پیشنهاد آمریکا به تل آویو برای انجام یک عملیات ویژه برای آزادی اسرا از دست حماس

مقامات آمریکایی از پیشنهاد واشنگتن به تل آویو برای انجام یک عملیات ویژه برای آزادی اسرا از کنترل حماس و حمایت اطلاعاتی، نظارتی و شناسایی آمریکا از این عملیات خبر داده‌اند.

به گزارش مشرق، شبکه سی ان ان به نقل از مقامات آمریکایی از پیشنهاد واشنگتن برای عملیات ویژه رژیم صهیونیستی و حمایت اطلاعاتی از آن برای آزادی اسرای این رژیم از دست مقاومت حماس خبر داد.

این گزارش افزود: البته این حمایت مستلزم حضور نیروهای آمریکایی روی زمین در اسرائیل نیست و شامل کمکهای آمریکا در زمینه اطلاعاتی، نظارتی و شناسایی است.

مقامات آمریکایی گفته‌اند که این حمایت نظامی از جانب فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا(سنتکام)، فرهاندهی عملیات ویژه آمریکا و فرماندهی عملیاتهای ویژه مشترک ارتش آمریکا است که یک فرماندهی در داخل ارتش آمریکاست که طرحها و تاکتیکهای عملیات ویژه را طرح ریزی و توسعه می‌دهد.

براساس گزارش سی ان ان، این موضوع در رایزنی تلفنی «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا و «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مطرح شده است. بعد از این گفت‌وگو آستین به فرماندهی ویژه عملیات مشترک ارتش آمریکا دستور داده است با برنامه ریزی و پشتیبانی اطلاعاتی از ارتش رژیم صهیونیستی به جلو پیش بروند.

رژیم صهیوینستی تا کنون آمار دقیقی از اسرای این رژیم در دست مقاومت حماس ارائه نکرده است اما مقامات اسرائیلی می‌گویند که عدد آن قابل توجه است.

با این حال گیلعاد اردان سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا در مصاحبه با یک رسانه آمریکایی اعلام کرد، مقام‌های اسرائیلی باور دارند که حدود ۱۵۰ اسیر صهیونیست در نوار غزه نگهداری می‌شوند.

پیش از این در برخی خبرها آمده بود که نیروهای مقاومت فلسطین در جریان عملیات طوفان الاقصی، صدها نفر از صهیونیست‌ها را بازداشت و با خود به نوار غزه منتقل کردند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 18
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    9 22
    وظیفه تک تک شما جانفدایان راه اسلام و انقلاب، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      11 1
      وظیفه توله های جهودی مثل تو هم ....شدنه
    • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      6 0
      از دیدن اسم جان فدایان راه اسلام و انقلاب خوشم میاد امیدوارم خدا بهم لیاقتش رو بده✌️
  • آراز IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    11 0
    باز هم چاخان آمریکایی ها
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    12 0
    آمریکا میخواست گروگانها سفارتش در ایران هم باقدرت نظامی آزاد کند چه شکستی نشیبش شد
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    1 2
    چرا وقتی(ایران میتواند اسرائیل,آمریکاوعروسکهایش رانابودکندوتمام دنیابخاطر ظلمها،غارتهاوکشتارها...اسراییل،امریکا وگاوهای شیرده شان،میدانند حقشان نابودشدن هست)اینکار را نمیکند که( باانواع مشکلات غارت،کشتار،بی ثباتی،عقب ماندگی,معضلات داخلی وخارجی و...)روبرو نباشد!!!؟؟؟
  • Puyamotlaq IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    سلام علیکم امروز اگر ملت های آزاده جهان بویژه مسلمان و دولت های مطبوع آنها درهر صورت باید پشتیبانی سیاسی و اقتصادی و معنوی از ملت فلسطین و مقاومت آنها انجام دهند تا جایی فشار بر رژیم صهیونیستی و اشغالگر اسرائیل برآورند که حتی فکر حملات به غیر نظامیان نداشتن باشد چرا اینقدر دولت های مسلمان بی غیرت شده اند که به آسانی طی مراحل متعدد جرات بکند ارتش اشغالگر صهیونیستی اسرائیل به زنان و کودکان از زمین و هوا حملات نظامی انجام دهد و تعدا هزاران زن بچه را طی چند روز گذشته به خاک وخوش بکشد. ارتش و حافظان رژیم صهیونیستی وه تحت پرچم اشغالگر اسرائیل زندگی می کنند بعنوان اشغالگر در مناطقی غیر قانونی بعنوان اشغالگر تحت حمایت ارتش رژیم صهیونیستی روزانه تا به امروز زن و بچه فلسطینی کشته اند و آواره کرده اند و مقدسات اسلامی از جمله مسجد الاقصی و نمازگزاران را به خاک و خون کشیده اند ، بدون شک اسرائیلی ها با حضور چند دهه اخیر خود در سرزمین های اشغالی فلسطین سعی در تطهیر اشغالگری ارتش اسرائیل در حضور نظامی و جنایات جنگی خود علیه فلسطینیان داشته اند با مردم مظلوم فلسطین که حضور چند صد ساله در سرزمین فلسطین داشته اند متفاوتند. دولت‌ها مسلمان و آزادگان جهان در صورت سکوت در برابر اشغالگر اسرائیلی و جنایات جنگی بر ضد مردم بی دفاع فلسطین شریک جنایات جنگی اسرائیل هستند و در پیشگاه الهی و پیامبر اسلام سرافکندگی خواهند داشت در روز قیامت.
  • رسولی IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    مرگ بر دولت جعلی تروریست،کودک کش , اشغالگر،غاصب،مخل امنیت جهان اسرائیل نجس و منفور جهانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس