کد خبر 1537221
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۰

به گزارش مشرق، علی مهدیان در کانال تلگرامی خود نوشت:

شرایط منطقه و جهان در مقطعی ویژه قرار دارد. خیلی ها میپرسند چه کنیم؟ من به عنوان یک بچه حزب اللهی چه کار میتوانم بکنم؟

اولا متوجه نقش ایران در تحولات منطقه باشید. همین الان تمام ارکان سیاسی و نظامی و امنیتی و دیپلماسی ما در حال فعالیتند. ایران قدرتی دارد که همه در محاسباتشان لحاظ میکنند و در تمام تحلیلها مهمترین رکن است. اگر نقش کلان ایران را نشناسیم متوجه نمیشویم کار کردن برای ایران چه معنایی دارد.

ثانیا قدرت اصلی ایران در نظام و هندسه کلی او است که مردمسالاری دینی است. فهم مردم، تشخیص مردم، احساسات و عواطف مردم و عزم و تصمیم مردم بسیار کلیدی است.

همین دو نکته نشان میدهد چارچوب تلاش ما باید چگونه باشد.

اولا زمان بلوغ و رشد نسل جوان ما در فهم صحنه کلان راهبردی و بین المللی و معادلات جدید دنیا است. بهترین زمان برای یافتن یک عقلانیت گام دومی است. گفتگو کنید. مباحثه کنید. مطالعه کنید. ما درباره وضعیت دنیای پیرامونمان خیلی کم اندیشیده ایم. این را رهبری بارها از ما خواسته

ثانیا وارد بستر تبیین شوید. در هر دایره ای که تاثیر دارید. الان پیرمردهای ترسوی غربگرا نمیتوانند در برابر نفرت مردم از صهیونیستها، صدایشان را بلند کنند اما با همین صدای ضعیف و پایین هم دارند تئوریزه میکنند تسلیم را. ببینید چند تا متن نوشته شده برای آنکه حماس ناچار است تسلیم شود یا ایران باید تسلیم شود و امثالهم. الان ترس از سایه جنگ را بهانه میکنند اما اتفاقات که جدی تر شود صدای اینها بلندتر هم میشود. راه حل چیست؟

صحنه را درست ببینیم و استدلال کنیم. تا همه متوجه شوند. اسراییل شکستی خورده که با زدن حماس و نابودی غزه هم جبران نمیشود. حجم این شکست را ببینیم. اگر الان جلویش گرفته نشود بعد هم نمیشود. جلوی او با تسلیم گرفته نشده تا کنون. بفهمیم بیش از یک چهارم کل حق وتو های دنیا برای حفظ اسراییل به کار رفته. اصلا ساختار دنیا به جز قدرت و زور زبان دیگری را نمیفهمد. این را در قصه پر غصه برجام هم تجربه کردیم. و و و

احساس نفرت به غرب را در جامعه فراگیر کنیم که همه احساس کنند. این احساس زندگی ساز است. رشد دهنده است. الان ببینیم میکیموس والت دیزنی هم میلیارد میلیارد کمک میکنه به کشتن صدها کودک. ببینیم ژاپن خوشگل بلا هم در شورای امنیت مثل همیشه رای همراه با آمریکا میده که جنگ ادامه پیدا کنه بعد چند صد دلار هم کمک میکنه به غزه. ببینیم حضور آمریکا وسط صحنه را. در همه سطوح تازه اینها جناح مقابل نتانیاهو هم هستند مثلا. ببینیم نزدیک سی ماهواره شدن چشم جنایتکارها. ببینیم علمای بی خاصیت سر به گریبان از ادیان مختلف را که هنوز هم خفه خون گرفته اند. ببینیم نظام کثافت دنیای غرب را که همه برای نابودی زن و کودک شهری کوچکتر از مشهد خودمان چطور دست به دست داده اند. این تنفر را ترویج کنیم. ما به این تنفر نیاز داریم. به طنین لا اعبد ما تعبدون

رشد یافتن ما، کسب علم ما، کنشگری ما در فضای مجازی خوش آمدن یا نیامدن ما از این و آن همه باید در جهت کسب قدرت برای نابودی این شرک و ظلم فراگیر خرج شود.

این سایه جنگ میتواند فرصت مناسبی باشد که پوست بیندازیم. از جماعت هنرمندی که برای قتل مبهم و مشکوک فلان کارگردان مفنگی سه روز عزای عمومی میگیرد و کل نظام را متهم میکند و برای این همه کودک بی گناه لالمونی گرفته. از علمای کالدیوار که بود و نبودشان مثل هم است. از غربگراهای همیشه تسلیم . از سیاستمدارهای کر و کور و لال که هر چه دارند از امام ره دارند و امروز اینطور بی غیرت حداکثر به یک بیانیه چهارخطی اکتفا میکنند. از همه این کاستیها و زشتیها.

خلاصه آنکه. باید بفهمیم و بفهمانیم. این را دست کم نگیرید. با زبان. با عمل. با کل زندگی هایمان. اینگونه پوست خواهیم انداخت.

رشد ایران رشد کل جبهه مقاومت و نقطه عطف تاریخ است باور کنیم.

الذین اتقوا اذا مسهم طائف من الشیطان تذکروا فاذا هم مبصرون

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • M.M IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    بلی...پوست بیندازید.‌‌!!!
  • نشاط TR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    احسنت ، حرف دل مارو گفتی ، چقدر دلهای ما خونه از اراجیفی که با این شرایط حساس مملکت و منطقه از عده ای منفعت طلب و عاشق دنیا می شنویم و چه رفتارهایی که نمی بینیم ، دقیقا مثل استخوان گیر کرده در گلو 😩😩😩
  • IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    داستان سرائی های این جماعت ما رو کشته ، بس کنید بابا ! نه به اونهمه شاخ و شونه کشیدن و عربده جوئی های بی مورد و نه به این همه ناله و نفرین و حرف مفت ، تازه طلبکار هم هستند !
  • CA ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    زودتر پوست بینداز ببینیم چه شکلی میشوی!
  • IR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    درود بر جمهوری اسلامی ایران و سربازانش
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    این سایه جنگ فرصت مناسبی هست تا از شر اصلاح طلبان هم خلاص بشیم. فقط یه یاعلی بگیم و شر اینا رو برای همیشه کم کنیم
  • رحیم IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    ما باید با همین امروز با اسرائیل وارد جنگ بشیم اونوقت شما انشاء نوشتید که پوست بیندازیم
  • من ایرانیم IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    رک و راست هرگونه استفاده سیاسی و منفعت طلبانه از قِبَل خون این بچه ها و بیگناهان برای غیر از خود ملت فلسطین مصداق بارز نان در خون فرو کردن و خوردنه، حالا هر کشوری که میخواد باشه.
  • ایران قوی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    احسنت راه و چاه رو خووب نشون دادین
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    احسنت ، خیلی عالی بود!!
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    سالها گذاشتید دشمن تو فضای مجازی ذهن جوان رو عوض کنه و با قیمت های سرسام آور امید به آینده رو ازشون گرفتید حالا با چه زمینه و مقدماتی به این راحتی توقع داری جوان واست نقش ایفا کنه اونم تو سطح کلان؟؟
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 0
    یکی از دو طرف ترجیحا غاصبان اگر کاملا نابود نشود این روند درگیری ادامه خواهد داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس