به گزارش مشرق،کانال تلگرامی پارسینTV ویدئویی از اظهارات ایلان پاپه، مورخ اسرائیلی منتشر کرد:

مشروعیت اسرائیل متزلزل شده و زیر سوال رفته است!

توطئه ساخت دولت صهیونیست حاصل تفکر غربی است؛ برای اینکه مشکل یهودیان در غرب را حل کنند فلسطین را استعمار کردند و فلسطینیان را مجبور به هزینه دادن کردند؛ بنابراین چگونه می‌توانیم به دفاع از این ایده وحشتناک و غیر انسانی ادامه دهیم؟!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 3
    کاملا درسته . فلسطین بخشی از امپراطوری عثمانی بود . فلسطین یک سرزمین عربی با اکثریت قاطع مسلمان بود و طبیعی بود که پس از فروپاشی عثمانی ، با توجه به حق تعیین سرنوشت که هر ملتی از اون برخوردار هست تبدیل به یک کشور مستقل بشه ، اما در 1917 انگلیس این سرزمین رو اشغال کرد و با صدور اعلامیه بالفور ، فلسطین را مکانی برای تشکیل خانه ملی یهودیان اعلام کرد . در نتیجه مردم بومی فلسطین از حق طبیعی خود محروم شدند و زمینه برای مهاجرت های گسترده صهیونیست ها به فلسطین در سال های بعد آماده شد .
  • IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 1
    در دوران اشغال فلسطین به دست انگلیس ، صهیونیست ها مهاجرت های گسترده ای به فلسطین داشتند . با همه این تلاش ها اما در 1947 ، صهیونیست ها فقط 6 یا 7 درصد زمین های فلسطین رو به دست آورده بودند و یک سوم جمعیت فلسطین را تشکیل می دادند . در این سال سازمان ملل طی قطعنامه ای فلسطین را تقسیم کرد و 56 درصد فلسطین را به صهیونیست ها داد. این اقدام باعث اعتراض اعراب و آغاز جنگ در 1948 شد . پس از قتل عام فلسطینی ها در دیریاسین ، طنطوره و ... بیش از 700 هزار فلسطینی آواره و 400 شهر و روستای فلسطینی خالی از سکنه شد و به تصرف صهیونیست ها درآمد . در این زمان متصرفات صهیونیست ها به 78 درصد کل فلسطین رسید .
  • فاطمه IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    1 1
    بابا امریکا به این بزرگی .یه گوششو به اسرایلی ها بده.ما که میندازیمشون بیرون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس