کد خبر 1538790
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
پایان قدرت‌نمایی با سلاح سرد؛ عامل تخریب ۵ خودرو دستگیر شد+ فیلم

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که پس از تخریب خودروی شهروندان با استفاده از سلاح سرد قدرت‌نمایی می‌کرد.

به گزارش مشرق، روز بیست و نهم مهرماه خبری مبنی بر تخریب اموال شهروندان توسط یک موتورسوار در محله نازی آباد تهران به پلیس اطلاع داده شد.

بررسی های اولیه نشان از این داشت که فردی با استفاده از یک قبضه قمه اقدام به تخریب شیشه‌های پنج دستگاه خودرو و قدرت نمایی کرده بود که بلافاصله تیم عملیات کلانتری ۱۳۰ نازی آباد به محل اعزام شد.

با توجه به اینکه متهم قبل از حضور واحد گشت از محل متواری شده بود مأموران پلیس با بررسی فیلم‌های دوربین مدار بسته در محل وقوع جرم مشخصات ظاهری متهم را در اختیار کلیه عوامل گشتی قرار داده و طرح مهار اجرا شد و متهم کمتر از یک ساعت در حالی‌که با موتور سیکلت قصد متواری شدن داشت دستگیر شد.

سرهنگ علی قاسم‌پور رئیس پلیس پیشگیری تهران با اعلام خبر فوق اظهار داشت: این متهم ۲۰ ساله دارای سابقه شرارت در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر اخلال در نظم و امنیت و همچنین تخریب اموال شهروندان اعتراف کرد که تاکنون ۵ نفر از شکات به کلانتری مراجعه کردند.

سرهنگ قاسم پور با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم امنیت به جد برخورد می شود، خاطرنشان کرد: متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

فیلم زیر صحنه‌هایی از تخریب خودروها توسط متهم و در ادامه دستگیری وی را به تصویر می‌کشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • هوشنگ IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 3
    خخخخخخخ دمش گرم
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      0 0
      خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...
  • هوشنگ IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    4 0
    خوبت شد ؟ حالا برو پول شیشه بده تا حالت جا بیاد خخخخخخخ
  • هوشنگ IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    2 0
    چطوری ایرانی ؟
  • هوشنگ IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 0
    ما خانوادگی این شغلمان بوده و علیرغم دستگیری و اعدام عبرت نگرفتیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس