.

چهار شرور که حدود دو روز پیش پیش اقدام به شرارت و قمه‌کشی در بلوار اندرزگو کرده بودند، از سوی سازمان اطلاعات پلیس تهران دستگیرشده و برای بازسازی صحنه جرم به محل بازگردانده شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ حدود دو روز پیش ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن چهار نفر از اشرار را در حال قمه کشی و ایجاد رعب و وحشت در بلوار اندرزگو نشان می‌داد. در همین راستا نیز رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و مشخص شد که این ویدیو مربوط به ساعات پایانی جمعه، ۱۲ آبان ماه امسال است.

وی با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی ماموران هویت این اشرار مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: همچنین مشخص شد که این افراد در حالت عادی قرار نداشتند و به همین دلیل نیز به یکی از خودروها در بلوار اندرزگو حمله‌ور شده و برای سرنشینان خودرو و شهروندان مزاحمت و وحشت ایجاد کرده‌اند.

راستی ادامه داد:‌ در عرض کمتر از ۲۴ ساعت هر چهار شرور حاضر در این درگیری مورد شناسایی قرار گرفته و در عملیات‌های مختلف پلیسی دستگیر شدند. در واقع از زمان ارتکاب جرم تا دستگیری این افراد کمتر از ۴۸ ساعت طول کشید و پس از آن نیز با حکم مقام قضایی برای بازسازی صحنه جرم به محل بازگردانده شدند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه این اشرار از مردم و کسبه عذرخواهی کردند، اظهارکرد: برای هر چهار شرور پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

قمه‌کش‌های بلوار اندرزگو به محل جرم بازگردانده شدند +عکس

وی همچنین با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، اظهارکرد: همانطور که بارها اعلام شده، پلیس اجازه ایجاد هرگونه ناامنی، اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت برای مردم را نخواهد داد و چنانچه که افرادی مرتکب چنین جرائمی شوند، با قاطعیت با این افراد برخورد خواهد شد. ضمن اینکه طبق هماهنگی صورت گرفته با مقام قضایی، اشد مجازات برای چنین افرادی در نظر گرفته خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    1 2
    این جنوب شهری ها پاشون را بالا شهر نذارن لطفا ! جای شماها اینجا نیست
    • ایرانی ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      3 0
      شعور و شخصیت بالاشهر و پایین شهر نداره..
  • ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    1 0
    لباساشون مارک داره
  • شکلات تلخ ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    4 0
    پس چی شد وعده سردار...... که گفت باید ارازل واوباش بازداشت شده رو با دست وپای شکسته بیارن کلانتری ؟
  • سیدمسعود قائم مقامی ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    1 0
    انتخابات و 9 دی و 22 بهمن نزدیکه. زیاد کارشون ندارن. ایندفعه بدشانسی آوردن.
  • ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    1 0
    اول اخته دوم تبعید.
  • پوریا ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    3 0
    یک سال نشده آزاد میشن و این دفعه شروع به کشتن مردم بی گناه میکنن
  • فرزاد ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    0 0
    درود بر پلیس ما که اینگونه مقتدرانه و باسرعت عمل اشرار مزبور دستگیر و با گرداندن در محل شرارت نمایی شان به آنها نشان داده که درواقع هیچ عددی نیستند! در رابطه با اراذل و اوباش خواست مطلق جمهور ایران از هر مرام و مسلکی این است که پلیس باید مقتدرانه, بیرحمانه و بدون اغماض با اراذل و اوباش برخورد قاطع کند و اشد مجازات را همراه با پخش رسانه ای تصاویر آنها و گرداندن در محل جرم اجرا کند. انصافا پلیس غالبا در این باب کوتاهی نکرده و قصوری ندارد و کم هزینه نداده اما قوه قضائیه و برخی قضات و وکلا گویی خلق شده اند تا تنها به این اشرار خدمت کنند و چون غالب این اشرار و اوباش مشغول در اقتصادزیرزمینی و فساد هستند معمولا ثروت های آنی هنگفتی دارند که در موارد دستگیری فورا به پای برخی وکلا و قضات می پاشند تا از مجازات برهند و شوربختانه می رهند و اینگونه زحمات مداوم پلیس مقتدر برباد رفته و اشرار و اوباش جری تر و با وقاحت تمام همواره مشغول تکرار اعمال شنیع پیشین خود هستند. می دانیم حتی یک مورد از این اشرار وجود ندارد که رزومه ای در حد فول پروفسوری نداشته و دهها بار زندان نرفته باشد و غالبا نیز موقع تکرار جرم می گویند تازگی با وثیقه یا عفو و یا مرخصی از زندان آزاد شده اند. نیروی انتظامی همراه با رسانه و افکارعمومی باید موجی جدی از مطالبه گری نسبت به قوه قضائیه راه بیندازند که طی آن هیچ رذل شروری که بیش از دوبار سابقه دارد تاابد مشمول عفو و مرخصی نشده و راهی اردوگاههای کاراجباری طویل المدت شوند. به عنوان یک متخصص حاضرم ثابت کنم اگر این اراذل و خلافکارها به شکل عادلانه و جدی محکوم و دوران محکومیت خود را بگذرانند صدها و بلکه چندهزارمیلیارد دلار سود مادی و چندصدبرابر آن سود معنوی-فرهنگی برای جامعه ما دارد؛ تمام مشاغل فاسد نظیر قاچاق و فروش مواد مخدر و مشروبات,جعل,دزدی و زورگیری, ناامنی روانی و شرارت های خیابانی و ترویج فساد و مصرف متظاهرانه توسط این اقلیت اراذل و اوباش صورت می گیرد که مانند غده ای سرطانی به لطف شبکه های اجتماعی و پخش سبک زندگی مصرفی لاکچری شان بیشمار جوانان و نوجوانان سالم را از مدرسه و کار زده و به سمت اوباشگری و خلاف ترغیب می کنند. آقایان قبول بفرمایید اوباشگری این قشر امنیت ملی و امنیت اجتماعی ما را هدف گرفته است.و نیز اینها براحتی مزدور سرویس های جاسوسی بیگانه میشوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس