کد خبر 1535838
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
حوادث

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی علیه السلام شیراز از کشف محل تولید ۳۰۰۰ لیتر مشروبات الکلی در منطقه شرق شیراز خبر داد.

به گزارش مشرق، فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز گفت: در مورخ سیزدهم مهرماه سال جاری در پی دریافت گزارشات متعدد مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی ۴۰۵ که به صورت مداوم اقدام به جابجایی گالن‌های ۲۰ لیتری درمحدوده بلوار نصر شرقی می‌کرده، لذا با توجه به شواهد و قرائن موجود و گمانه‌زنی در خصوص احتمال فروش مشروبات الکلی به صورت عمده گزارش مذکور در دستور کار مامورین ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی علیه السلام شیراز قرار گرفت.

سرهنگ عباس قره خانی در ادامه خاطر نشان کرد: پس ازبررسی و اقدامات صورت گرفته توسط تیم امنیتی و گشت مخصوص مشخص گردید سرنشین خودروی مذکور در یک منزل مسکونی واقع در بلوار نصر شرقی اقدام به ایجاد کارگاه ساخت و تولید مشروبات الکلی کرده است.

وی، ادامه داد و گفت: در طرح تعامل با عوامل فراجا و اخذ مجوز قضایی از معاون محترم دادستان پس از ورود و بازرسی از منزل مذکور مشاهده گردید تعداد زیادی گالن های بزرگ حاوی مشروبات الکلی و دستگاه عرق گیری اعم از اجاق و دیگ بزرگ در سالن منزل که هیچ گونه حالت مسکونی نداشته نصب و به کارگیری و کاملاً به یک کارگاه تولید مشروب مبدل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز در پایان بیان داشت در این منزل مقدار ۳۰۰۰ لیتر مشروبات الکلی کشف که در همین راستا سه نفر (دو نفر مرد و یک نفر زن) نیز دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    3 0
    لطفا نظارت کنید مشروبها بهداشتی باشند که عرق خورهای گرامی خدای نکرده مسموم نشوند
  • مجید AT ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    2 1
    اعدامشان کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس