تعلیق کار پرستار صهیونیست به دلیل حمایت از حماس

منابع خبری صهیونیستی گزارش کردند که یک پرستار صهیونیست به دلیل حمایت از حماس از کار تعلیق شد.

به گزارش مشرق، یک رسانه صهیونیستی بعد از ظهر سه شنبه از تعلیق از خدمت یک پرستار اسرائیلی به دلیل حمایت از حماس خبر داد.

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» یک پرستار در بیمارستانی در اسرائیل پس از ردیابی پست‌هایی که در تمجید از تهاجم حماس از جانب او منتشر شده بود، از کار تعلیق شد.

در کشورها و شهرهای دیگر جهان نیز حمایت از حماس همچنین ادامه دارد. منابع خبری بعد از ظهر دوشنبه از تظاهرات ضد اسرائیلی هزاران شهروند فیلپینی در «مانیل» پایخت این کشور واقع در جنوب آسیا خبر دادند.ده‌ها هزار شهروند فیلیپینی با حضور در خیایان‌ها همبستگی خود را به فلسطین اعلام و حملات هوایی رژیم اسرائیل به غزه را محکوم کردند.در این تظاهرات مردم پرچم‌های فلسطین را به نشانه همبستگی با حماس حمل کردند.

تعلیق کار پرستار صهیونیست به دلیل حمایت از حماس

جنبش مقاومت حماس، از روز شنبه (۷ اکتبر) عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم تروریست صهیونیست را آغاز کرده که به یک آبروریزی تمام‌عیار امنیتی و نظامی برای اشغالگران تبدیل شده است؛ در مقابل نیز صهیونیست‌ها در تلاش برای بازیابی آبروی از دست رفته خود آب و برق غزه را قطع کرده و اجازه ورود هیچ کمک بشردوستانه را نمی‌دهند و طی ۱۱ روز گذشته ۲۷۵۰ غیرنظامی که بیشترشان زن و کودک هستند را به خاک و خون کشیده‌اند.

بر اساس این گزارش، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز با بیان شکست تاریخی این رژیم از نظامیان حماس اظهار داشت ارتش و مردم به نخست وزیر این رژیم اعتمادی ندارند. «ایهود باراک» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونبستی روز دوشنبه در مصاحبه با شبکه خبری «فرانس-۲۴» گفت: «اگر اسرائیل می‌خواهد حماس را شکست دهد، چاره‌ای جز حمله زمینی به غزه ندارد».

باراک گفت: «بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، نه اعتماد مردم و نه ارتش را به همراه دارد».

وی گفت که تهاجم زمینی به غزه هفته‌ها، شاید حتی چند ماه طول بکشد. نخست‌وزیر سابق رژیم اسرائیل حمله حماس را «بزرگ‌ترین شکست در تاریخ اسرائیل» توصیف کرد، هم به این دلیل که تل آویو نتوانست از حمله جلوگیری کند وهم به دلیل تاخیر در اعزام نیرو به جنوب برای محافظت از صهیونیست‌ها.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    مردم اسرائیل هم باید بر ضد سران و مقامات کشورشان قیام کنند. سران و مقامات اسرائیل خوی درندگی خودشان را نشان دادند .
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس