اروپایی‌ها باز هم درباره غزه فقط ابراز نگرانی کردند

اتحادیه اروپا و کشورهای این قاره که از حامیان مهم رژیم صهیونیستی به‌شمار می‌روند، به ابراز نگرانی درباره کشتار فلسطینی‌ها در حمله صهیونیست‌ها به بیمارستانی در نوار غزه بسنده کردند.

به گزارش مشرق، باوجود حمله جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه که منجر به شهادت حداقل ۵۰۰ فلسطینی شد و خروش مسلمانان در کشورهای مختلف را در پی داشت، اروپایی‌ها باز هم به حرف زدن و عمل نکردن بسنده کردند.

سخنگوی اتحادیه اروپا درباره حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه گفت: «حمله به بیمارستانی در غزه جنایتی هولناک است و عاملان آن باید پاسخگو باشند».

وزارت خارجه انگلیس نیز با بیان اینکه حفاظت از جان غیرنظامیان باید در اولویت قرار بگیرد، اظهار داشت: «تخریب بیمارستان غزه، ضایعه جانی ویرانگر است».

در این بیانیه ادعا شده است: «ما با متحدان خود تلاش خواهیم کرد تا بفهمیم چه اتفاقی افتاده و از غیرنظامیان بی‌گناه در غزه محافظت کنیم».

دولت سوئیس نیز گفت که باید تحقیقات کامل در مورد حمله مرگبار به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه انجام شود.

«امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه اظهار داشت:‌ «حمله به بیمارستان غزه را که منجر به تلفات بسیاری از فلسطینی‌ها شد محکوم می‌کنیم».

ماکرون همچنین افزود: «هیچ چیز نمی‌تواند بمباران یک بیمارستان و هدف قرار دادن غیرنظامیان را توجیه کند».

وزیر خارجه ایتالیا نیز گفت: «ما از تلفات در بیمارستان غزه شوکه و غمگین هستیم و حفاظت از غیرنظامیان باید در اولویت باشد».

شامگاه سه‌شنبه بود که منابع فلسطینی از حمله موشکی ارتش رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه و کشته‌شدن حداقل ۵۰۰ نفر شامل مجروحان، زنان و کودکان فلسطینی خبر دادند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صادق IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    اروپا ی جنایتکار وسردسته آنها امریکای چلاد دراین جنایات شریک هستند
  • رضا IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    این اروپایی ها ذاتا جنایتکارند!! لعنت بر اول تا آخرشان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس