تلاش ناکام رژیم صهیونیستی برای منحرف کردن اذهان از جنایت غزه

وزارت امور خارجه سوریه ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به دو فرودگاه دمشق و حلب، این تجاوز را تلاش ناکام این رژیم و حامیانش برای منحرف اذهان جامعه جهانی از جنایت غزه توصیف کرد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری سانا، وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد که تجاوز رژیم صهیونیستی به فرودگاه‌های بین‌المللی دمشق و حلب، در چارچوب تداوم سیاست اشغالگرانه رژیم صهیونیستی و حامیان آن قرار دارد و تلاش ناکام برای صادر کردن بحران‌های داخلی و منحرف کردن توجهات از جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است که توسط رژیم اشغالگر علیه فلسطینیان در نوار غزه انجام می‌شود.

در بیانیه وزارت امور خارجه سوریه آمده است که این وزارتخانه رئیس شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل را در جریان تجاوز رژیم صهیونیستی به فرودگاه‌های دمشق و حلب قرار داده است؛ تجاوزی که منجر به آسیب دیدن باندهای فرود دو فرودگاه غیرنظامی، ارعاب مسافران، به خطر افتادن جان آنها و امنیت هواپیمایی کشوری و از کار افتادن این دو فرودگاه شد.

این بیانیه می‌افزاید: این تجاوز رژیم اشغالگر اسرائیل در چارچوب تداوم سیاست‌های اشغالگرانه این رژیم و حامیان آنها و ادامه ارتکاب جنایات و نقض جدی قوانین بین‌المللی و منشور ملل متحد قرار دارد و بیانگر قلدرمآبی اسرائیل و تداوم اهانت آن به قوانین بین المللی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودکش اسرائیل
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    مظلوم نمایی و مکر و‌حیله روش فریب افکار عمومی توسط صهیونیستهای غاصبه ، اما دیگه جواب نمی ده
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    نتانیاهو جنایتکار جنگی است که‌ دست به‌ نسل کشی درغزه زده ديگر محور های مقاومت‌ هم بايد به‌ کمکی مبارزان فلسطين بيايند
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس