کد خبر 1526338
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸
حمله رژیم صهیونیستی به طرطوسِ سوریه

منابع خبری از به گوش‌رسیدن صدای انفجار در حومه شهر طرطوس در سواحل سوریه و مقابله پدافند هوایی این کشور با حمله رژیم صهیونیستی به این شهر خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، یک منبع امنیتی بلندپایه از رهگیری موشک‌های رژیم صهیونیستی توسط پدافند هوایی سوریه در آسمان شهر طرطوس سوریه خبر داد.

به گفته این منبع، پدافند هوایی سوریه موفق شده موشک‌های پرتاب‌شده از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی که قصد داشتند برخی مواضع را در حومه طرطوس هدف قرار دهند رهگیری و منهدم کند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از روی آب‌های بین‌المللی که در برابر سواحل سوریه قرار دارند این اقدام متجاوزانه را مرتکب و چندین موشک را به سوی حومه طرطوس پرتاب کردند.

به گفته این منبع امنیتی بلندپایه پدافند هوایی سوریه توانسته بیشتر موشک‌های پرتاب‌شده را رهگیری و پیش از اصابت به اهداف، آنها را منهدم کند.

منابع خبری هنوز آماری از تلفات جانی و مالی احتمالی این حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حومه طرطوس منتشر نکرده‌اند.

این در حالی است که ششم شهریور ماه نیز یک منبع امنیتی بلندپایه اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی تعدادی موشک از آب‌های بین‌المللی به سمت سواحل سوریه شلیک کردند.

وی در ادامه افزود: پدافند هوایی ارتش سوریه با این تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی علیه فرودگاه بین‌المللی حلب واقع در شمال سوریه مقابله کرد.

این منبع امنیتی تصریح کرد: پدافند هوایی سوریه توانست تعداد زیادی از موشک‌های جنگنده‌های متجاوز را قبل از اصابت آنها به هدفشان منهدم کند.

یک منبع در فرودگاه بین‌المللی حلب نیز اعلام کرد که این تجاوز رژیم صهیونیستی، خساراتی به فرودگاه وارد آورده و باعث شده فعالیت این فرودگاه متوقف شود.

تجاوزات و حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف سوریه به ویژه حلب و دمشق درحالی ادامه دارد که دولت این کشور بارها از مجامع بین‌المللی از جمله سازمان ملل خواسته این تجاوزات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و برای توقف آن وارد عمل شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس