حمایت تمام عیار مردم مصر از غزه/ آتشی زیر خاکستر پنهان است

روزنامه «رای الیوم» نوشت: مردم مصر طی روزهای گذشته در حمایت از غزه و در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در آن سنگ تمام گذاشته‌اند.

به گزارش مشرق، روزنامه «رای الیوم» در یک گزارش با اشاره به همبستگی کامل و حمایت تمام عیار مصری‌ها از مردم غزه آورده است: میادین قاهره، اسکندریه، دمنهور و دیگر استان‌های مصری شاهد خلق صحنه های بی نظیری بود که طی آن، مصری‌ها اعم از پیر و جوان و زن به میدان آمدند.

الازهر و میدان التحریر و میدان مصطفی و دیگر مناطق، میعادگاه‌های مصری ها برای نشان دادن حمایت خود از فلسطینی بود که در برابر دیدگان جهانیان در معرض کشتار قرار گرفته است.

شعارهای حماسی از سوی مصری‌ها در جانبداری از فلسطین سر داده شد.

بر اساس این گزارش، در شهر دمنهور شعار سر داده شد که مقاومت تروریست نیست، بلکه صهیونیست‌ها تروریست هستند.

مصری ها در مسجد مصطفی محمود در کوی مهندسین در مرکز قاهره شعار دادند: « نه به نقب نه به سینا؛ کل فلسطین از آن ما است».

رای الیوم نوشت: این گردهمایی و حضور مصری‌ها در حمایت از فلسطین، نشان از آتش زیرخاکستر دارد.

«کمال حبیب» تحلیلگر مصری ضمن هشدار درباره تحقق رویاهای صهیونیست‌ها با غفلت به خواب رفتگان، اعلام کرد که مقاومت فلسطین از امت اسلامی و مصر دفاع می‌کند.

برخی دیگر از تحلیلگران مصری هم بر این باورند که کشتار رژیم صهیونیستی به ۲ شکل متوقف می‌شود، یا تهدید به توقف صدور نفت به کشورهای غربی یا تهدید به خروج از توافق سازش میان مصر و رژیم صهیونیستی.

روز گذشته یک خبرنگار صهیونیست با بازنشر تظاهرات مصری‌ها در حمایت از مقاومت فلسطین و حزب‌الله لبنان، درباره محبوبیت محور مقاومت در جهان اسلام، به سران تل‌آویو هشدار داد.

«روعی کایس» رئیس بخش جهان عرب در شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی با انتشار ویدئویی از تظاهرات کنندگان مصری در پیام رسان ایکس (توئیتر سابق) درباره محبوبیت حزب الله لبنان و حماس در میان مردم مصر نوشت: این ویدئو که مربوط به روز جمعه است، روز کاربران حامی «حزب الله لبنان» و «حماس» را در توئیتر ساخت.

این فعال رسانه ای رژیم صهیونیستی درباره واقعیت افکار عمومی این روزهای جهان عرب و جهان اسلام نوشت: تظاهرات کنندگان از (سید حسن) نصرالله و حماس می خواهند که تل آویو را هدف قرار دهند.

در پی انجام عملیات تاریخی طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین، گزارش های رسانه های مختلف حاکی از افزایش محبوبیت نیروهای مقاومت فلسطین و دیگر گروه های مقاومت از جمله حزب الله لبنان و حتی ایران در جهان عرب و جهان اسلام است.

در حالی که بسیاری از سران کشورهای عربی و اسلامی به انتشار بیانیه برای دفاع از مردم فلسطین اکتفا کرده اند، مردم جهان بیش از همه چشم ها را به محور مقاومت دوخته اند و از حزب الله لبنان، حماس، جهاد اسلامی، انصارالله یمن، الحشدالشعبی عراق و دیگر گروه های مقاومت انتظار دارند که در دفاع از مردم غزه اقدام کنند.

عملیات طوفان الاقصی بیش از هرچیز یکپارچگی محور مقاومت در میدان نبرد و نزدیکی قلوب امت اسلامی در سراسر گستره جغرافیایی جهان را به نمایش گذاشت.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 0
    خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس