کد خبر 1537036
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
پلیس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۴۰ سارق سابقه‌دار در طرح تشدید مبارزه با خریداران اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح تشدید مبارزه با خریداران اموال مسروقه گفت: پلیس آگاهی تهران بزرگ طرحی علیه مالخران اموال مسروقه و سارقان را به اجرا گذاشت که نتیجه آن شناسایی و دستگیری ۱۴۰ سارق سابقه‌دار شد.

وی با توصیه به افرادی که اموال قیمتی خود را در خانه‌ها و منازلشان نگهداری می‌کنند گفت: بسیاری از مردم فکر می‌کنند با خرید یک گاوصندوق کوچک و سبک می‌توانند امنیت را به خانه‌هایشان ببرند. در صورتی که شاید بتوان گفت این گاوصندوق‌های سبک فقط کار سارق را آسان می‌کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، افزود: اگر افراد تصمیم دارند گاوصندوقی را در خانه استفاده کنند باید از گاوصندوق‌های سنگین‌وزن استفاده کنند که سارقان نتوانند آن را به بیرون از منزل حمل کنند.

سردار محمدیان بیان کرد: توصیه پلیس به مردم این است که اموال قیمتی خود را در جاهای امن مانند بانک‌ها و یا گاوصندوق‌های سنگین‌وزن نگهداری کنند.

وی افزود: با اقدامات پلیس تهران، خروج گوشی‌های سرقتی از کشور مهار شده و کشفیات تلفن همراه‌های سرقتی آمار خوبی پیدا کرده است اما همچنان سارقان اولین عامل سرقت را حواس‌پرتی افراد می‌دانند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: به مردم توصیه می‌کنیم در معابر عمومی از تلفن همراه استفاده نکنند.

سردار محمدیان در پایان بیان داشت: در این مرحله از طرح پلیس آگاهی ۵۳ باند سرقت خودرو، موتورسیکلت، منزل و سرقت مسلحانه شناسایی و دستگیر شدند که ۲۲۰ نفر عضو این ۵۳ باند بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    هفته ديگه همشون يا با وثيقه يا با قرار موقت يا شامل عفو ميشن يا تبرئه ميشن و خلاصه ختم به خير ميشه و ميره تاشش ماه ديگه كه فراجا يه طرح ديگه بزاره و از اول ...
  • پری مجرد 44ساله IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    لعنت خداوند بر شیخ بنفش انگلیسی و باند تبهکارش
  • ااف IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    چه فایده داره چند وقت دیگه ازاد میشن. دوباره میگرن دوباره ازاد.... اخرش یکی قتل میکنه سابقه اشو در میارن طرف 20بار زندان رفته. اخه چه سیستمی هست یه نفر خیالش از مجازات راحته...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس