کد خبر 1537395
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۳
سردار محمدیان

فرمانده انتظامی پایتخت اعلام کرد که گاوصندوق‌های کوچک و سبکی که مردم برای نگهداری اشیاء قیمتی خود تهیه می‌کنند، تنها کار سارقان را راحت می‌کند.

به گزارش مشرق، فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه گاوصندوق‌های کوچک و سبکی که مردم برای نگهداری اشیاء قیمتی خود در خانه تهیه می‌کنند، تنها کار سارقان را راحت می‌کند، گفت: پلیس آگاهی ۵۳ باند سرقت خودرو، موتورسیکلت، منزل و سرقت مسلحانه را شناسایی و دستگیر کرد.

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی پایتخت صبح امروز در حاشیه طرح تشدید مبارزه با خریداران اموال مسروقه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس آگاهی تهران بزرگ طرحی علیه مالخران اموال مسروقه و سارقان را به اجرا گذاشت که نتیجه آن شناسایی و دستگیری ۱۴۰ سارق سابقه‌دار شد.

وی با توصیه به افرادی که اموال قیمتی خود را در خانه‌ها و منازلشان نگهداری می‌کنند، متذکر شد: بسیاری از مردم فکر می‌کنند با خرید یک گاوصندوق کوچک و سبک می‌توانند امنیت را به خانه‌هایشان ببرند! در صورتیکه شاید بتوان گفت این گاوصندوق‌های سبک، فقط کار سارق را آسان می‌کند. اگر افراد تصمیم دارند گاوصندوقی را در خانه استفاده کنند باید از گاوصندوق‌های سنگین‌وزن استفاده کنند که سارقان نتوانند آن را به بیرون از منزل حمل کنند.

سردار محمدیان بیان کرد: توصیه پلیس به مردم این است که اموال قیمتی خود را در جاهای امن مانند بانک‌ها یا گاوصندوق‌های سنگین وزن نگهداری کنند. با اقدامات پلیس تهران، خروج گوشی‌های سرقتی از کشور مهار شده و کشفیات تلفن همراه‌های سرقتی آمار خوبی پیدا کرده است، اما همچنان سارقان، نخستین عامل سرقت را حواس پرتی افراد می‌دانند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: به مردم توصیه می‌کنیم در معابر عمومی از تلفن همراه استفاده نکنند یا اینکه برای استفاده از آن از هندزفری کمک بگیرند تا دست سارقان را در سرقت بسته نگه دارند. در این مرحله از طرح پلیس آگاهی ۵۳ باند سرقت خودرو، موتورسیکلت، منزل و سرقت مسلحانه شناسایی و دستگیر شدند که ۲۲۰ نفر عضو این ۵۳ باند بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 1
    مثل اینکه سردار از سرقت صندوق امانات یادش رفته هنوز اموال مردم رو هم برنگردوندید
  • حمید IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 0
    اینم راهکار پلیس برای جلوگیری از سرقت. پاک کردن صورت مسئله .هرهرهر
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    1 1
    درس اخلاق وانسانیت وادم ی که دروغ نگوید دزدی نکند شرافت داشته باشد تا همه خیالشان راحت باشد کار کیست
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    درس اخلاق وانسانیت وادم ی که دروغ نگوید دزدی نکند شرافت داشته باشد تا همه خیالشان راحت باشد کار کیست
  • عادل IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    با سارقین باید شدیدترین برخوردها شود به طوریکه هرگز به فکر دزدی کردن از اموال مردم نباشند و پس از تکرار چند بار دزدی و سوابق متعدد قطع انگشت باید شامل حال سارقین شود و به علاوه آن بیشترین مجازات و حبس و شلاق ....خدا کنه از روزگارمون محو شوند سارقین
  • علی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    خودمون مواظب موبایل و ماشین و موتور و خونه و ...باشیم پلیس چکاره است؟؟؟ اگه پلیس اقتدار داشت هیچوقت وضعیت امنیت مردم ،این فلاکت نمیشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس