به گزارش مشرق، اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه نوشت:

إنا من المجرمین منتقمون

امشب جهان با ‌پدیده‌ای فراتر از نسل‌کشی روبه‌رو شد.

باید برای «نهایتِ تراژدی» نام تازه‌ای یافت؛ چرا که واژگان معمول، دیگر قدرتِ توصیف جنایات غیرمعمول را ندارند.

امشب لحظه نهاییِ فروپاشی همه آن چیزی بود که به نام انسان‌گرایی غربی و حقوق مدرن بر «توحش غرب»، «نقاب تمدن» می‌زد.

امشب جهان با ‌پدیده‌ای فراتر از نسل‌کشی روبه‌رو شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    امشب جهان اسلام بیدار است. گویا شب قدر جهان اسلام و بشریت است. چه شبی خواهد بود شبی که امام زمانمان بیاید ان شاءالله. مواظب باشید یه عده تندرو سفارت انگلیس خبیث پدر نامشروع اسرائیل را آتش نزنند.
    • ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
      0 0
      در تایید مواضع حماس و حزب الله و مقاومت و ابطال اسراییل و آمریکا ....عاقبت «ظلم» و همکاری با ظالم پرسش : از ديدگاه قرآن عاقبت «ظلم» و بیدادگری و همکاری با ظالمان چیست؟ پاسخ اجمالی: «قرآن»، ظالمان و بيدادگران را به آتش سوزانِ جهنّم تهديد كرده است. در يكي از اين آيات مى فرمايد: «ما براى ستمگران آتشی آماده كرده ايم كه آنها را از هر سو احاطه كرده و اگر تشنه شوند و تقاضاى آب كنند آبى برايشان مى آورند همچون فلز گداخته كه صورت ها را بريان مى كند! چه نوشيدنى بدى! و چه بد محل اجتماعى؟!». در تعبير تند ديگرى آمده: «اما ظالمان هيزم آتش دوزخند!». نه تنها ظلم و ستم، ظالمان را به دوزخ مى فرستند؛ بلكه به گفته «قرآن» كسانى كه بر آنها تكيه كنند و يا جزء اعوان و انصار آنان باشند نيز مشمول همين حكم خواهند بود.
  • IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    مقاومت چهره واقعی شیاطین جنایتکار را نشان داد ....
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    سلبریتی های نوکر اجنبی لال شده اند چون حقوق بگیر اسرائیل هستند - اون معتمد آریا که جیغ میزد من مادر مهسا هستم و مثل دیوونه ها عربده می کشید الان کدوم گوریه و چرا در برابر کشته شدن این همه کودک و زن بیگناه فلسطینی خفه خون گرفته؟ اصلاح طلبان که نتانیاهو در موردشان گفته بود "اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در داخل ایران هستند " با سکوتشون اثبات کرده اند که جیره خور اسرائیل هستند. علی دایی که ژست انساندوستی و مردمفریبی داشت چرا لال شده و به جنایت صهیونیست ها اعتراض نمی کنه = از قدیم گفته اند سکوت علامت رضایت است. نوکران اجنبی در کشورمان را باید به بقیه مردم بشناسانیم تا فریب این نفوذی های اسرائیل را نخورند.
  • ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 0
    در تایید مواضع حماس و حزب الله و مقاومت و ابطال اسراییل و آمریکا ....عاقبت «ظلم» و همکاری با ظالم پرسش : از ديدگاه قرآن عاقبت «ظلم» و بیدادگری و همکاری با ظالمان چیست؟ پاسخ اجمالی: «قرآن»، ظالمان و بيدادگران را به آتش سوزانِ جهنّم تهديد كرده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس