مهلت دو ساعته حماس به ساکنان عسقلان برای تخلیه شهرک

القسام شاخه نظامی جنبش حماس در واکنش به حملات هوایی بی‌سابقه رژیم کودک‌کش، اعلام کرد که ساکنان شهر عسقلان تا ساعت پنج عصر امروز مهلت دارند آن را تخلیه کنند.

به گزارش مشرق، «ابوعبیده» سخنگوی گردانهای القسام شاخه نظامی حماس امروز سه‌شنبه در چهارمین روز عملیات «طوفان الاقصی»، در پاسخ به حملات هوایی بی رحمانه رژیم موقت اسرائیل به مردم ساکن غزه اعلام کرد که بزودی شهرک عسقلان را زیر آتش خواهد رفت.

ابوعبیده اعلام کرد: در پاسخ به جنایت دشمن در کوچاندن اجباری مردم ما از چندین منطقه در نوار غزه، به ساکنان شهر اشغالی عسقلان تا ساعت ۱۷ مهلت می‌دهیم که آن را ترک کنند. ما هشدار دادیم و مسئولیتی هم نداریم.

حماس امروز قبل از این نیز در بیانیه‌ای علاوه بر مردم کرانه باختری از اعراب ساکن سرزمین اشغالی در سال ۱۹۴۸ نیز خواسته بود که علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از قدس قیام کنند.

در بیانیه امروز حماس برای بسیج و خیزش عمومی آمده است که «از مردم خود در خاک اشغالی ۱۹۴۸، از مردم غیور و قهرمان میخواهیم که بسیج شوند و تجمع کنند و در مسجد الاقصی حضور به هم برسانند تا از اسلامیت و پیام آسمانی آن حمایت کنیم و گله‌های شهرک‌نشینان را از آلوده کردن آن بازداریم و همه طراحی‌های فاشیستی که هدفش تقسیم و یهودی سازی قدس و بنا کردن معبد کذایی است، جلوگیری کنیم».

حماس همچنین از امت‌های اسلامی جهان اسلام خواست روز جمعه به طور همزمان از قدس حمایت کنند.

عملیات طوفان الاقصی که گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس آن را از شنبه آغاز کرده، در حمایت از قدس انجام می‌شود و تا کنون بیش از هزار صهیونیست را از پا در آورده و بیش از دو هزار صهیونیست را مجروح کرده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    1 5
    از کرانه باختری بخاری بلند نشد. فکر کنم از زندگیشون راضین
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 6
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
    • علیرضا IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      0 0
      من ایشون یکبار میخواستم دیسلایک کنم، بخاطر چند بار زدن دیسلایک پنج بار حساب شد.
  • ناشناس IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    1 0
    لعنت خدا بر سازمان حقوق بشری که جرائت مبارزه با ظالم حیوان صفت ها را ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس