کد خبر 1538828
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
علت تیراندازی صبح امروز در منطقه خزانه تهران

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عاملان درگیری در تهرانپارس پس از شلیک تیر هوایی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ امیر هوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از پایان درگیری دسته جمعی در محله تهرانپارس تهران و دستگیری ۵ عامل این درگیری خبر داد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به دستگیری عاملان درگیری محله تهرانپارس تهران گفت: روز بیست و هشتم مهرماه به دنبال اعلام درگیری دسته جمعی و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم و امنیت عمومی سریعاً ماموران عملیاتی کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه مأموران پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند تعدادی شرور با در اختیار داشتن سلاح سرد در حال درگیری هستند، افزود: بلافاصله ماموران وارد عمل شده و سعی در برقراری نظم عمومی داشتند که متاسفانه این افراد توجهی به دستورهای پلیسی نکرده و به مأموران حمله‌ور شده که مأموران با شلیک چند تیرهوائی ۲ نفر از متهمان را خلع سلاح و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: در این عملیات پلیسی یک قبضه سلاح سرد کشف شد و متهمان به کلانتری منتقل شدند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: بعد از انتقال متهمان به کلانتری، ۳ نفر به کلانتری مراجعه کرده و با مأموران درگیر شده و یکی از مأموران را مورد ضرب و شتم قرار داده اند که هر سه نفر دستگیر شدند.

سرهنگ امیری با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت عمومی به قاطعیت برخورد می شود، خاطر نشان کرد: هر ۵ متهم به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 0
    ایکاش پلیس این اراذل رو با تیر میزد ناقص العضو میکرد.
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      0 1
      خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...
  • رضا غیاثوند IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 0
    چجوری اومدن جلوی کلانتری درگیر شدن، قلم پاهاشون باید شکسته بشه بعدش با تیر باید میزدید، هر بار شهر شلوغ کردن چند ماه رفتم زندان اومدن دوباره همون آش همون کاسه، چرا نباید زن بچه ملت آسایش داشته باشن، ارازل اگه مرد بود از ملت و زن بچه مردم دفاع میکردن،
  • یحیی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 0
    چرا تیر هوایی ؟مخصوصا اون سه تایی که به کلانتری حمله کردند و مأمور زدند از ....ون دار بزنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس