کد خبر 1538085
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
برگزاری رزمایش نظامی بزرگ کره جنوبی و انگلیس

ارتش کره جنوبی به همراه نیروهای سلطنتی انگلیس رزمایشی ۱۱ روزه با حضور ۴ هزار خدمه نظامی و تجهیزات پیشرفته برگزار کردند.

به گزارش مشرق، باوجود هشدارهای مکرر کره شمالی به همسایه جنوبی درباره برگزاری رزمایش‌های نظامی با شرکای غربی، نظامیان سئول و لندن به تمرین نظامی مشترک پرداختند.

مقام‌های نظامی کره جنوبی امروز (جمعه) اعلام کردند که ارتش این کشور به همراه نیروهای نظامی انگلیس در ماه اکتبر رزمایش بزرگی با حضور تجهیزات پیشرفته برگزار کردند.

به نوشته خبرگزاری «یونهاپ» به نقل از این منابع، رزمایش مذکور که ۱۱ روز به طول انجامید، با حضور بیش از ۴ هزار نیروی از کره جنوبی و انگلیس با هدف تقویت همکاری‌های نظامی بین دو کشور انجام شد.

این رزمایش از تاریخ دهم اکتبر در مرکز تمرینات رزمی ارتش کره جنوبی (کِی‌سی‌تی‌سی) که از فناوری پیشرفته برای سازماندهی آموزش زمینی واقع‌بینانه استفاده می‌کند، اغاز شده بود.

مقام‌های نظامی کره جنوبی در این‌باره توضیح دادند: «بیش از چهار هزار پرسنل نظامی و حدود ۲۷۰ دستگاه تجهیزات نظامی از جمله تانک، بالگرد و هواپیماهای بدون سرنشین در این تمرینات حضور داشتند. این رزمایش شامل عملیات تهاجمی و دفاعی بود».

یونهاپ همچنین گزارش داد که حجم این رزمایش در سال جاری نسبت به سال ۲۰۲۲ افزایش یافته است که در آن زمان انگلیس فقط یک واحد در سطح جوخه برای مشارکت فرستاده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون .... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون .... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون .... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس