استدلال خبرنگار آمریکایی در رد ادعای تل‌آویو درباره کشتار در بیمارستان غزه

اساتید بسیجی دانشگاه­های تهران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیانه ای صادر کردند.

به گزارش مشرق، اساتید بسیجی دانشگاههای تهران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیانه ای صادر کردند.

این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ طَغَوْا فِی الْبِلَادِ* فَأَکْثَرُوا فِیهَا الْفَسَادَ* فَصَبَّ عَلَیْهِمْ رَبُّکَ سَوْطَ عَذَابٍ*إِنَّ رَبَّکَ لَبِالْمِرْصَادِ

(آیات 11-14 سوره فجر)

ای برادران و خواهران مسلمان، ای امت اسلام، ای مستضعفان عالم و ای آزادی‌خواهان جهان!

«ملت ما بلکه ملتهای اسلامی و مستضعفان جهان مفتخرند به اینکه دشمنان‏‎ ‎‏آنان که دشمنان خدای بزرگ و قرآن کریم و اسلام عزیزند، درندگانی هستند که‏‎ ‎‏از هیچ جنایت و خیانتی برای مقاصد شوم جنایتکارانۀ خود دست نمیکشند و‏‎ ‎‏برای رسیدن به ریاست و مطامع پست خود دوست و دشمن را نمیشناسند و در‏‎ ‎‏رأس آنان آمریکا این تروریست بالذات دولتی است که سرتاسر جهان را به‏‎ ‎‏آتش کشیده و هم پیمان او صهیونیست جهانی‏‎ است که برای رسیدن به‏‎ ‎‏مطامع خود جنایاتی مرتکب می شود که قلمها از نوشتن و زبانها از گفتن آن شرم‏‎ ‎‏دارند»[1]

رژیم صهیونیستی این غده‌ی سرطانی بدخیم منطقه، بیش از هفتاد سال است که سرزمین فلسطینیان را غصب کرده و مردم فلسطین را آواره و منازل آنها را ویران نموده است. در طول این سالیان، خون هزاران کودک و زن و سالمند بی‌دفاع و مظلوم فلسطینی را بر زمین ریخته و بر خرابه‌های شهرها و روستاهای فلسطین نشین، شهرک‌سازی می‌کند و درنده‌ترین افراد را برای اسکان در آنجا به دور هم جمع کرده است. علاوه بر اینها در نتیجه اقدامات ددمنشانه رژیم جعلی اسرائیل تعداد زیادی از اسرای فلسطینی، در اثر بیماری و در نتیجه بی‌توجهی و اهمال‌کاری عمدی صهیونیست‌ها، در زندان‌های اشغالگران جان باخته‌اند.

رژیم اشغال‌گر قدس در چند سال اخیر درنده خویی و وحشیگری را به حد اعلای رسانده است تا آنجا که حتی با زیر پا نهادن همه قوانین، عرف‌ها و میثاق‌های بین‌المللی، عملا این قوانین را به سخره گرفته است. در ماههای اخیر نیز چنان شدتی به این جنایت‌ها داده است که رزمندگان مقاومت فلسطین ناچار برای مهار این رژیم جانی و درنده، با طراحی عملیات طوفان الاقصی ضربه‌ای اساسی و ترمیم‌ناپذیر بر پیکره این رژیم وارد کردند و چنان پایه‌های این رژیم را به لرزه در آوردند که سران رژیم بجای زورآزمایی در صحنه نبرد با رزمندگان مقاومت، بزدلانه به سراغ زنان و کودکان بی‌دفاع مجروح فلسطینی رفتند؛ استفاده از بمب‌های فسفری خوشه‌ای علیه اهداف غیرنظامی و جنایت بیمارستان المعمدانی با ریختن بمب های آمریکایی و حمایت بایدن از این رژیم، آخرین پرده از شرارتهای رژیم کودک کش صهیونیستی بوده است.

در این شرایط و اوضاع حساس، ما اساتید بسیجی دانشگاههای تهران اعلام می‌کنیم:

1- تکرار شرارتها و جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم فلسطین، نه تنها خللی در عزم رزمندگان مقاومت اسلامی در فلسطین و کشورهای اسلامی ایجاد نمی کند، بلکه انگیزه آنان را برای ریشه کن نمودن این غده سرطانی بدخیم و کشنده صدچندان می کند.

2- رژیم صهیونیستی که روزی در رویای متوهمانه از نیل تا فرات به سر می برد، پس از شکست غیرقابل ترمیم در عملیات طوفان الاقصی کوچکترین روزنه‌ای برای ادامه بقا خود نمی بیند و به همین خاطر با مدیریت مستقیم آمریکایی ها، بیش از گذشته، دست به هر جنایتی علیه زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی میزند.

3- رژیم جعلی اسرائیل که آخرین نفسهای خود را می کشد اما مقام های رژیم تروریستی آمریکا بدانند که بسبب سیاست‌گذاری و تنظیم اقدامات صهیونیست، مسئولیت اقدامهای ضدبشری و جنایات رژیم، بی واسطه متوجه آنها است.

4- مقامات غربی و نهادهای بین المللی بدانند چنانچه بمباران باریکه غزه به طور کامل قطع نشود و از ارسال کمکهای بشردوستانه، غذا و دارو به زنان و کودکان مجروح فلسطینی ممانعت به عمل آید، امت اسلامی و جنبش‌های آزادیخواه از همه گزینه های ممکن برای نابودی رژیم صهیونیستی استفاده خواهند کرد.

[1] بخشی از وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی رحمت الله علیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    2 0
    بیانیه فایده نداره باید برید بجنگید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس