون بیانیه داریم کمک میکنیم و اون بیششرفها بمبها رو رو سر مبارزا میریزن.یه کاری بکنین.با بیانیه دادن چیزی درست نمیشه.با صهیونیستا مثه خودشون رفتار کنین
  • حسین IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 1
    احمدی نژاد که خودش هست،مهندس موسوی رو هم که حصر کردین به سختی به رسانه ها دسترسی داره.
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 3
    احمدی نژاد و امثال او به فکر خودشون هستند. به قول خود آخوندها که میگن چراغی که به خانه رواست به‌ مسجد حرام است
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 3
    ایران را خواهیم ساخت بدون وجود شما
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 0
    موسوي بنده خدا كه حصره
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 0
    باید به همه چبز شک کنیم.
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 0
    به عمل کار برآید به سخنرانی و انشاء خوانی نیست.
  • CA ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 3
    چندین سال پیش گفته میشد اقای اح نژاد ریشه یهوی داره و انوسی هست خیلی از طرفدارش هم شاکی میشدند ولی انگار دروغ و شایعه هم نبوده .بهتره بهش بگیم انوسی نژاد
  • هاتف IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 4
    اینان همان خوارج زمان حضرت علی (ع) هستند. شیاطین سر به مهر و سجود
  • غفار IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    25 1
    با محكوم كردن جيري درست نميشود اكه أقايان جرات دارند خودشان جلوتر ار همه بشتابند بسوي كمك به فلسطين
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 2
    آقا این ۲ تا را صادر کنید
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 2
    آقا این ۲ تا را صادر کنید
  • رستم ایرانی IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 3
    محم اح نژاد یا بهتر بگم محمود یک خودخواه مغرور است ضرر این از موسوی هم بیشتره
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 2
    آقا این ۲ تا را صادر کنید به تونلهای زیرزمینی غزه و معرفی کامل شوند به آنها یه انتخابات هم همانجا برایشان برگزار میکنند و اعدام انقلابی به نوبت ...
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 2
    آقا این ۲ تا را صادر کنید به تونلهای زیرزمینی غزه و معرفی کامل شوند به آنها یه انتخابات هم همانجا برایشان برگزار میکنند و اعدام انقلابی به نوبت ...
  • محسن IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 2
    اینها همه سرمایه اسرائیل هستن قرار نیست از خود حرکتی نشون بدهند اگر اعتراض کنند به کار فرما ی انها برمخورد
  • DE ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 0
    مردم اجازه ندارند وگرنه ....
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 1
    آقای احمدی نژاد در همایش معاون دانشگاه علم و صنعت مواضع خودش رو اعلام کرد. ایشون کابوس اسرائیله فراموش نکن مشرق .
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      0 0
      عجب و البته کابوسی برای مردم وطنی هم هست....
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 1
    پاینده باد ایران
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 0
    پاینده باد ایران
  • غلامرضا عالیشوندی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    4 9
    اینم داش محمود خودتون
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    8 4
    ایران خودش رو خراب کرده بیچاره این جنگ شوخی بردار نیست چونکه تمام ابر قدرت های دنیا پشت اسرائیل ایستادن
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      1 1
      اصلا بزنی اسراییل را نابود بهتر نیست کامل دیگه یهود جرات نکنه برگرده اونجا
  • 44 IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 2
    بیشتر لای منگنه ش بزارین.در راه بی بازگشت قرارشون بدین.
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    3 4
    آخه احمدی نژاد و موسوی مثلا چه شخصیت های برجسته و کارآمد و مهمی هستند که بخوان موضع بگیرم یا نه؟ چرا الکی برخی آدم ها رو بزرگ می کنیم؟؟؟
    • عباسعلی FR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      5 0
      منظورت چیه؟ رئیس چمهور ایران و نخست وزیر ایران از کی بی اهمیت شدند؟؟؟ قبل از انقلاب که خیلی مهم بودند.
    • عباسعلی FR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      1 0
      منظورت چیه؟ رئیس چمهور ایران و نخست وزیر ایران از کی بی اهمیت شدند؟؟؟ قبل از انقلاب که خیلی مهم بودند.
    • عباسعلی FR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      0 0
      منظورت چیه؟ رئیس چمهور ایران و نخست وزیر ایران از کی بی اهمیت شدند؟؟؟ قبل از انقلاب که خیلی مهم بودند.
    • عباسعلی FR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      0 0
      منظورت چیه؟ رئیس چمهور ایران و نخست وزیر ایران از کی بی اهمیت شدند؟؟؟ قبل از انقلاب که خیلی مهم بودند.
    • عباسعلی FR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      0 0
      منظورت چیه؟ رئیس چمهور ایران و نخست وزیر ایران از کی بی اهمیت شدند؟؟؟ قبل از انقلاب که خیلی مهم بودند.
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      0 4
      اینا شخصیتهای برجسته ای نیستن
  • هومن IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 1
    آخرش چی متاسفم برات خب چرا احمدی نژاد سکوت کرده پس کو جوابش
  • زمانی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 0
    پروردگارا به خون شهیدان دفاع مقدس به اه و ناله مظلومان و محرومان قسمت میدم نزار منطقه. رو به آتیش بکشن نزار زن و بچه و زندگی مردمو به خاک و خون بکشن
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 0
    احمدی نژاد منتظره تا دست پر اظهار نظر کنه ظاهرا هنوز از لحاظ اطلاعاتی به جمع بندی نرسیده - ناگفته نماند احمدی نژاد رفته بود گواتمالا جایی که اسپانیایی ها نسل کشی کرده بودن - دید احمدی نژاد جهانیه - اگر بهش گیر ندن میتونه نماینده خوبی برای ایران باشه
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 1
    طلحه و زبیر زمانه
  • خ IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 1
    این دوعضو یا جناح منافع ملی را درنظر دارند
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 0
    اینا آخه یادشون نمیاد
  • علیرضا IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 3
    خواهشا این دو در ذهن مردم مرده اند پس ما را بیاد ارواح ید یمن نیندازید
  • 986 IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 3
    بی چشم وروها
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 1
    وی اصالتا از نژاد یهودی است شک نکنید لهجه و فیزیک بدنی اش این را می‌گوید
  • زیر0 IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 0
    به‌قول‌قدیمیا‌زمستون‌میرروسیاهی‌به‌‌ذغال‌میماند
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 1
    جالبه احمدی نژاد و چسبوندین به موسوی ! اون همون کسیه که قضیه هلوکاست رو مطرح کرد چپ و راست شروع کردن به زدنش.
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 0
    شرق و غرب نابود است
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 0
    برید جلو، خدا با ماست...
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 2
    جالبه که دو آدم بی ارزش رو در این اخبار اهمیت می دید
  • یه بازنشسته IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 0
    من نمیدانم
  • صفدر مص. IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 0
    مانند ضرغامی و حیاتی و مرحوم اکبر رنگ عوض می کنن فقط هر کجا باد بیاد
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 0
    معجزه هزاره سوم .هاله نور .
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 1
    درود بر دكتر محمود احمدي نژاد
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 1
    شلوغش نکنید احمدی نژاد ضد هولو کاست و اسراییل است
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 0
    یهود و مسیحی همه شان کافرند?
  • محمد IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 0
    من کاری به مسئله سیاسی این موضوع ندارم اما از نظر احساس و دوست داشتن وطن وسر زمین ایران عزیزم صد درصدمیگویم نه تنها غزه ولبنان بلکه تمام کره خاکی تمام دنیا فدای ایران عزیزم شود اری وبله یک عده برای چاپلوسی وخود نمایی مخالف شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایرانمن صد درصد موافق این شعار هستم جان من و همه ایرانی از اول تا اخر فدای ایران
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 0
    کلا سکوت کردن نه درباره این موضوع فقط
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 1
    , خیلی.... هستند.
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    0 1
    تاریخ نشون داده که هر کس با ولی فقیه زاویه پیدا کرد سقوط خودش رو کلید زد
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    3 0
    ما حامی غزه و فلسطین هستیم
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    1 0
    انتظار دارین بیاد طرف شما رو بگیره ؟
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    3 1
    با زد و بند جلوی فعالیت هر دو رو گرفتن بعد انتظار دارن طرف غزه هم براشون بگیرن
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    2 2
    واقعا خاک دو عالم بر سر این دو تا به ویژه احمدی نژاد از موسوی که انتظاری نمی رفت
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    2 2
    درود بر احمدی نژاد و یارانش .
  • بهزاد IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    2 2
    درودبه احمدی نژادحامی واقعی
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 1
    قطعا دکتر احمدنژاد(عملگراهست)وحرفش(محواسرائیل)راپس نمیگیره،ولی مانده توش,چطوری میشه محوش کردوقتی درعمل وشعار اینقدر درداخل وخارج مغایرت هست!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس